Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tis precies wel een peperduur wagentje

Comment

• Prachtige kont, voorkant had ook OK kunnen zijn als de overhang wat korter was...niet cht mijn ding dus
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Alfa Mito

Op het forum van autoscoops.eu staan 3 nieuwe filmpjes over Mito... Als je ziet ben je verkocht! Ik althans helemaal... nieuwe liefde van m'n leven gevonden! :-p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
          Begint in Italië aan €17.950.

Toch redelijk veel, niet?
          Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
          tis precies wel een peperduur wagentje
          Begint aan € 15.600 voor de 1.4 met 78pk in Italië. Maar dat zijn Italiaanse prijzen, en die zijn doorgaans duurder dan hier in België.

Comment

• Bron: [www.quattroruote.it]
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik weet het nog niet

soms wel... soms helemaal niet.

twijfels.

Comment

• Prachtige wagen!!
                I'm shocked!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                  Die Mazda3 ga je houden, hoor!
                  Als tweede wagen is alles mogelijk Maar als ik de foto's van de Mito zie dan nog liever een Fiat 500 1.2 Lounge
                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    ik weet het nog niet

soms wel... soms helemaal niet.

twijfels.
                    ²that

Wanneer zou hij bij de dealers moeten staan, 1 van de volgende weken toch normaal zeker?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Op foto doet hij het niet voor mij...
                      Het design is overdone, teveel lijnen (waaronder heel weinig pure)...
                      Doet me denken aan dit type hond:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        ²that

Wanneer zou hij bij de dealers moeten staan, 1 van de volgende weken toch normaal zeker?
                        eerst wast juni, nu hoor ik al september. maar er staan er al ergens in belgie een paar
                        afwachten dus

Comment

• Zou dit het interieur van de GTA zijn??

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                              Zou dit het interieur van de GTA zijn??
                              Niet echt aangezien dat het interieur is van een 8C. Tstaat er zelfs in grote letters op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                Niet echt aangezien dat het interieur is van een 8C. Tstaat er zelfs in grote letters op!
                                Oeps nie gezien
                                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                  eerst wast juni, nu hoor ik al september. maar er staan er al ergens in belgie een paar
                                  afwachten dus
                                  Waar dan wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                                    Waar dan wel?
                                    ik vermoed in brussel, ofwel al bij de grote dealers
                                    mn baas heeft hem 2 weken geleden al gezien achter gesloten deuren

Comment

• Ik gok dat hij ook wel op SpaItalia zal staan, ofwel is het wishful thinking
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Damn . Ziet er goed uit!!

Alleen wel vrij duur...

Comment

• Vanaf 15 juli zal IEDERE officiële verdeler er eentje staan hebben. Allemaal in 't rood (Rosso Giuletta) met 17" velgen. Je zal dan reeds in 'backstage' de nieuwe MiTo kunnen komen bekijken. Officiële lancering voor België is voorzien op 25 september. Je zal ten vroegste een testrit kunnen maken vanaf midden september.
                                          Prijzen vanaf 15.000 EUR BTW Incl.

Comment

Working...
                                          X