Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die hun modellen zijn doorgaans wél duurder. Vroeger was de kwaliteit bij Alfa minderwaardig ja, maar ik durf toch zeggen dat de kwaliteit van de hudige modellen niet meer echt moet onderdoen voor die van andere gevestigde merken.
Als je verwijst naar waar ik denk dat je verwijst, kan ik je 3 dingen zeggen:
- het was niet het dashboard
- je bent blijkbaar niet het groentje waarvoor je wil doorgaan (dubbelaccount iemand?)
- ik kan na 2 jaar ervaring bevestigen dat BMW qua kwaliteit van de gebruikte materialen en dienstverlening van de dealer niet beter is dan vele andere merken
Ik ben niet meer groen achter mijn oren, maar dat wil niet zeggen dat ik geen groentje ben.
Dahsboard, deur, whatever, 't was het interieur. Ik vind dat erger dan een miniscuul stikkertje op de wielkast achteraan wat verkleurd is.
Wat betreft het laatste: Inderdaad, is wat ik bedoel met mijn vorige post.
Minuscuul? Een plakkaat van minstens 20 op 30 centimeter?
Verschil is: dat dashboard of whatever wordt vervangen en is nieuw; zo'n sticker kan je vervangen en na enkele maanden is het weer hetzelfde.
Ik had bang gekregen bij de spyshots, maar nu met deze foto's...
snuit en zijkant vind ik prachtig, details als de koplamp-omranding
achterkant: eerste reactie was knap maar die omranding rond de achterlichten in het zilver is spijtig... *leest op pagina 2: verschillende kleuren mogelijk*==>
Zoals hij daar staat en dan zwarte lamp-omranding zet hem hier maar af!
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Dat zou in werkelijkheid wel nog is anders kunnen zijn...
Inderdaad, de meeste fabrikanten stellen hun nieuwe modellen altijd voor in de dikste versie. Ik wil hem wel eens zien op standaard 15" of 16" velgjes, zonder verlaging en zonder sportpakket.
Inderdaad, de meeste fabrikanten stellen hun nieuwe modellen altijd voor in de dikste versie. Ik wil hem wel eens zien op standaard 15" of 16" velgjes, zonder verlaging en zonder sportpakket.
Comment