Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Ik wil terug een kar met hart en ziel. De MINI heeft dat ook, maar is nu van de vriendin. Mijn TT had dat niet. Was wel een retesnelle patserkar, maar geen ziel. Zo'n MiTo kan wel een ziel hebben denk ik. En hart. Cuore Sportivo.
    What can I say... ik mis mijn Alfa ook, en dat was zelfs maar een 8v JTDm.
    De volgende koop ik toch weer volledig met het hart (de 159 stelt IMHO op rationeel vlak niet eens teleur). Een Alfa is een seksbom, mijn Audi is dat maar voor de helft, beetje Ingrid Berghmans type. Heel goed, bijna perfect, maar je rijdt veel liever met de Alfa.

    Comment


    • Audi : Sjarapova

      Alfa : Golovin

      De ene is beter en best wel knap maar heeft niks ziel en emo. De tweede is niet zo goed, maar een seksbom.

      Ik kan altijd illustreren met beeldmateriaal, indien gewenst.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Audi : Sjarapova

        Alfa : Golovin

        De ene is beter en best wel knap maar heeft niks ziel en emo. De tweede is niet zo goed, maar een seksbom.


        Toch moeilijk kiezen hoor Tommie!
        Misschien de verklaring waarom ik alsnog een Audi gekocht heb.

        Comment


        • Emooooo !

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            ik wil argumenten!
            nuja, je kan evengoed zeggen dat een clio williams, saxo VTS, 206 GT ook klassiekers gaan worden, net als de R5 gt turbo en 205 GTI dat zijn. Anderzijds, zo schiet me net te binnen, dat zijn geen wagens van een merk dat reeds dood is.
            Je haalt er zelf al eentje aan : 't merk bestaat niet meer (en kent nochtans vele aanhangers). Secundo: 't is een Brits merk (de aanhalingstekens en de opmerkingen die je daarbij kan maken laten we even achterwege). Ten derde: die kleine Rover was geen volumemodel zoals die andere die je opnoemt. Vier: de BRM was een zéér gelimiteerde versie, een uitvoering die trouwens zowel langs buiten als binnenin méér dan edel oogt. Vijf: verwijzing naar een nog ouder fenomeen uit de automobielgeschiedenis.

            Een Clio Williams, daar kan ik nog deels mee akkoord gaan als échte klassieker. De rest vind ik als oldie al minder passen, oké zo'n R5 GT Turbo is/was vet, maar of dat echt een "klassieker" wordt binnen 't oldies-milieu, i don't know.

            't Is maar mijn gevoel, hè.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
              Audi : Sjarapova

              Alfa : Golovin

              De ene is beter en best wel knap maar heeft niks ziel en emo. De tweede is niet zo goed, maar een seksbom.

              Ik kan altijd illustreren met beeldmateriaal, indien gewenst.
              Dan ga ik toch voor Audi hoor

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                Schitterende wagen !

                Zo eentje in het wit en een 1.9 JTD 180PK , zou er wel kunnen komen binnen twee jaar !!

                Ik was verkocht aan de Scirocco, maar de liefde is omgeslagen !

                Deze in 't zwart zou bangelijk staan naast m'n witte brombadkuip.
                Ik was al van het gedacht dat de "gewone" 1.9 JTD 150PK al een beetje overkill was. Jij doet er dan nog eens 30 PK bij.

                Ik denk eerder aan de 1.3 Multijet maar dan in een 110 PK versie.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Ik was al van het gedacht dat de "gewone" 1.9 JTD 150PK al een beetje overkill was. Jij doet er dan nog eens 30 PK bij.

                  Ik denk eerder aan de 1.3 Multijet maar dan in een 110 PK versie.
                  Zou jij een CLC 160 CDI bestellen ?

                  Comment


                  • Nee, maar die staat toch wel een paar trappen hoger dan dit wagentje. Een CLC weegt al gauw 1600 kilogram. Ik verwacht dat deze iets over het ton gaat zitten.

                    Comment


                    • Reden te meer om er 180pk in te steken !

                      Comment


                      • 1000 kg
                        FWD
                        180 PK

                        overkill

                        Ideaal zou zijn een 1.6 van 136 pk maar dat heeft Alfa vooralsnog niet.

                        Comment


                        • Met een sterke 1.6 JTD zou ik ook nog te paaien zijn ja, dat klopt...

                          Liefst nog een benzine uiteraard. Maar twee naftjes én een huis, zoveel verdien ik ook weer niet.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            1000 kg
                            FWD
                            180 PK

                            overkill

                            Ideaal zou zijn een 1.6 van 136 pk maar dat heeft Alfa vooralsnog niet.
                            Onzin

                            Comment


                            • IIk wil hemPrijzen???Meer pics!

                              Comment


                              • Wanneer detail foto's van het interieur ?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Onzin
                                  Heeft Alfa dat wel?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Heeft Alfa dat wel?
                                    Het motorengamma

                                    1.4 95 cv con cambio manuale 6 marce
                                    1.4 Multiair 105 cv con cambio manuale 6 marce
                                    1.4 T-jet Multiair 135 cv con cambio manuale 6 marce ed automatico 6 marce
                                    1.4 T-jet 155 cv con cambio 6 marce
                                    1.4 T-jet Multiair 165 cv con cambio manuale 6 marce ed automatico 6 marce
                                    1.8 T-jet 230 cv con cambio manuale 6 marce (GTA)
                                    1.6 M-jet 120 cv con cambio manuale

                                    Dat was het aangekondigde motorengamma een maand geleden
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Je haalt er zelf al eentje aan : 't merk bestaat niet meer (en kent nochtans vele aanhangers). Secundo: 't is een Brits merk (de aanhalingstekens en de opmerkingen die je daarbij kan maken laten we even achterwege). Ten derde: die kleine Rover was geen volumemodel zoals die andere die je opnoemt. Vier: de BRM was een zéér gelimiteerde versie, een uitvoering die trouwens zowel langs buiten als binnenin méér dan edel oogt. Vijf: verwijzing naar een nog ouder fenomeen uit de automobielgeschiedenis.

                                      Een Clio Williams, daar kan ik nog deels mee akkoord gaan als échte klassieker. De rest vind ik als oldie al minder passen, oké zo'n R5 GT Turbo is/was vet, maar of dat echt een "klassieker" wordt binnen 't oldies-milieu, i don't know.

                                      't Is maar mijn gevoel, hè.
                                      206 gt was ook een limited edition (heb hier trouwens een dubbeltest met de brm liggen)
                                      maar ik volg je in je standpunten, alleen denk ik dat ie dat niet wordt, mede doordat het aantal nogal sterk daald, vrees dat er binnen 10 jaar geen meer gaan zijn . Ik wist er ééntje staan in een privécollectie van een verzamelaar in België, maar zelfs hij heeft hem verkocht.

                                      Tommie, een MINI met een hart en ziel?? moet je me toch eens tonen dan waar die precies zit

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Het motorengamma

                                        1.4 95 cv con cambio manuale 6 marce
                                        1.4 Multiair 105 cv con cambio manuale 6 marce
                                        1.4 T-jet Multiair 135 cv con cambio manuale 6 marce ed automatico 6 marce
                                        1.4 T-jet 155 cv con cambio 6 marce
                                        1.4 T-jet Multiair 165 cv con cambio manuale 6 marce ed automatico 6 marce
                                        1.8 T-jet 230 cv con cambio manuale 6 marce (GTA)
                                        1.6 M-jet 120 cv con cambio manuale

                                        Dat was het aangekondigde motorengamma een maand geleden
                                        wat is het nut van zo'n groot aanbod met heel kleine verschillen in vermogen? wat is trouwens multiair??
                                        ik dacht dat er zelfs sprake was van de 1.3 multijet 90 als instapmodel

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                          Tommie, een MINI met een hart en ziel?? moet je me toch eens tonen dan waar die precies zit
                                          Ik ga er niet eens aan beginnen. Als dat voor mij een hart en ziel heeft, heb ik dat aan niemand uit te leggen.

                                          Maar elke MINI-eigenaar zal mij volledig begrijpen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X