Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toen Alfa onderdeel werd van de FIAT-groep , hebben ze helaas gekozen voor FWD . Dus om nu een hele nieuwe lijn wagens met RWD op te starten , zullen de verkoopcijfers eerst nog wat opgeschroefd moeten worden , vrees ik .
Voor zover ik het een beetje gevolgd heb, wil Alfa wel terug naar RWD, maar zullen ze met de hoogste modellen beginnen, en dan stilaan naar beneden afzakken. Dus 169 = RWD, opvolger 159 = waarschijnlijk RWD, enz... Enfin, tussen willen en doen zit er soms ook wel wat verschil
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Voor zover ik het een beetje gevolgd heb, wil Alfa wel terug naar RWD, maar zullen ze met de hoogste modellen beginnen, en dan stilaan naar beneden afzakken. Dus 169 = RWD, opvolger 159 = waarschijnlijk RWD, enz... Enfin, tussen willen en doen zit er soms ook wel wat verschil
Zo dacht ik het ook gehoord en gelezen te hebben . Maar ik vrees ook dat je laatste zin er eentje is waar enorm veel waarheid in verscholen zit .
Voor zover ik het een beetje gevolgd heb, wil Alfa wel terug naar RWD, maar zullen ze met de hoogste modellen beginnen, en dan stilaan naar beneden afzakken. Dus 169 = RWD, opvolger 159 = waarschijnlijk RWD, enz... Enfin, tussen willen en doen zit er soms ook wel wat verschil
Klopt
Maar het onderstel van de 159 was toch tamelijk makkelijk aan te passen voor achterwiel-aandrijving dacht ik? En ipv dat onderstel ook te gebruiken voor de 169 (oorspronkelijke plan, daarom dat de 159 is zo zwaar is/was) heeft Alfa nu al ik-weet-niet-hoeveel partners gezocht om een nieuw onderstel te ontwikkelen
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik vind hem op foto wel best knap, al ben ik er niet compléét van overtuigd. De wielkassen, de chrome omranding, en dergelijke zijn zeer knappe details. Maar ik heb nog steeds serieuze twijfels bij de achterkant en het interieur.
Hoewel de dealer me dacht dat de Mito een een ander interieur dan de testauto zou krijgen, moet ik dat allemaal nog zien. het zou echter jammer zijn. Niet zozeer jammer omwille van de bouwkwaliteit, die zit wel snor, alleen jammer omwille van het gebrek aan ziel, en ik vermoed ook dat ze net ietsje gaan moeten onder doen tov een Mini wat betreft materialen. Niet moeilijk als ze het interieur van een wagen nemen, die zich zeker 7k onder de mini profileert.
De achterkant, mja ik weet het niet. Hoezeer ik hem kon smaken in bepaalde scoops, vind ik hem nu maar zo zo. Het komt iets te gedrongen over. De uitlaat is imo ietwat misplaatst. Hij heeft dezelfde fout als bij de GP: hij hangt er maar te hangen.
Over het onderstel heb ik géén twijfels: het is echt een prachtig onderstelletje, zo heb ik mogen ondervinden in mijn Punto, eentje dat kan wedijveren met menig grotere auto, zo mocht oa Simoni ondervinden. Nu nog ietsje harder afveren en ik ben gelukkig
To be test driven very soon ...
En ik hoop verdorie dat ze de lak deze keer wel juist hebben gespoten, want de neus lijkt me erg steenslag gevoelig ...
Ik vind hem op foto wel best knap, al ben ik er niet compléét van overtuigd. De wielkassen, de chrome omranding, en dergelijke zijn zeer knappe details. Maar ik heb nog steeds serieuze twijfels bij de achterkant en het interieur.
Hoewel de dealer me dacht dat de Mito een een ander interieur dan de testauto zou krijgen, moet ik dat allemaal nog zien. het zou echter jammer zijn. Niet zozeer jammer omwille van de bouwkwaliteit, die zit wel snor, alleen jammer omwille van het gebrek aan ziel, en ik vermoed ook dat ze net ietsje gaan moeten onder doen tov een Mini wat betreft materialen. Niet moeilijk als ze het interieur van een wagen nemen, die zich zeker 7k onder de mini profileert.
De achterkant, mja ik weet het niet. Hoezeer ik hem kon smaken in bepaalde scoops, vind ik hem nu maar zo zo. Het komt iets te gedrongen over. De uitlaat is imo ietwat misplaatst. Hij heeft dezelfde fout als bij de GP: hij hangt er maar te hangen.
Over het onderstel heb ik géén twijfels: het is echt een prachtig onderstelletje, zo heb ik mogen ondervinden in mijn Punto, eentje dat kan wedijveren met menig grotere auto, zo mocht oa Simoni ondervinden. Nu nog ietsje harder afveren en ik ben gelukkig
To be test driven very soon ...
En ik hoop verdorie dat ze de lak deze keer wel juist hebben gespoten, want de neus lijkt me erg steenslag gevoelig ...
Euh, wat voor post ga je dan schrijven als je wél je mening over die wagen geeft?
Comment