Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kvind hem echt heeeel moooi!!! en nog redelijk qua prijs had de voorlichten ook iets mooier verwacht!! de achterkant is subliem echtwaar!! maybe ipv grande punto abarth we zien wel!!
kvind hem echt zoooo moooi
Laat ons hopen dat 't enkel maar voor de preserie-modellen zo is. Zal wel zeker? 'k Kan me niet inbeelden dat gelijk welk merk, zelfs Lada niet, zo'n scheef interieur aflevert.
Laat ons hopen dat 't enkel maar voor de preserie-modellen zo is. Zal wel zeker? 'k Kan me niet inbeelden dat gelijk welk merk, zelfs Lada niet, zo'n scheef interieur aflevert.
de scoops van het pre serie interieur van de 7 serie al gezien
denk echt niet dat men ons zulke interieurs gaat afleveren...
Alsje goed kijkt zie je dat dat spul van het dashboard net hetzelfde is wat voorkomt in de Fiat Bravo en de Seat Leon.
Ik vrees t ergste.
Nu het hoeft wel gezegd zijnde dat die materialen in het echt wel minder lelijk zijn als op die foto.
Ik vermoed dat ze zwaar fout zullen gaan met het interieur...
de bouwkwaliteit zal uiteraard beter zijn dan op de prototypes, het zou er nog aan mankeren!
wat me minder aanspreekt is het design van het interieur, want dat zal waarschijnlijk al vastliggen. ook de textuur van de plastics (Bravo nep-carbon) vind ik allesbehalve. dan zie ik nog liever het dashboard van de 147 /GT.
ik wacht met spanning af op de eerste officiële foto's...
Comment