Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige wagen, komt veel mooier uit dan op foto. Staat wel iets te hoog en de 17" velgen zien er klein uit.
Zoals hij in de garage staat met de rode kleur zou ik hem zeker niet willen.
Geef mij maar een zwarte.
Het is nu wachten tot september om hem eens te mogen testrijden.
AUB,mijn keuze is simpel,alles zwart,ook de ringen rond de lichten.Ik zie het zo voor mij,superstoere uitstraling en valt ook dat stuk in de bumper minder op.
OMG
in mijn hoofd zit ie ook al geconfigureerd
eerst een beetje sparen. nog 25.500€ te gaan
edit: nee minder, was mijn personeelskorting vergeten
Zou kunnen, maar toch een officiële photoshop dan.
Zie naar de wallpapers op de minisite van de Alfa Mito op Alfaromeo.com ('k heb wat moeite moeten doen, want ze hebben een foute link gelegd)
*kuch* ? Is toch vlot genoeg joh... zo effe rap geschat misschien één sec. trager naar 160 per uur dan een Cooper S? Daar hebt gij dan medelijden mee... wacht tot de GTA er is, zo zielig zal dat karretje niet zijn.
Vermits het een turbomotor is, zal Squadra Tuning straks wel een interessante "verbetering" aanbieden denk ik (zowel voor deze, als de GTA variant).
naast de 1.4, 1.4 turbo en 1.6 diesel komen er nog in een later stadium:
1.4 met 90 pk
1.4 diesel
1.8 turbo
Die 1.4 turbo nu is toch behoorlijk vlot voor zijn prijs, misschien niet te vergelijken met een cooper s maar die moet eigenijk vergeleken worden met een gta
de 1.4 turbo moet je zien naast de gewone cooper en dan is hij gewoon sneller
Same to you.
Als hij in 1 kleur niet goed overkomt dan is het wel rood!!!!!
Het rood waarin het in de showroom staat idd niet (das eerder oranje ). Maar het 8C-rood waarin hij op de persfoto's staat vind ik schitterend. Alleen jammer dat het (nog) niet verkrijgbaar is. Ik heb ergens gelezen dat ze voorlopig nog het manuele meerlagige proces van de 8C daarvoor moeten gebruiken. Wat de kostprijs voor de kleur ineens op 5000€ zou brengen... Denk niet dat veel mensen dat zouden overhebben voor een kleurtje op een MiTo
Ja,alleen vind ik de sprong van 155 naar 230 pk wat groot,een motor tussenin zou beter zijn.Vooral fiscaal dan.
wrom? ding zou toch niet goed verkopen. de gewone mens is blij met 155 pk, de freak wil sneller en harder. tussensoorten bestaan niet.
denk je dat VW veel 2.0 gt's verkoopt als er voor een sjiek meer een GTI is, en voor een sjiek minder de fiscaal interessantere 1.4 met 140 lamme geiten?
Comment