Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind er niets aan. De overhang vooraan is te lang, de snuit zelf is te lief (doet me aan een koala denken) het interieur trekt op niets, veel te plastiekerig en helemaal niet sportief (dat stuur is precies een molensteen).
De eerste Belgische prijzen:
1.4 78 pk: vanaf 15.500 euro
14 TB 150/155 pk: vanaf 17.900 euro
1.6 JTD 115/120 pk: vanaf 18.500 euro
(telkens Progression, Distinctive kost 2.500 euro meer)
Deze MiTo heeft echt wel grote velgen nodig om die dikke wielkasten te vullen. Ik zou de stickers op de zijkant er zelfs bijnemen! Jammer dat het algemene ontwerp mij niet zo aanstaat.
Deze MiTo heeft echt wel grote velgen nodig om die dikke wielkasten te vullen. Ik zou de stickers op de zijkant er zelfs bijnemen! Jammer dat het algemene ontwerp mij niet zo aanstaat.
idd, grote velgen en een fikse verlaging !
En hij is nog duur , duurder dan de MINI denk ik ( al weet ik nog niets van de basisuitrusting ).
That's more like it! Zowaar ineens knap, nog een inch grotere velgen eronder en af.
Maar 't is nog steeds nen Fiat.
Jammer dat ze ook zo weinig moeite gedaan hebben om de afkomst te verbergen. Beetje kwalitatief interieur zou 'em niet mistaan bij dat prijskaartje... helaas kan je -zelfs op de foto's- al het goedkope Fiat plastiek spotten. Dan vraag ik me stiekem af wat Audi met z'n A1 zal doen. Wat de prijs daarvan is etc... volgens mij gaat de Audi een veel groter succes kennen. (En dat zeg ik nu niet omdat ik met een audi rijd.)
Comment