Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dé wagen in zijn segment! PRACHTIG
    Ik wist dat ik er ene ging willen é

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Toen Alfa onderdeel werd van de FIAT-groep , hebben ze helaas gekozen voor FWD . Dus om nu een hele nieuwe lijn wagens met RWD op te starten , zullen de verkoopcijfers eerst nog wat opgeschroefd moeten worden , vrees ik .
      Voor zover ik het een beetje gevolgd heb, wil Alfa wel terug naar RWD, maar zullen ze met de hoogste modellen beginnen, en dan stilaan naar beneden afzakken. Dus 169 = RWD, opvolger 159 = waarschijnlijk RWD, enz... Enfin, tussen willen en doen zit er soms ook wel wat verschil
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ik vind het een fantastische auto tot nu toe. Hopelijk ziet hij er in basisversie ook nog acceptabel uit...

Benieuwd hoe het zal rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          Voor zover ik het een beetje gevolgd heb, wil Alfa wel terug naar RWD, maar zullen ze met de hoogste modellen beginnen, en dan stilaan naar beneden afzakken. Dus 169 = RWD, opvolger 159 = waarschijnlijk RWD, enz... Enfin, tussen willen en doen zit er soms ook wel wat verschil
          Zo dacht ik het ook gehoord en gelezen te hebben . Maar ik vrees ook dat je laatste zin er eentje is waar enorm veel waarheid in verscholen zit .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Klopt
            Maar het onderstel van de 159 was toch tamelijk makkelijk aan te passen voor achterwiel-aandrijving dacht ik? En ipv dat onderstel ook te gebruiken voor de 169 (oorspronkelijke plan, daarom dat de 159 is zo zwaar is/was) heeft Alfa nu al ik-weet-niet-hoeveel partners gezocht om een nieuw onderstel te ontwikkelen
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Ik vind het een fantastische auto tot nu toe. Hopelijk ziet hij er in basisversie ook nog acceptabel uit...

Benieuwd hoe het zal rijden
              tailhappy...

en voor de rest volg ik uw mening
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Filmpje: http://it.youtube.com/watch?v=krR8XR...ic.com/?p=3436
                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Valt wat tegen in filmpje.

Comment

Ik ben gewoon sprakeloos...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Valt wat tegen in filmpje.
                      Vind ik ook...

We zullen toch moeten afwachten tot we hem met onze eigen ogen zien

Comment

en fotoshopjes (met dank aan Bert van het scarbforum):

Comment

de Alfa Timo

Comment

Damn deze is mooi

Comment

ja, schrijft op de lijst "opvolgers"

de naamkeuze vind ik wel minder... Junior had zoveel mooier geweest.

ach ja

Comment

en fotoshopjes (met dank aan Bert van het scarbforum):

Deze ziet er ook niet slecht uit... maar op foto is dat moeilijk te zien he

Comment

Ik hou nog even mijn mening voor mij...

Ik vind hem op foto wel best knap, al ben ik er niet compléét van overtuigd. De wielkassen, de chrome omranding, en dergelijke zijn zeer knappe details. Maar ik heb nog steeds serieuze twijfels bij de achterkant en het interieur.

Hoewel de dealer me dacht dat de Mito een een ander interieur dan de testauto zou krijgen, moet ik dat allemaal nog zien. het zou echter jammer zijn. Niet zozeer jammer omwille van de bouwkwaliteit, die zit wel snor, alleen jammer omwille van het gebrek aan ziel, en ik vermoed ook dat ze net ietsje gaan moeten onder doen tov een Mini wat betreft materialen. Niet moeilijk als ze het interieur van een wagen nemen, die zich zeker 7k onder de mini profileert.

De achterkant, mja ik weet het niet. Hoezeer ik hem kon smaken in bepaalde scoops, vind ik hem nu maar zo zo. Het komt iets te gedrongen over. De uitlaat is imo ietwat misplaatst. Hij heeft dezelfde fout als bij de GP: hij hangt er maar te hangen.

Over het onderstel heb ik géén twijfels: het is echt een prachtig onderstelletje, zo heb ik mogen ondervinden in mijn Punto, eentje dat kan wedijveren met menig grotere auto, zo mocht oa Simoni ondervinden. Nu nog ietsje harder afveren en ik ben gelukkig

To be test driven very soon ...

En ik hoop verdorie dat ze de lak deze keer wel juist hebben gespoten, want de neus lijkt me erg steenslag gevoelig ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                    Staat onder de 147 en mikt op MINI, toekomstige A1 o.a.
                                    Hopelijk ligt er voor 16.000 € dan toch een deftige motor in het vooronder, als dat effectief de basisprijs wordt. Eentje met toch minimum 110 pk.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Ik hou nog even mijn mening voor mij...

Ik vind hem op foto wel best knap, al ben ik er niet compléét van overtuigd. De wielkassen, de chrome omranding, en dergelijke zijn zeer knappe details. Maar ik heb nog steeds serieuze twijfels bij de achterkant en het interieur.

Hoewel de dealer me dacht dat de Mito een een ander interieur dan de testauto zou krijgen, moet ik dat allemaal nog zien. het zou echter jammer zijn. Niet zozeer jammer omwille van de bouwkwaliteit, die zit wel snor, alleen jammer omwille van het gebrek aan ziel, en ik vermoed ook dat ze net ietsje gaan moeten onder doen tov een Mini wat betreft materialen. Niet moeilijk als ze het interieur van een wagen nemen, die zich zeker 7k onder de mini profileert.

De achterkant, mja ik weet het niet. Hoezeer ik hem kon smaken in bepaalde scoops, vind ik hem nu maar zo zo. Het komt iets te gedrongen over. De uitlaat is imo ietwat misplaatst. Hij heeft dezelfde fout als bij de GP: hij hangt er maar te hangen.

Over het onderstel heb ik géén twijfels: het is echt een prachtig onderstelletje, zo heb ik mogen ondervinden in mijn Punto, eentje dat kan wedijveren met menig grotere auto, zo mocht oa Simoni ondervinden. Nu nog ietsje harder afveren en ik ben gelukkig

To be test driven very soon ...

En ik hoop verdorie dat ze de lak deze keer wel juist hebben gespoten, want de neus lijkt me erg steenslag gevoelig ...

Euh, wat voor post ga je dan schrijven als je wél je mening over die wagen geeft?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Hopelijk ligt er voor 16.000 € dan toch een deftige motor in het vooronder, als dat effectief de basisprijs wordt. Eentje met toch minimum 110 pk.
                                        90 tot 155 pk

Krachtigere motoren komen nog

Comment

• *mond valt spontaan open*

Comment

Working...
                                          X