Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    19 of 20" velgen en een vette verlaging en da's een geile ketel...

Maarja, wie dat doe nu...
    De kost van een dergelijk setje is inderdaad belachelijk hoog, buiten proportie eigenlijk, laat staan dat er niet mee te rijden valt. Maar als ik de photoshop zo bekijk, had dat design wel behoorlijk wat potentieel eh. De overhang wat korter en de auto iets breder. Ook het volledig interieur mogen ze herbekijken... en dan zou mijn vriendin (lees: ik) deze auto gekozen hebben!

Comment

• Nog steeds geen enkele tegengekomen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
        Nog steeds geen enkele tegengekomen!
        Deze week stond ik geparkeerd achter eentje ( 17", rood lak ).
        Ik blijf de vormgeving van de kont vreemd vinden. De kont van de MINI is vetter / breder = beter imho. Ok, de MiTo een verlaging geven gaat al zeeeer veel doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Die kerel mag elke week naar de bandenboer om zijn velgen te rechten, trust me...
          Ik heb deze TI velgen ,(zijn er wel van Toora) en zijn na 8 maand nog steeds recht.
          Zal mss uwe rijstijl zijn Rabbit
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Rijimpressie : http://www.autowereld.com/rijimpressies/detail.asp?artikel=7003
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Onlangs achter eentje gereden in 't donker. Achterlichten zijn razendknap dan!!

Comment

• Bij ons op school zit iemand met een MiTo. Daarstraks langs gereden. Knappe kont, maar die dikke snuit Het is een opvallende auto, eist een beetje wat aandacht. Volgende keer zal ik zorgen voor een fotooke.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Daarnet eentje tegengekomen in het donker, in tegenovergestelde richting. Ben dr onvoorstelbaar hard van geschrokken (in de negatieve zin dan). Die neus en de lichten en zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                    Daarnet eentje tegengekomen in het donker, in tegenovergestelde richting. Ben dr onvoorstelbaar hard van geschrokken (in de negatieve zin dan). Die neus en de lichten en zo...
                    Ik zag er eentje in Hoogstraten rijden, ook tegengestelde richting, Nederlandse nummerplaat op de neus. Hard van geschrokken, wat een ongelofelijk geil ding... !!!

En de auto zelf vond ik ook niet mis.
                    Deed me terugdenken aan Milaan, 'k zie een supermodel best wel passen in zo'n Mito...

Comment

• vandaag is er een setje 18" binnen gekomen voor onder een toonzaalmodel. wat een knappe velgen!

Comment

• deze morgen heb ik de Alfa Mito kort getest

het was een 1.4 benzine (turbo ) motor met 150 PK ,
                        een redelijk sportieve auto die direkt zeer vertrouwd aanvoelde ...
                        enige grote minpunt vind ik dat het rem en gaspedaal te dicht bij elkaar staan , elke keer ik wou remmen zat ik met de zijkant van mijn schoen tegen de achterkant van het rempedaal

maar al bij al een mooie auto maar die toch ook al redelijk duur uitkomt als je wat opties erbij nam ( bijna 23.000€ )

Comment

• Ideaal om te tiphielen hé... Beetje typisch Alfa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Ideaal om te tiphielen hé... Beetje typisch Alfa

wel ambetant als ge zware boots aanhebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              wel ambetant als ge zware boots aanhebt

??

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten

??

tzijn dezelfde maar wel gele van ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    enige grote minpunt vind ik dat het rem en gaspedaal te dicht bij elkaar staan , elke keer ik wou remmen zat ik met de zijkant van mijn schoen tegen de achterkant van het rempedaal
                                    is typisch alfa denk ik , mijn broer zijn 33 vroeger , die had da ook
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      vandaag is er een setje 18" binnen gekomen voor onder een toonzaalmodel. wat een knappe velgen!
                                      Zijn die ergens te vinden op foto?
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Zijn die ergens te vinden op foto?
                                        die rechtsboven, op foto komen ze niet echt uit vind ik

Comment

Working...
                                        X