Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Voor mij had die chroom rond voor- en achterlichten wel niet gemoeten, maar het stoort niet vind ik.

Dit zou blijkbaar in diverse kleuren kunnen,als een soort eyeliner,koetswerkkleur zal dus ook wel kunnen.

Comment

• Ik vind het een opeenhoping van mooie wagens in 1 pakketje;

Fiat
      Seat
      BMW

en zelfs Alfa

zijn te herkennen

Ik vind het wel geslaagd hoor

Comment

• Q2 erop en gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
          Dit zou blijkbaar in diverse kleuren kunnen,als een soort eyeliner,koetswerkkleur zal dus ook wel kunnen.
          Ah, perfect dan.

Comment

• Achteruitrijlicht is wel op een rare plaats, daar gaat de symmetrie...

Comment

• Op veel wagens heb je nu 1achteruitrijlicht,een 2de is blijkbaar niet wettelijk verplicht.

Ook hier ,links mistlicht,rechts achteruitrijlicht.

Comment

• Ik hou van symmetrie, ze hadden beter 2 geplaatst vind ik.

Comment

• Ik kan mij vergissen maar bij VW wordt bijvoorbeeld in Engeland het mistlicht aan de andere kant geplaatst als hier, dus ff Engels licht kopen en installeren
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Idem.

Persoonlijk was ik van zo goed als alle MINI's die ik tot nu toe reed, niet écht wild van 't onderstel wat tractie betreft (qua wegligging, i.e. kart-gevoel, uiteraard wel). De MINI is zeker niet de "beste" FWD die er is. Spiderveloce1302 zegt dat Alfa inzake rijkwaliteiten wat achteruit is gegaan met de komst van de FWD, en ik volg haar daarin, maar enkel wat betreft de vorige generaties FWD, de huidige generatie (i.e. 159 eigenlijk) rijdt pedikke erg snedig, het zijn van de beste FWD die ik ken.

Als deze MiTo inderdaad een écht sportief afgestelde ophanging meekrijgt, dan zal 'ie zeer zeker op het niveau van de MINI staan, daar ben ik 100% van overtuigd.

Dit karretje (al vind ik dat bijna te oneerbiedig klinken) heeft m.i. zéér veel potentieel. I just love it. Dit wordt volgens mij een auto waar je knieën week van worden als je 't live te zien krijgt, net zoals de Fiat 500 b.v., of de 8C. Subliem.

Avanti Alfa !!
                    Deze Guldensporenslagmadam moet eerlijk toegeven dat ze nog nooit zelf met één van genoemde laatste generatie Alfa's heeft gereden .

Renske in een Mi.To ...
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Deze Guldensporenslagmadam moet eerlijk toegeven dat ze nog nooit zelf met één van genoemde laatste generatie Alfa's heeft gereden .

Next time I'll give you my keys !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Ik tel de 147 eigenlijk al bij de "vorige generatie" en niet meer bij de nieuwe... Nieuwe generatie zou ik eerder brera/spider en 159 noemen, de 147 staat nog altijd op een aangepast onderstel van de 156 he (idem met de gt). Ik hoop dat, nu de Mi.To voorgesteld is, er snel werk gaat gemaakt worden van de 149... (en 169)
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ja, da's waar... Maar aanbod blijft geldig

Gah, ik wil die Mito gaan testen

Comment

• Ik vind hem wel mooi, maar over die voorkant ben ik nog niet uit, ik vind de overhang te groot, zeker tov achter. Maar als deze rijdynamiek op MINIniveau kan bieden, is het echt wel een leuke kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Ik tel de 147 eigenlijk al bij de "vorige generatie" en niet meer bij de nieuwe... Nieuwe generatie zou ik eerder brera/spider en 159 noemen, de 147 staat nog altijd op een aangepast onderstel van de 156 he (idem met de gt). Ik hoop dat, nu de Mi.To voorgesteld is, er snel werk gaat gemaakt worden van de 149... (en 169)
                              Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Ja, da's waar... Maar aanbod blijft geldig

Gah, ik wil die Mito gaan testen
                              Ik doelde eigenlijk op de 8C .

Aanbod is met liefde aanvaard .
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Dit ziet er gewoonweg schitterend uit!

Knap werk Alfa!
                                nls2000

Comment

• Knappe verschijning al is het kont niet 100% voor mij.

Het zal wss wel concurentie zijn voor de MINI ( 16k = de MINI One )
                                  Qua weggedrag / afwerking kan je op dit punt nog niets vergelijken denk ik.

Tis een knap karretje, ik kan niet wachten om die een IRL te zien maar gaat de Alfa zo strak rijden dan de MINI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Q2 erop en gaan
                                    ² !!!

*middlefinger @ RWD*

Comment

• De meningen zijn dus verdeeld. Het uiterlijk ziet er een beetje bombastisch uit, en het zal dus vooral wachten zijn op een ontmoeting IRL.

Het imago van Alfa zal zich ook nog een beetje moeten bewijzen. Voor de meeste mensen is Alfa gelijk aan een dure, bloedmooie wagen waar flink wat mankementjes aan kunnen komen.

En ook voor het rijgedrag zullen we moeten afwachten. Wanneer komt hij in BE op de baan?

Hij heeft m.a.w. op papier alles wat nodig is om goed te verkopen, nu valt het nog af te wachten hoe goed hij erin slaagt om kopers van de Fiat 500 en Mini af te snoepen (en evt. andere constructeurs?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                        Renske in een Mi.To ...
                                        Dat zou wat zijn, hè. Maar nu is ze ook al compleet op 'r Ypsilon. Ze spreekt zichzelf wél een beetje tegen: ze is blij dat 't een mak benzinetje is omdat je daarmee altijd ontstressed aankomt op 't werk (het is echt zo, zo'n auto zet aan tot rustiger rijden, i.t.t. zo'n nerveuze koppelbom-diesel), maar anderzijds vervloekt ze 't wel dat ze niet genoeg power heeft om "die ambetante trager rijder" in te halen (nota: voor haar zijn 50% van de weggebruikers lid van die groep ).

We gaan het Ypsilonneke eerst nog een beetje laten renderen, 't ding is spotgoedkoop in gebruik, zelfs op benzine. Ik schat wel dat ze er nog een jaar of 3 mee zal rijden. Daarna zie ik zo'n MiTo als een zéér valabele kandidaat...

Alleen, 'k weet niet of zij 'm mooi vindt, want 'k heb 'r de foto's nog niet kunnen tonen. Ze is alvast wél gek van de 147 (enkel de prefacelift vooraan, achteraan liever de facelift ... just like me ), dus dit zal ze ook wel weten te smaken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          ² !!!

*middlefinger @ RWD*

Comment

Working...
                                          X