Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bwah, ik ben een kleine maar uitdeinende (halve) italiaan, bijna 90 kilootjes voor 180 cm, en die zetels van de GT vind ik bij de beste waar ik ooit in heb gezeten. Ik moet er wel bijzeggen dat ik mijn jas meestal uitdoe als ik rij, geeft veel meer rijplezier.
lol, smorgens in de winter als ik in een koude wagen stap hou ik mijn vest aan. maakt niet echt verschil op mijn rijkunsten eigenlijk. ik geef toe dat ze enorm lekker zaten, maar ik kon geen kant uit. en das eigenlijk positief maar toch kwam het over als trop is teveel. nuja, ik zou best wel alle dagen in zo'n gt 3.2 willen zitten hoor, zo moeilijk ben ik dan weer niet
Officiële start voor de nieuwe Mito in België is voorzien het weekend van 27 & 28 september d.w.z. opendeurdagen bij alle verdelers. Hij zal al vanaf juni te bekijken zijn bij de meeste verdelers, backstage ...
Comment