Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Np. 'k Vind het gewoon 'n klein beetje vreemd dat je ze zo noemt, terwijl ze eigenlijk op en top Alfa zijn van design. Ik zou ze "nieuwe telefoonschijfvelgen" noemen. Lelijk woord voor soms lelijke, soms mooie velgen.
Mjah, i feel ya, telefoonschijfvelgen zijn ook nooit mijn favoriete velgen geweest. Alhoewel ik de Styling 68M van BMW simpelweg schitterend vind, maar dat is imo geen "telefoonschijf" meer.
Sorry, maar je BRM'etje is er eentje die je niet mag weg doen. Die kar zal over enige jaren een zeer gewaardeerde, zeldzame oldie worden. Dat wil ik een 21st century FWD Alfa Romeo wel nog 'es zien doen...
Sorry, maar je BRM'etje is er eentje die je niet mag weg doen. Die kar zal over enige jaren een zeer gewaardeerde, zeldzame oldie worden. Dat wil ik een 21st century FWD Alfa Romeo wel nog 'es zien doen...
wie zei iets over de brm wegdoen?? ééntje voor erbij en de de brm verder afwerken als circuitkist.
wat dat zeer gewaardeerd betreft heb ik toch mijn twijfels. Een Roverproduct heeft nooit echt een groot liefhebberspubliek gehad. beetje zoals alfa. Stralen emotie uit, houden vast aan hun traditie, hebben hun eigenheid... Maar van de 100 die voor hun scherm zitten te kwijlen op deze mito zullen er geen 5 zijn die hem kopen. Onbetrouwbare italiaan weet je wel. En het imago verbeterd stilletjes, maar toch... Tis geen duitse eenheidsworst.
Is een SD1 V8 een gewaardeerde kar? 80% kent hem geeneens. Het Rover V8 blok is zelfs niet gewaardeerd terwijl het een pareltje was dat op ongekende hoogte stond en zijn weg vond in veel modellen. Ik zie na drie jaar nog iedere dag mensen die zich afvragen "WTF is dat oranje ding daar vooraan?"
dat ie zeldzaam is daar twijfel ik niet aan, nog een goeie twintig in belgie. misschien 700 wereldwijd.
Hmmm, ik volg je wel, maar niet wat de BRM betreft, die wordt volgens mij weldegelijk een gewaardeerde oldie.
Ik sleet menig kinderbroeken op de middenarmsteun achteraan van meerdere SD1. Ik herinner me een fletsgele 3500 (met zwart interieur), een bordeaux Vanden Plas (beige stof) en een bordeaux Vitesse (beige leder). Ik weet ze te schatten. Alleen vind je ze zo goed als niet meer in aanvaardbare staat.
Hmmm, ik volg je wel, maar niet wat de BRM betreft, die wordt volgens mij weldegelijk een gewaardeerde oldie.
Ik sleet menig kinderbroeken op de middenarmsteun achteraan van meerdere SD1. Ik herinner me een fletsgele 3500 (met zwart interieur), een bordeaux Vanden Plas (beige stof) en een bordeaux Vitesse (beige leder). Ik weet ze te schatten. Alleen vind je ze zo goed als niet meer in aanvaardbare staat.
ik wil argumenten!
nuja, je kan evengoed zeggen dat een clio williams, saxo VTS, 206 GT ook klassiekers gaan worden, net als de R5 gt turbo en 205 GTI dat zijn. Anderzijds, zo schiet me net te binnen, dat zijn geen wagens van een merk dat reeds dood is.
onze roestbruine sd1 met roestbruin fluwelen interieur was de max! wel nogal roestbruin
hoe zou zo'n roestbruine mito eruitzien? met roestbruine alfatek zetels, en veel chroom
Dat lijkt vooral op een behoorlijk foute render vind ik.
Ik kan het alleen maar hopen, zo op dat beeld valt op...
- de overhang is te groot, of de wielen staan niet ver genoeg naar voren.
- auto is smal, snuit is vrij hoog, koplampen veel te zachtaardig en optisch te dicht bij elkaar.
- op deze render staat 'ie dan nog op 18".
Bij de MiTo van de persfoto's kan je maar amper je vingers tussen het rubber en de wielkasten steken. Het doet alarmbellen rinkelen dat je 'em echt niet veel knapper gaat kunnen maken dan dat.
Ik vestig mijn hoop op de 149, dat gaat meer mijn ding zijn denk ik.
Ze hebben een ander reclamebureau nodig voor hun site denk ik, jammer dat de eer niet voor de Belgen was weggelegd...
De 159 op die site heeft verkeerde uitlaten en heeft precies maar 20mm rubber op z'n 19" velgen. Eén verschil met de MiTo, de 159 is er wel bangelijk knap.
Telkens ik eentje te koop zie staan, wil ik stoppen en informeren. Wat een baggerbak was het eigenlijk, maar zo'n zalige wegligging en motorgeluid.
Ik wil terug een kar met hart en ziel. De MINI heeft dat ook, maar is nu van de vriendin. Mijn TT had dat niet. Was wel een retesnelle patserkar, maar geen ziel.
Zo'n MiTo kan wel een ziel hebben denk ik. En hart. Cuore Sportivo.
Comment