Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Ja,alleen vind ik de sprong van 155 naar 230 pk wat groot,een motor tussenin zou beter zijn.Vooral fiscaal dan.
    Dat fiscaal trapje zal er wel komen zekers? Ik ga er in elk geval van uit aangezien Alfa tot op heden toch meestal rekening gehouden heeft met ons fiscaal stelsel. En dan onmiddellijk naar Squadra...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Ik ga er in elk geval van uit aangezien Alfa tot op heden toch meestal rekening gehouden heeft met ons fiscaal stelsel.
      de 155 pk versie heeft zo bij ons op papier dus maar 150 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
        wrom? ding zou toch niet goed verkopen. de gewone mens is blij met 155 pk, de freak wil sneller en harder. tussensoorten bestaan niet.
        denk je dat VW veel 2.0 gt's verkoopt als er voor een sjiek meer een GTI is, en voor een sjiek minder de fiscaal interessantere 1.4 met 140 lamme geiten?
        Er bestaan ook rationelere freaks zunne... kijk maar eens goed rond.

Comment

Er bestaan ook rationelere freaks zunne... kijk maar eens goed rond.

hoe noemt dat, contradictio interminis of zoiets

Comment

naast de 1.4, 1.4 turbo en 1.6 diesel komen er nog in een later stadium:
            1.4 met 90 pk
            1.4 diesel
            1.8 turbo

Die 1.4 turbo nu is toch behoorlijk vlot voor zijn prijs, misschien niet te vergelijken met een cooper s maar die moet eigenijk vergeleken worden met een gta
            de 1.4 turbo moet je zien naast de gewone cooper en dan is hij gewoon sneller
            awel, ik heb er vorige week mee gereden (paar weken ervoor toevallig ook een mini clubmans CS) en zou durven zeggen. ja.
            Clubman CS >> 1.4 TB qua speed & circuitambities.

Echter, vergelijking met een gewone cooper zou ik ook niet maken. 1.4TB Zit ertussen, maar toch dichter bij de Cooper S dan. Alleszins is de 1.4TB een zeer begeerlijke auto, maar verwacht er geen mirakels van.

De GTA zal een hele andere league worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichten
              awel, ik heb er vorige week mee gereden (paar weken ervoor toevallig ook een mini clubmans CS) en zou durven zeggen. ja.
              Clubman CS >> 1.4 TB qua speed & circuitambities.

Echter, vergelijking met een gewone cooper zou ik ook niet maken. 1.4TB Zit ertussen, maar toch dichter bij de Cooper S dan. Alleszins is de 1.4TB een zeer begeerlijke auto, maar verwacht er geen mirakels van.

De GTA zal een hele andere league worden.
              GTA gaat zijn peilen richten op de cooper s works

de 1.4 turbo is geen "sport"model zoals de cooper S dat is maar meer een gewoon sportief uitziend wagentje met een vlotte motor zoals de gewone cooper dat is.
              dus zomaar gergelijken met de cooper s zou ik dan ook niet doen

Comment

• Trouwens... gaat deze Alfa ook niet weer onderschat worden? Ik bedoel, standaard Q2 sper, DNA systeem en toch ruim bemeten remmen op de 1.4T? Dat moet toch allemaal iets uithalen eh. 'k Hoop dat er weldra objectieve cijfers naar voren komen ipv "de ophanging is hard" geklaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                  Ja,alleen vind ik de sprong van 155 naar 230 pk wat groot,een motor tussenin zou beter zijn.Vooral fiscaal dan.

Ik vind mezelf hierin volledig terug.

200pk doet het voor mij. 5000€ BIV is er zwaar over.

Comment

Trouwens... gaat deze Alfa ook niet weer onderschat worden? Ik bedoel, standaard Q2 sper, DNA systeem en toch ruim bemeten remmen op de 1.4T? Dat moet toch allemaal iets uithalen eh. 'k Hoop dat er weldra objectieve cijfers naar voren komen ipv "de ophanging is hard" geklaag.

Het begint nu al,ik heb al een commentaar gelezen van; "kan dat wel 18" velgen voor een stadswagentje",terwijl voor een Mini dit heel normaal gevonden word.

Voorloppig kan je de 1.4 Turbo enkel vergelijken met een Cooper,qua prijs dan toch,voor de rest blijft hij de Mini voor.

Comment

• Jawel, hij is terug mooi en doet weer mee

op de nummerplaat na, daar moet een kleintje op.

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Ik vind mezelf hierin volledig terug.

200pk doet het voor mij. 5000€ BIV is er zwaar over.
                        Laten we dan maar voor 211pk gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Jawel, hij is terug mooi en doet weer mee

op de nummerplaat na, daar moet een kleintje op.
                          ik heb die gister ook zien rijden
                          hij is groot

Comment

• Gisteren eens een kijkje gaan nemen! Hij is echt prachtig!!!

Comment

• heb me in de rapte eens ééntje geconfigureerd: 24.000€

gaat er een beetje over toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                                Gisteren eens een kijkje gaan nemen! Hij is echt prachtig!!!

Ma fak, wat een overhang vooraan!

Is dat nu echt zo moeilijk om die voorwielen 5 cm meer naar voor te zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  Ma fak, wat een overhang vooraan!

Is dat nu echt zo moeilijk om die voorwielen 5 cm meer naar voor te zetten?
                                  wrom? in realiteit ziet het er schitterend uit

Comment

wrom? in realiteit ziet het er schitterend uit
                                    ik hoop het! Ik heb 'm nog niet irl gezien maar vanuit die hoek, ziet die rode er belachelijk lomp uit op de neus.

Comment

• Vandaag voor het eerst een Mito in levende lijve gezien, maar het kon mij niet echt levendig maken.
                                      Gewoon geen mooie auto, de naam Alfa langs geen kanten waard.

Comment

• 'k heb dat ding tegengekomen.

Heb het moeten opzoeken, had er nog nooit van gehoord

Comment

• Ik heb er 3 in Italië gezien (1 in het wild en de andere bij de dealer)! Zal binnekort eventueel de foto's uploaden. Vind hem beter meevallen irl dan op foto's.

Comment

Working...
                                          X