Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• La nuova “Junior” GTA con Q2 e SDC di serie?

Published by Redazione
    on 14 Gennaio 2008
    in GTA
    . 282 Commenti

Non è ancora uscita la versione di serie dell’Alfa Romeo “Junior” e già gli appassionati del marchio sono in attesa della sua versione più estrema : la Gran Turismo Alleggerita. L’auto in questione monterà un 1.8 T-jet 230cv con 350Nm di coppia abbinato ad un cambio manuale sei marce e sarà dotata di un sistema sospensivo con mcpherson all’anteriore, con ammortizzatori a controllo elettronico (SDC), e costituito al posteriore da un ponte torcente. La “Junior” GTA potrà disporre di serie di un sistemaVDC con Hill Holder (ABS+ASR+Brake assistant) e Q2 Elettronico per poter scaricare a terra tutta la cavalleria a disposizione garantendo allo stesso tempo un feeling di guida da vera sportiva. La GTA sarà immediatamente individuabile grazie alle cornici fanali anteriori ed alle calotte degli specchi retrovisori in grigio satinato oltre che essere munita di ruote da 215/40 con cerchi da 18″ e pinze dei freni verniciate di rosso, minigonne, spoiler e vetri posteriori con vetro oscurato compreso il lunotto. Altrettanto sportivi si presenteranno gli interni con sedili speifici GTA in misto pelle/alcantara, batticalcagno in acciaio e pedaliera sportiva. Completeranno la ricchissima dotazione di serie i fari bi-xenon e climatizzatore automatico trizona. Il prezzo di questa che si presenta come un’auto di nicchia dovrebbe aggirarsi intorno ai 24000€.
    La Redazione

spreekt iemand een mondje italiaans??

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Hiernet ook m'n eerste live gezien. Een rode, met dubbel pijpje achteraan, op 17" denk ik. Ben er niet zo gek van, voorkant staat me weinig tot niet aan. De nieuwe Delta (oké, klasse hoger) of de Ypsilon vind ik 'n pak knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          spreekt iemand een mondje italiaans??
          Wat ik ervan begrijp, er staat eigenlijk weinig nieuws over de techniek: 1.8Turbo met 230pk gekoppeld aan de 6-versnellingsbak, DNA-systeem voor de ophanging, het elektronische sperdiff,...

Uiterlijk zou hij achteruitkijkspiegels in satijn-grijs krijgen (zoals 147 en GT Q2), 18duimers (staat niet bij of het de 3-spaaks uit het gewone gamma zijn of dat het gaat om specifieke GTA-velgen, maar ik gok toch op het laatste), rode remzadels, achterspoiler, bi-xenons,...
          Interieur: specifieke sportzetels met alcantara(), sportieve pedalen, airco met 3 zones
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ook de eerste gezien.

Oogde heel iel en plomp, met grote koetswerkvlakken, kleine wielen en grote overhangen.

Helemaal niet geslaagd, vind ik.
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind hem ook helemaal niet zo knap.. nochtans.. jammer want ik was er wel een beetje zot van op die eerste foto's..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Ook de eerste gezien.

Oogde heel iel en plomp, met grote koetswerkvlakken, kleine wielen en grote overhangen.

Helemaal niet geslaagd, vind ik.
                Iel en plomp? Lijkt me een rare combinatie...

Comment

• De nieuwe "Junior" GTA met Q2 en SDC seriële?
                  Published
                  Geplaatst
                  by
                  door Editor
                  on 14 Gennaio 2008
                  op 14 januari, 2008
                  in GTA
                  in GTA
                  .
                  .
                  Het is nog niet vrijgegeven versie van de serie van Alfa Romeo "Junior" en al de fans van het merk zijn in afwachting van de meest extreme: de Gran Turismo Alleggerita. De auto in kwestie zal mount een 1.8-T-jet 230cv met het koppel van 350Nm, gekoppeld aan een manuele zes-speed transmissie en zal worden uitgerust met een veersysteem met McPherson all'anteriore, met elektronisch gestuurde dempers (SDC), en dat gevormd is uit de achterzijde torcente een brug. Het "Junior" GTA zal een reeks van sistemaVDC met Hill Holder (ABS + + Brake assistent ASR) en het elektronisch Q2 te downloaden op de grond de hele cavalerie beschikbaar is en tegelijkertijd te zorgen voor een gevoel van het rijden als een echte sport.
                  .
                  De GTA zal onmiddellijk herkenbare beelden met lantaarns en ijs voorzijde van de spiegels in grijs satijn, alsmede zijn uitgerust met wielen met 215/40 proberen te vinden 18 "en brake calipers rood, minirokken, spoiler en achterruit glas bedekt met inbegrip van lunotto. sport Ook zal het interieur met stoelen speifici GTA gemengde leer / Alcantara, batticalcagno pedaal staal en sport.
                  .
                  Zal een aanvulling op de rijke uitrusting van de serie bi-xenon koplampen en automatische airconditioning trizona. De prijs van dit dat presenteert zich als een niche zou ongeveer 24000 € aan.

La Redazione
                  De redactie

vertaalproggies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                    [/font]

vertaalproggies
                    ¨Prachtig hé,ik zie het al voor mij bij de dealer.
                    "Als optie wil ik lantaarns en kunnen jullie ook die sper downloaden"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      ¨Prachtig hé,ik zie het al voor mij bij de dealer.
                      "Als optie wil ik lantaarns en kunnen jullie ook die sper downloaden"
                      uiteraard, er zit usb connector op

Comment

• Nu ik deze gezien heb, valt die toch een beetje tegen.

Comment

• Daarstraks naar de dealer geweest en een configuratietje laten opstellen. Mij ook ineens op de lijst gezet van mensen die een proefrit willen :p.

Mijn MiTo kostte maar €20 940,02

1.4T 155pk
                          Distinctive uitvoering
                          Alfa Rood (buitenkleur)
                          Competizione zwart (dashboard)
                          Zwart-Rood stof met Alfa logo

Verdonkerde ruiten ("Privacy" getinte ruiten volgens A)
                          Armsteun
                          Cruise Control
                          Alu pedalen
                          Bluetooth & Mediaplayer & GPS voorbereiding (Alfa heeft een eigen GPS toestelletje dat bv weet wanneer je op een circuit bent en dan de beste lijn aangeeft).
                          Rode remklauwen (onontbeerlijk!)
                          Sport pack (1) (17" velgen, dakspoiler, sportieve achterbumper (is eigenlijk de zwarte achterbumper waardoor hij veel te hoog lijkt), mistlampen, witte dashboardverlichting)

"Belangrijke" opties die ik niet genomen heb: automatische dual zone airco (persoonlijke voorkeur), sport pack 2 (kost een pak meer als sport pack 1 vanwege 18" velgen).

Dingen die er niet bijstaan: Omlijsting koplampen chroom en de rest ben ik al vergeten .

Trouwens wel een leuke dealer daar, Buga in Westerlo. Ik liep de Alfa showroom uit en kwam zo in de Corvette showroom . Ze hadden trouwens 15 bestellingen voor een 8C gehad, en die hadden allemaal 60% voorschot betaald (!!). Uiteindelijk is er één persoon die uitgekozen is geweest...

Comment

• vandaag mijn eerste irl gezien
                            op de vrachtwagen nog

zag er mij wel een leuke wagen uit

Comment

• review!! Ze zijn enthousiast

Comment

• ik vind hem niet slecht

maar de snuit ... das men ding niet,
                                maar ik ben wel nog altijd een alfa-fan !!!

Comment

• Morgen testrit +- een uurtje,

woensdag testrit, halve dag verslagje volgt zeker!

Comment

• eerste indrukken van een heel korte eerste testrit.

-Heel hard van vering (ondanks dat hij zo hoog op zn poten staat)
                                    -Luide rolgeluiden
                                    -Design (persoonlijk)

+Remmen zijn extreem krachtig (330mm als ik me niet vergis)
                                    +155 PK uit een 1.4 TB is leuk en vinnig
                                    +Eerste indruk baanligging in Dynamic-mode : plakt

Design : appart, klein (stadswagen), zitten 'rare' lijnen in (wielkasten), ietwat onlogisch binnenin, vb: de handrem aantrekken is niet mogelijk wanneer de armsteun naar beneden is.

Overhang vooraan is immens, achteraan is hij standaard heel hoog.

enkele foto's:

Comment

• wie sprak daar van overhang?

hoog? hoezo?

richitngaanwijzers afkomstig van de pré-faelift 147 (enkel in wit)

Comment

• Comment

Working...
                                        X