Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
    die rechtsboven, op foto komen ze niet echt uit vind ik
    Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen, ziet er heel knap uit! Eens ze onder dat toonzaalmodel zitten, foto nemen en hier plaatsen aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Ik kan me er toch wel iets bij voorstellen, ziet er heel knap uit! Eens ze onder dat toonzaalmodel zitten, foto nemen en hier plaatsen aub.
      plan b: kom irl eens kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
        plan b: kom irl eens kijken
        Deal, waar moet ik zijn?

Comment

• Viaene in lembeke

Uw Fiat Alfa en Lancia dealer voor het Meetjesland en ver daarbuiten
          Tevens service punt van MG en Rover

beetje reclame kan nooit kwaad é

Comment

• heeft maar een haar gescheeld of ik had mijn handtekening gezet vandaag.
            met de 1.3 mjet die erin komt wordt hij qua prijs goed doenbaar, en krijg je 3% eco korting
            maar tis uiteindelelijk een okkazie camionette geworden

Comment

• de Mito die ik heb getest

Comment

• Zo knap!
                Weet er misschien iemand high res pics staan of toch op zen minst van een degelijk formaat?
                Want vind er niet zoveel op het net.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glen Bekijk Berichten
                  Zo knap!
                  Weet er misschien iemand high res pics staan of toch op zen minst van een degelijk formaat?
                  Want vind er niet zoveel op het net.
                  Hier vind je er veel :

Mire aquí fotos. Fotos exteriores (2013) - Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde (2013) (22 fotos)

Comment

• Merci!
                    Maar heb vergeten te zeggen dat ik "echte" foto's bedoelde en niet de officiële van Alfa zelf

Comment

• Kwam die van Italcar toerke?

Voordeel aan de Mito is wel dat zijn stoffen zetels hem nog goed afgaan... Normaal smeekt een Alfa om leder maar in een Mito zou ik nog de gewone zetels durven steken. Temeer dat ze ook prima zitten

Comment

• Knappe foto's! zo vind'k de neus es niet iel ogen. 't Zal waarschijnlijk wel liggen aan de hoek waaronder de foto genomen is, maar 't neemt niet weg dat ie zo toch wel mooi lijkt!
                        freude am fahren

Comment

• Blijft een prachtkleur dat zwart met die bordeaux tint in...

Comment

• Blijkbaar is de MiTo verkozen tot Gay-car of the year... Wel sneu voor sommige mensen met lange tenen die reeds zo'n wagen gekocht hebben maar ja, ik moet er wel mee lachen

De MiTo ziet er wel een beetje gay uit.

Comment

• Gays zijn nu eenmaal imago gevoelig. Ze kopen liever dit dan pakweg een hyundai :p

Comment

• Squadra-tuning Massimo voor de 1.6JTDm, 165pk / 350 nm.
                                Het leuke is dat het gekoppeld kan worden met het DNA-systeem, hierdoor kan je naar keuze bepalen of de remap standaard al actief is, of enkel wanneer je 'm in dynamic modus zet. Dus er zijn 3 verschillende maps mogelijk.

Nice feature...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Blijkbaar is de MiTo verkozen tot Gay-car of the year... Wel sneu voor sommige mensen met lange tenen die reeds zo'n wagen gekocht hebben maar ja, ik moet er wel mee lachen

De MiTo ziet er wel een beetje gay uit.
                                  ik moet ook lachen telkens ik een homo in zijn tt of A5 zie kruipen

Comment

• Of z'n range rover of dikke cl

Comment

• ‘Onthulling Alfa Romeo Mito GTA in maart’

21 januari 2009 | Tekst: Alexander Inia
                                      De sombere economische berichten kunnen we vandaag gelukkig compenseren met goed nieuws op hot-hatch-gebied. Niet alleen de Mazda 3 MPS beleeft z’n debuut op de Autosalon van Genève, ook de Alfa Romeo Mito GTA schittert in de chique Zwitserse stad.

Alfa Romeo heeft de onthulling namelijk officieel aangekondigd. De Mito GTA belooft een echt bommetje te worden met een vermogen van rond de 230 pk. De kracht komt van een 1,8-liter turbomotor. De GTA heeft net als de andere Mito’s voorwielaandrijving. Het Q2-systeem moet de boel in het gareel houden.
                                      Het Italiaanse merk neemt het GTA-project uitermate serieus. Alfa Romeo gaat dure materialen als aluminium en koolstofvezel gebruiken om het gewicht te beperken. Een verstandige keuze, want de sportieve Alfa Romeo’s van de laatste jaren kregen vaak het verwijt dat ze last hadden van obesitas. Verder krijgt de GTA een stoere bodykit mee en er zijn nieuwe kleurencombinaties te bestellen.
                                      Meer goed nieuws voor de liefhebbers: ondanks de dure materialen en een vermogen dat 19 pk hoger ligt dan dat van de Mini Cooper John Cooper Works, komt de prijs beduidend onder die van de aartsrivaal te liggen. In Engeland gaat het ongeveer 2.000 pond schelen. De Alfa Romeo Mito GTA komt tegen de zomer bij de dealers te staan. Dan komen we meer te weten over het Nederlandse prijsniveau.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik kijk er hoopvol naar uit
                                        en ik neem aan dat de gta ook al recht gaat hebben op het aangepaste onderstel?

Comment

• sommige berichten spreken over 240pk
                                          en de mogelijkheid om hem te bestellen zonder achterbank e.d.

dat het maar rap maart is

Comment

Working...
                                          X