Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenNog steeds geen enkele tegengekomen!
Ik blijf de vormgeving van de kont vreemd vinden. De kont van de MINI is vetter / breder = beter imho. Ok, de MiTo een verlaging geven gaat al zeeeer veel doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie kerel mag elke week naar de bandenboer om zijn velgen te rechten, trust me...
Zal mss uwe rijstijl zijn Rabbit2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Bij ons op school zit iemand met een MiTo. Daarstraks langs gereden. Knappe kont, maar die dikke snuit Het is een opvallende auto, eist een beetje wat aandacht. Volgende keer zal ik zorgen voor een fotooke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenDaarnet eentje tegengekomen in het donker, in tegenovergestelde richting. Ben dr onvoorstelbaar hard van geschrokken (in de negatieve zin dan). Die neus en de lichten en zo...
En de auto zelf vond ik ook niet mis.
Deed me terugdenken aan Milaan, 'k zie een supermodel best wel passen in zo'n Mito...
Comment
-
deze morgen heb ik de Alfa Mito kort getest
het was een 1.4 benzine (turbo ) motor met 150 PK ,
een redelijk sportieve auto die direkt zeer vertrouwd aanvoelde ...
enige grote minpunt vind ik dat het rem en gaspedaal te dicht bij elkaar staan , elke keer ik wou remmen zat ik met de zijkant van mijn schoen tegen de achterkant van het rempedaal
maar al bij al een mooie auto maar die toch ook al redelijk duur uitkomt als je wat opties erbij nam ( bijna 23.000€ )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIdeaal om te tiphielen hé... Beetje typisch Alfa
wel ambetant als ge zware boots aanhebt
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenenige grote minpunt vind ik dat het rem en gaspedaal te dicht bij elkaar staan , elke keer ik wou remmen zat ik met de zijkant van mijn schoen tegen de achterkant van het rempedaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenvandaag is er een setje 18" binnen gekomen voor onder een toonzaalmodel. wat een knappe velgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZijn die ergens te vinden op foto?
Comment
Comment