Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
    wat is het nut van zo'n groot aanbod met heel kleine verschillen in vermogen? wat is trouwens multiair??
    ik dacht dat er zelfs sprake was van de 1.3 multijet 90 als instapmodel
    Tsja, het zal tamelijk simpel zijn om die vermogens aan te bieden he. Net als VW de 1.9tdi aanbood met 90, 110, 115, 130, 150,...pk

    Multiair, zou ik eens moeten opzoeken, maar mijn Italiaans laat mij een beetje in de steek...

    Het zou me ook sterk verbazen dat er maar 1 vermogen in de diesel zal aangeboden worden, waarschijnlijk komt er dus ook een versie met wat minder pk's
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Multiair, zou ik eens moeten opzoeken, maar mijn Italiaans laat mij een beetje in de steek...
      Nieuwe generatie benzinemotoren bij Alfa die een variabele kleppenbediening hebben (zie +- valvetronic van BMW) werd bedacht met de naam Multiair
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

      Comment


      • Owkeej Lotuzz, merci
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Het motorengamma


          1.4 95 cv con cambio manuale 6 marce
          1.4 Multiair 105 cv con cambio manuale 6 marce

          1.4 T-jet Multiair 135 cv con cambio manuale 6 marce ed automatico 6 marce
          1.4 T-jet 155 cv con cambio 6 marce
          1.4 T-jet Multiair 165 cv con cambio manuale 6 marce ed automatico 6 marce
          1.8 T-jet 230 cv con cambio manuale 6 marce (GTA)
          1.6 M-jet 120 cv con cambio manuale


          Dat was het aangekondigde motorengamma een maand geleden


          Oké, de 230pk variant is sowieso de geilste, maar objectief gezien ... 'k zou de 135pk en de 165pk tegenover elkaar willen testen. Voor m'n vriendin zal de 135pk zeker volstaan, maar ik zou wel voor de fun er 3°pk'tjes bij willen lappen.

          Nog zo lang wachten eer we meer concrete info krijgen.

          Comment


          • ziet er inderdaad passioneel knap uit. Of de knipogen her en der naar de Competizione bijdragen tot het inlossen van de verkoopsverwachtingen zal voor een stuk ook afhangen van de kwaliteit van het interieur. De assemblagekwaliteit van Alfa zit de laatste tijd wel goed maar de materiaalkeuze en kleuren is soms bedroevend. Toen ik laatst in Italië een 159 huurde werd ik haast depressief van al dat grijs plastic, ook de tellers op de middenconsole konden mij nauwelijks verblijden. laten we hopen dat Alfa hier dezelfde inspanningen levert als met het koetswerkdesign.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              206 gt was ook een limited edition (heb hier trouwens een dubbeltest met de brm liggen)
              maar ik volg je in je standpunten, alleen denk ik dat ie dat niet wordt, mede doordat het aantal nogal sterk daalt, vrees dat er binnen 10 jaar geen meer gaan zijn . Ik wist er ééntje staan in een privécollectie van een verzamelaar in België, maar zelfs hij heeft hem verkocht.
              Dat is net een reden waardoor het een collector's item gaat worden.
              Ik vind dat elke verkochte Rover of MG vanaf het begin moet gekoesterd worden en dat hij slechts sporadisch moet gebruikt worden waarvoor hij dient.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door AlfaBert
                De Mi.To is toegevoegd aan de virtuele showroom op www.alfaromeo.com. Ook kan je kiezen uit 7 logo's, welke je de beste keuze vindt voor achterop de Mi.To. Het logo met de meeste stemmen zal worden gebruikt.
                Klik voor de stemming


                Allen daarheen .
                Grote boot

                Kleine boot

                Dagelijks brood

                Comment


                • Na veel geknip en geplak vind ik deze de meest geslaagde :

                  Grote boot

                  Kleine boot

                  Dagelijks brood

                  Comment


                  • Ik volg blijkbaar de meerderheid...

                    Die met dat rode bolletje, zou ik trouwens knapper vinden zonder dat bolletje. Als ze dan toch ergens een bolletje willen zetten, dat ze het dan daar tussen de Mi en To doen, "Mi.To"

                    Comment


                    • Bij Alfa zal het monogram weglaten ook wel gratis zijn zeker?



                      Is de overgang van luxueuze sporthatch naar ruime stadswagen geen veel te grote stap terug?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

                        Is de overgang van luxueuze sporthatch naar ruime stadswagen geen veel te grote stap terug?
                        Qua uitstraling is het geen stap terug.


                        Qua rijden... dat zal een ritje moeten uitwijzen. Kan me voorstellen dat ie aanvoelt als het ongedefinieerde 'minder auto', wetende van waar je komt.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

                        Comment


                        • Maar een testrit vastkrijgen zal waarschijnlijk weer een Sisyfus karwei zijn

                          Na 3 keer geef ik het op

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Maar een testrit vastkrijgen zal waarschijnlijk weer een Sisyfus karwei zijn

                            Na 3 keer geef ik het op
                            Zal wel makkelijker zijn dan met een GT Q2 he


                            Trouwens, een eindereeks van laatstgenoemde >>>> MiTo

                            Maar dat kan 10k schelen, nieuw
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Zal wel makkelijker zijn dan met een GT Q2 he


                              Trouwens, een eindereeks van laatstgenoemde >>>> MiTo

                              Maar dat kan 10k schelen, nieuw
                              GT is echt iets voor KC , mijn gedacht .

                              Toch een tikkeltje stijlvoller ...

                              Maar eerst zien en dan oordelen . En dan geloven ook natuurlijk .
                              Grote boot

                              Kleine boot

                              Dagelijks brood

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                GT is echt iets voor KC , mijn gedacht .

                                Toch een tikkeltje stijlvoller ...

                                Maar eerst zien en dan oordelen . En dan geloven ook natuurlijk .
                                Inderdaad, Kompakte Coupé, ik blijf het zeggen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

                                Comment


                                • ik zat vandeweek bij mijn alfadealer ( één van mijn opties om bij te gaan werken ) en ik zette mij in de showroom in zo'n GT, met mijn vest aan, en eigenlijk zijn die stoelen een beetje aan de krappe kant, ik zat echt klem. en ik ben nochtans niet van de breedste. Hopelijk zijn die stoelen in de mito iets meer op normale mensen geschoeid i p v op kleine italianen.

                                  en een mg-r dient waarvoor ie gemaakt is: rijden rijden en nog eens rijden, en vooral bochtjes aan elkaar rijgen

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                    ik zat vandeweek bij mijn alfadealer ( één van mijn opties om bij te gaan werken ) en ik zette mij in de showroom in zo'n GT, met mijn vest aan, en eigenlijk zijn die stoelen een beetje aan de krappe kant, ik zat echt klem. en ik ben nochtans niet van de breedste. Hopelijk zijn die stoelen in de mito iets meer op normale mensen geschoeid i p v op kleine italianen.

                                    en een mg-r dient waarvoor ie gemaakt is: rijden rijden en nog eens rijden, en vooral bochtjes aan elkaar rijgen
                                    Dat is toch lekker , zo'n beetje gripgevoel in een stoel .

                                    Ik ben dan wel geen Italiaan , maar wel een ukje . Voor mij zijn zelfs Alfa's soms te groot .

                                    En eu .. Ook Alfa's dienen om mee te rijden hoor . Hopelijk kan je dat binnenkort op en top en meer en meer ervaren .

                                    Trouwens : Mijn Manu is ook niet van de kleinsten en die past in elke Alfa .
                                    Het is allemaal kwestie van wel willen en het moet kunnen .
                                    Grote boot

                                    Kleine boot

                                    Dagelijks brood

                                    Comment


                                    • Ook niet de kleinste, maar ik wil de zetel in de 147 zelfs (véél) smaller hebben
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                        ik zat vandeweek bij mijn alfadealer ( één van mijn opties om bij te gaan werken ) en ik zette mij in de showroom in zo'n GT, met mijn vest aan, en eigenlijk zijn die stoelen een beetje aan de krappe kant, ik zat echt klem. en ik ben nochtans niet van de breedste. Hopelijk zijn die stoelen in de mito iets meer op normale mensen geschoeid i p v op kleine italianen.
                                        Bwah, ik ben een kleine maar uitdeinende (halve) italiaan, bijna 90 kilootjes voor 180 cm, en die zetels van de GT vind ik bij de beste waar ik ooit in heb gezeten. Ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn jas meestal uitdoe als ik rij, geeft veel meer rijplezier.
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                          Ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn jas meestal uitdoe als ik rij, geeft veel meer rijplezier.
                                          Ik ook, zelfs als 'ie buiten heeft gestaan in een vriesnacht leg ik mijn jas onverbiddelijk op de achterbank

                                          Mag ik er een polletje van maken?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

                                          Comment

                                          Working...
                                          X