Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jij kent er de ballen van ...

Voor mij een rode graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      Jij kent er de ballen van ...

Voor mij een rode graag

Same to you.
      Als hij in 1 kleur niet goed overkomt dan is het wel rood!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Same to you.
        Nen Alfa moet rood, welke Alfa ook

edit: alhoewel stephane zijn kar me doet twijfelen ...

Comment

Nen Alfa moet rood, welke Alfa ook

edit: alhoewel stephane zijn kar me doet twijfelen ...

Juist omdat het moet doen we dat natuurlijk niet,fucking clichés

En dat is nog maar 1 voorbeeld

Comment

• Vandaag gaan kijken naar de Mito.

Prachtige wagen, komt veel mooier uit dan op foto. Staat wel iets te hoog en de 17" velgen zien er klein uit.
            Zoals hij in de garage staat met de rode kleur zou ik hem zeker niet willen.
            Geef mij maar een zwarte.

Het is nu wachten tot september om hem eens te mogen testrijden.

Comment

AUB,mijn keuze is simpel,alles zwart,ook de ringen rond de lichten.Ik zie het zo voor mij,superstoere uitstraling en valt ook dat stuk in de bumper minder op.

OMG

in mijn hoofd zit ie ook al geconfigureerd
              eerst een beetje sparen. nog 25.500€ te gaan

edit: nee minder, was mijn personeelskorting vergeten

Comment

• Stond deze foto hier al ergens... (is een sport pakketje blijkbaar)

Comment

• Photoshop wss (zie velgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Photoshop wss (zie velgen)
                    Zou kunnen, maar toch een officiële photoshop dan.
                    Zie naar de wallpapers op de minisite van de Alfa Mito op Alfaromeo.com ('k heb wat moeite moeten doen, want ze hebben een foute link gelegd)

EDITH: hier is de link
                    Last edited by ; 08/08/2008, 22:19.

Comment

• Schandalig voor Alfa dan

Comment

• Dat ze er nu van de eerste keer een betaalbare en krachtige motor ingedraaid hadden

Genre 1.8T 200pk of iets dergelijks ...

Dit zou dus de snelste moeten zijn ... ocharme

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mwah ik vind het vlot genoeg voor een stadsrakker
                          Niet snel genoeg, ship hem, of wacht ff op de GTA versie...
                          Méér heb ik daar ni over te zeggen

Comment

*kuch* ? Is toch vlot genoeg joh... zo effe rap geschat misschien één sec. trager naar 160 per uur dan een Cooper S? Daar hebt gij dan medelijden mee... wacht tot de GTA er is, zo zielig zal dat karretje niet zijn.

Vermits het een turbomotor is, zal Squadra Tuning straks wel een interessante "verbetering" aanbieden denk ik (zowel voor deze, als de GTA variant).

Comment

Dat ze er nu van de eerste keer een betaalbare en krachtige motor ingedraaid hadden

Genre 1.8T 200pk of iets dergelijks ...

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              dat is traag

haha neen, best wel vlot voor een 1400tje! maar absoluut geen verhaal tegen een Cooper S mk.II.

Comment

• naast de 1.4, 1.4 turbo en 1.6 diesel komen er nog in een later stadium:
                                1.4 met 90 pk
                                1.4 diesel
                                1.8 turbo

Die 1.4 turbo nu is toch behoorlijk vlot voor zijn prijs, misschien niet te vergelijken met een cooper s maar die moet eigenijk vergeleken worden met een gta
                                de 1.4 turbo moet je zien naast de gewone cooper en dan is hij gewoon sneller

Comment

• de GTA is al bevestigd?

Comment

• Dit moet ik eens in real life zien.

Comment

Same to you.
                                      Het rood waarin het in de showroom staat idd niet (das eerder oranje ). Maar het 8C-rood waarin hij op de persfoto's staat vind ik schitterend. Alleen jammer dat het (nog) niet verkrijgbaar is. Ik heb ergens gelezen dat ze voorlopig nog het manuele meerlagige proces van de 8C daarvoor moeten gebruiken. Wat de kostprijs voor de kleur ineens op 5000€ zou brengen... Denk niet dat veel mensen dat zouden overhebben voor een kleurtje op een MiTo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        de GTA is al bevestigd?
                                        Ja,alleen vind ik de sprong van 155 naar 230 pk wat groot,een motor tussenin zou beter zijn.Vooral fiscaal dan.

Comment

Ja,alleen vind ik de sprong van 155 naar 230 pk wat groot,een motor tussenin zou beter zijn.Vooral fiscaal dan.
                                          wrom? ding zou toch niet goed verkopen. de gewone mens is blij met 155 pk, de freak wil sneller en harder. tussensoorten bestaan niet.
                                          denk je dat VW veel 2.0 gt's verkoopt als er voor een sjiek meer een GTI is, en voor een sjiek minder de fiscaal interessantere 1.4 met 140 lamme geiten?

Comment

Working...
                                          X