Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    That's more like it! Zowaar ineens knap, nog een inch grotere velgen eronder en af.

Maar 't is nog steeds nen Fiat.
    Jammer dat ze ook zo weinig moeite gedaan hebben om de afkomst te verbergen. Beetje kwalitatief interieur zou 'em niet mistaan bij dat prijskaartje... helaas kan je -zelfs op de foto's- al het goedkope Fiat plastiek spotten. Dan vraag ik me stiekem af wat Audi met z'n A1 zal doen. Wat de prijs daarvan is etc... volgens mij gaat de Audi een veel groter succes kennen. (En dat zeg ik nu niet omdat ik met een audi rijd.)
    naar het schijnt rijdt hij wel 500 keer beter dan een grande punto. Hij bezit bovendien ook het manninettosysteem van ferrari. Dus de meerprijs vind je in een beter weggedrag.

De A1 zal dan wel superveel beter afgewerkt zijn, hij zal nog steeds rijden als een polo.

elk zijn keuze hierin.

Comment

• Ik vind em echt mooi maar ik zou em toch niet kopen.

Ik zou toch voor een Mini gaan dan, is op het eerste zicht al veel beter afgewerkt en vooral de herverkoopwaarde is een stuk hoger.

Een Alfa blijft een Alfa en die krijg je aan de straatstenen niet meer kwijt, toch niet voor een mooie prijs. Ik zou em enkel nemen als bedrijfswagen, en nu maar hopen dat de leaseprijzen meevallen en het bedrijf mee wil.

Comment

• Iemand trouwens ook al gelezen dat de nieuwe MiTo GTA een bom zal zijn?

Luca De Meo zei zelfs dat hij in de sprint 80-120 een 8C zou moeten kunnen bijbenen.

Ik wacht nog even met een andere auto te kopen me dunkt.
        Alleen is die 5k BIV wel iets te zot.

Comment

• fiat interieur, plastiek, slechte afwerking,...
          en dat zonder er ook maar één seconde ingezeten te hebben, laat staan te rijden
          forum zit hier vol met helderzienden
          In de autogids waren ze nochtans wel te spreken over het interieur, en ik vermoed dat die gasten er wel eens aan gevoeld hebben.

Comment

• Toen ik de eerste foto's zag had ik zo mijn twijfels maar nu ik hem zie met grotere velgen...wow! In september eens gaan testrijden en dan een jaartje wachten op de eerste tweedehands MiTo's indien de testrit meevalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              fiat interieur, plastiek, slechte afwerking,...
              en dat zonder er ook maar één seconde ingezeten te hebben, laat staan te rijden
              forum zit hier vol met helderzienden
              In de autogids waren ze nochtans wel te spreken over het interieur, en ik vermoed dat die gasten er wel eens aan gevoeld hebben.
              Klopt, ik maakte mij dezelfde bedenking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                naar het schijnt rijdt hij wel 500 keer beter dan een grande punto. Hij bezit bovendien ook het manninettosysteem van ferrari. Dus de meerprijs vind je in een beter weggedrag.

De A1 zal dan wel superveel beter afgewerkt zijn, hij zal nog steeds rijden als een polo.

elk zijn keuze hierin.
                Mja, 't is vree duidelijk wat je voorkeur geniet. Maar ik zou afwachten alvorens zo'n uitspraken te doen. Het zou eraan moeten mankeren dat de Mito niet beter rijdt dan de Grande Punto. En hoewel Alfa met dat DNA systeem nu iets nieuws binnen z'n klasse introduceert, sluit dat nog steeds niet uit dat Audi ook zoiets zou gebruiken... temeer omdat ze dit al in een aantal modellen toepassen. Qua prijs verwacht ik anderzijds ook wel dat Audi alles en iedereen gaat overtreffen (in de negatieve zin).

Comment

Mja, 't is vree duidelijk wat je voorkeur geniet. Maar ik zou afwachten alvorens zo'n uitspraken te doen. Het zou eraan moeten mankeren dat de Mito niet beter rijdt dan de Grande Punto. En hoewel Alfa met dat DNA systeem nu iets nieuws binnen z'n klasse introduceert, sluit dat nog steeds niet uit dat Audi ook zoiets zou gebruiken... temeer omdat ze dit al in een aantal modellen toepassen. Qua prijs verwacht ik anderzijds ook wel dat Audi alles en iedereen gaat overtreffen (in de negatieve zin).
                  Ik ga er gewoon vanuit dat audi met de A1 dezelfde truc zal toepassen als met de A3. Ranzend knap interieur dat voortreffelijk is afgewerkt. Maar een onderstel dat 1 op 1 overgenomen is uit de golf zonder enige aanpassing.

Ik zeg niet dat dat slechter is, niet iedereen wilt een sportief sturende kar.

Comment

Audi zal de prijs wel afstemen op de Mini, Mito en A-klasse.

Comment

• Hij mag dan nog zo'n bom zijn om mee te rijden, hij ziet er gewoon niet uit.
                      En dat voor een merk dat staat voor prachtig design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Hij mag dan nog zo'n bom zijn om mee te rijden, hij ziet er gewoon niet uit.
                        En dat voor een merk dat staat voor prachtig design.
                        dat is subjectief. je vind hem beeldmooi of afstotelijk, er is zelden een tussenweg, wat aangeeft dat het geen banale grijze muis is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                          dat is subjectief. je vind hem beeldmooi of afstotelijk, er is zelden een tussenweg, wat aangeeft dat het geen banale grijze muis is.
                          Dat doe je toch op een forum,JOUW mening geven?

Comment

Dat doe je toch op een forum,JOUW mening geven?
                            Wat als mijn mening is dat jouw mening stinkt en je je bek moet houden?

Comment

Wat als mijn mening is dat jouw mening stinkt en je je bek moet houden?
                              Dan zal ik je mening niet respecteren.

Comment

Dan zal ik je mening niet respecteren.
                                gelukkig maar, want ik respecteer jou niet

Comment

• Weet iemand of hiervoor ook een diesel gepland is met minder dan 105 gram CO2-uitstoot per kilometer? Zou toch moeten als ze echt willen concurreren met de Mini...

Comment

gelukkig maar, want ik respecteer jou niet
                                    Heb je misschien een Boxster gekocht?

Comment

Heb je misschien een Boxster gekocht?
                                      Parsifal in een Boxster

Dàt zou ik nog wel eens willen zien

Comment

• [quote=Parsifal;2825641]Ik ga er gewoon vanuit dat audi met de A1 dezelfde truc zal toepassen als met de A3. Ranzend knap interieur dat voortreffelijk is afgewerkt. Maar een onderstel dat 1 op 1 overgenomen is uit de golf zonder enige aanpassing.

quote]

parsiflo toch

onderstel verschilt wel wat hoor, het zoals in de vorige A3/Golf generatie. En rij eens met een huidige golf of a3, ik vind dat verdomd strak rijden

Comment

• [QUOTE=Avantus;2830130]
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                          Ik ga er gewoon vanuit dat audi met de A1 dezelfde truc zal toepassen als met de A3. Ranzend knap interieur dat voortreffelijk is afgewerkt. Maar een onderstel dat 1 op 1 overgenomen is uit de golf zonder enige aanpassing.

quote]

parsiflo toch

onderstel verschilt wel wat hoor, het zoals in de vorige A3/Golf generatie. En rij eens met een huidige golf of a3, ik vind dat verdomd strak rijden
                                          heb al met beiden meegereden, met de A3 zelf gereden... en eigenlijk vond ik daar geen zak verschil in... Het reed goed, zeer goed zelfs, daar niet van. Maar om te zeggen

"What the fuuuck!!! zo veel vetter dat die A3 rijdt, das me zeker die 10.000 euro meer waard!! zo strak zeg"...

neeeh... vind ik wat te ver gaan

weet jij toevallig op welke punten het onderstel van de A3 verschilt met de van de golf?

Comment

Working...
                                          X