Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
19 of 20" velgen en een vette verlaging en da's een geile ketel...
Maarja, wie dat doe nu...
De kost van een dergelijk setje is inderdaad belachelijk hoog, buiten proportie eigenlijk, laat staan dat er niet mee te rijden valt. Maar als ik de photoshop zo bekijk, had dat design wel behoorlijk wat potentieel eh. De overhang wat korter en de auto iets breder. Ook het volledig interieur mogen ze herbekijken... en dan zou mijn vriendin (lees: ik) deze auto gekozen hebben!
Deze week stond ik geparkeerd achter eentje ( 17", rood lak ).
Ik blijf de vormgeving van de kont vreemd vinden. De kont van de MINI is vetter / breder = beter imho. Ok, de MiTo een verlaging geven gaat al zeeeer veel doen.
Bij ons op school zit iemand met een MiTo. Daarstraks langs gereden. Knappe kont, maar die dikke snuit Het is een opvallende auto, eist een beetje wat aandacht. Volgende keer zal ik zorgen voor een fotooke.
Daarnet eentje tegengekomen in het donker, in tegenovergestelde richting. Ben dr onvoorstelbaar hard van geschrokken (in de negatieve zin dan). Die neus en de lichten en zo...
Daarnet eentje tegengekomen in het donker, in tegenovergestelde richting. Ben dr onvoorstelbaar hard van geschrokken (in de negatieve zin dan). Die neus en de lichten en zo...
Ik zag er eentje in Hoogstraten rijden, ook tegengestelde richting, Nederlandse nummerplaat op de neus. Hard van geschrokken, wat een ongelofelijk geil ding... !!!
En de auto zelf vond ik ook niet mis.
Deed me terugdenken aan Milaan, 'k zie een supermodel best wel passen in zo'n Mito...
het was een 1.4 benzine (turbo ) motor met 150 PK ,
een redelijk sportieve auto die direkt zeer vertrouwd aanvoelde ...
enige grote minpunt vind ik dat het rem en gaspedaal te dicht bij elkaar staan , elke keer ik wou remmen zat ik met de zijkant van mijn schoen tegen de achterkant van het rempedaal
maar al bij al een mooie auto maar die toch ook al redelijk duur uitkomt als je wat opties erbij nam ( bijna 23.000€ )
enige grote minpunt vind ik dat het rem en gaspedaal te dicht bij elkaar staan , elke keer ik wou remmen zat ik met de zijkant van mijn schoen tegen de achterkant van het rempedaal
is typisch alfa denk ik , mijn broer zijn 33 vroeger , die had da ook
Comment