Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
    Bwah, ik ben een kleine maar uitdeinende (halve) italiaan, bijna 90 kilootjes voor 180 cm, en die zetels van de GT vind ik bij de beste waar ik ooit in heb gezeten. Ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn jas meestal uitdoe als ik rij, geeft veel meer rijplezier.
    lol, smorgens in de winter als ik in een koude wagen stap hou ik mijn vest aan. maakt niet echt verschil op mijn rijkunsten eigenlijk. ik geef toe dat ze enorm lekker zaten, maar ik kon geen kant uit. en das eigenlijk positief maar toch kwam het over als trop is teveel. nuja, ik zou best wel alle dagen in zo'n gt 3.2 willen zitten hoor, zo moeilijk ben ik dan weer niet

Comment

• zijn hier al prijzen ofzo voor bekend?

mijn vriendin en ik wouden deze zomer beginnen te kijken voor een cooper maar ik zie dit toch een stuk liever en zij precies ook

Comment

• Officiële start voor de nieuwe Mito in België is voorzien het weekend van 27 & 28 september d.w.z. opendeurdagen bij alle verdelers. Hij zal al vanaf juni te bekijken zijn bij de meeste verdelers, backstage ...

Comment

• pfff nog zo lang...

Ik wil meer foto's!
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Filmpje over de Mi.To
            Met wat uitleg van de designers, en een paar andere invalshoeken op de auto zelf:
            http://www.youtube.com/watch?v=aPQiQ2kbUcU

Comment

• I want interior pics !!!!

Comment

• Comment

• En nog een shopke van het interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    De fotograaf van deze foto had veel lef

Comment

• Comment

• Video van de Mi.To in de sneeuw:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                          Video van de Mi.To in de sneeuw:
                          http://www.youtube.com/watch?v=E3zXorIFTvw

Haha, leuk filmpje

Comment

Voor mij de onderste in Sport Tech uitvoering

Comment

• Hoe verhouden Spaanse prijzen zich tot Belgische?
                              trouwens: "price proposal 20/02/06 ???

Comment

Wiel valt wel heel klein uit in vergelijk met de grote, bolvormige wielkassen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Wiel valt wel heel klein uit in vergelijk met de grote, bolvormige wielkassen...
                                  De MINI mkII ziekte

Ik schat de velg op 17"

Voordeel van de twijfel: die kar heeft nog niet gereden waarschijnlijk en zakt nog een ietsie.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• En Alfa's staan standaard altijd heel hoog op hun poten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      De MINI mkII ziekte

Ik schat de velg op 17"

Voordeel van de twijfel: die kar heeft nog niet gereden waarschijnlijk en zakt nog een ietsie.
                                      transportblokken steken er nog tussen hopelijk

Comment

Hoe verhouden Spaanse prijzen zich tot Belgische?
                                        Gelijk of iets duurder .

Vb Alfa 147 1.6 TS 120pk distinctive in Belgie 19850€ en in Spanje 19500€
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Hoe verhouden Spaanse prijzen zich tot Belgische?
                                          Ik denk dat het 20/02/08 is, maar dat het niet zo goed leesbaar is.

Comment

Working...
                                          X