Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet mis, niet mis.

Zal een beetje wennen worden, maar 't ding heeft toch verdorie zeer knappe elementen. Langs buiten dan toch.

Wel een kostelijk bakkie, miljaar. Een dieseltje met wat broodnodige (looks & nut) en wat leuke (flair) opties, en je dendert zo richting de 25k.

Comment

• In de P magazine van gisteren stond hij verdorie vet;

Het is duidelijk dat hij erg afhankelijk is van het perspectief, van waaruit je hem ziet. Ik vind hem gewoon ook te duur, en de restwaarde into accout genomen pas ik liever.

Een ezel stoot zich geen tweemaal ...

edit: deze foto dus:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Niet mis, niet mis.

Zal een beetje wennen worden, maar 't ding heeft toch verdorie zeer knappe elementen. Langs buiten dan toch.

Wel een kostelijk bakkie, miljaar. Een dieseltje met wat broodnodige (looks & nut) en wat leuke (flair) opties, en je dendert zo richting de 25k.
        mini prijzen he... hopelijk komt er een versie met 15 percent staatskorting.

Comment

• Deze week wordt er trouwens een geleverd bij Italcar.

Comment

• Ik vind em geslaagd, vooral de achterkant dan.

Die 8C lichten en dat rood staan hem wel.

Comment

• Vooraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Ik vind hem gewoon ook te duur, en de restwaarde into accout genomen pas ik liever.

Een ezel stoot zich geen tweemaal ...
                maar je overweegt wel een golf gti met dsg?

Comment

• test in autovisie: http://www.autovisie.nl/expertise/ri...ie-alfa-romeo/

ze vinden hem fantastsch maar er ontbreekt nog iets
                  interieur is prachtig en schitterend afgewerkt
                  rijdt scherper dan een MINI maar mist speelsheid van een clio RS
                  maar het is dan ook nog geen GTA

ik kijk alleszinds vol ongeduld uit op de komst van de GTA

Comment

• Live @ BIMS in Londen:

Bron: [www.worldcarfans.com]
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Enkele folders

[www.alfaromeo.it]

It's certainly cooler than the ubiquitous Cooper S
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Hoe gek ik van dit ding was op z'n eerste teaser-foto ... hoe minder en minder ik 'm vind, hoe meer ik IRL-foto's ervan te zien krijg. Zo ongelukkig ... euhm ... hoog, precies. 'k Ga 'm 'es live moeten zien, en dan nog zal 'ie 5 cm gedropt moeten worden, diepere 18" velgen moeten krijgen, en dan wordt 't misschien liefde.

M'n vriendin vindt 'm in ieder geval niet mooi, nu, zo op foto. En nochtans is ze érg aan Italiaanse auto's (ze rijdt een Ypsilon), en zeker ook aan Alfa Romeo (de 147 dan vooral, en ook de 8C Spider ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Hoe gek ik van dit ding was op z'n eerste teaser-foto ... hoe minder en minder ik 'm vind, hoe meer ik IRL-foto's ervan te zien krijg. Zo ongelukkig ... euhm ... hoog, precies. 'k Ga 'm 'es live moeten zien, en dan nog zal 'ie 5 cm gedropt moeten worden, diepere 18" velgen moeten krijgen, en dan wordt 't misschien liefde.

M'n vriendin vindt 'm in ieder geval niet mooi, nu, zo op foto. En nochtans is ze érg aan Italiaanse auto's (ze rijdt een Ypsilon), en zeker ook aan Alfa Romeo (de 147 dan vooral, en ook de 8C Spider ).
                          Vrouwen hé,altijd goede smaak,helaas meestal een dure.

Ik heb er net het zelfde gevoel bij de MiTo,en dan is er ook nog de beperkte motorkeuze voor het ogenblik.
                          Tewijl er naar de toekomst toe enkel nog over een GTA-versie met 230PK gesproken werd.Daartussen is volgens mij het verschil wat te groot.
                          Een diesel met wat meer vermogen moet er volgens mij zeker nog bij komen.
                          De 18" velgen vind ik lelijk,en de mooie(8C)velgen zijn dan alleen in 17" te krijgen.

Comment

• Leuk autootje!

... als er dikke velgen en een ferme verlaging ondersteken...

Comment

• Ik moet passen
                              De overhang vooraan doet 'em de das om

Comment

• Nothing to be ashamed of. Broertje Fiat GP is veel homogener gestyled, de verhoudingen kloppen beter.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                  maar je overweegt wel een golf gti met dsg?
                                  Voor 16k wel ja

Comment

• Ik vond hem net zeer goed meevallen in het echt.

De verhoudingen klopten beter dan op bepaald irl-pics vond ik.

Ook leek hij goed te hangen in tegenstelling tot de 147. Verlaging was niet direkt nodig. Maar lang heb ik hem niet bekeken.

Comment

• deze auto zou zoveel beter zijn moest er een V8 in hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        deze auto zou zoveel beter zijn moest er een V8 in hangen
                                        Welke auto niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          deze auto zou zoveel beter zijn moest er een V8 in hangen
                                          Kwestie van de vooroverhang te rechtvaardigen en captain understeer het hoge woord te laten voeren
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X