Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij staat op het platform van de Fiat Grande Punto en is met een lengte van 4,06 meter iets langer dan zijn Italiaanse neefje. De breedte bedraagt 1,72 meter en hij is 1,44 meter.
Dat zijn quasi dezelfde afmetingen als mijn Astra 3deurs.. hij ziet er korter uit.
Ik ben in ieder geval benieuwd om 'm irl te zien.
Sorry, ik zag OPC staan en dacht meteen aan de Astra.
OK over smaak valt niet te discussiëren, blah blah blah, maar vergelijk gewoon die twee foto's... de Mi.To is één brok fantastisch Italiaans design, de Corsa OPC is een getjoende... Opel Corsa
De spaken van de BMW zijn idd ontdubbeld (zoals veel velgen tegenwoordig: amg, audi, etc... ) maar de uitgesproken boogvorm erin is wel typisch Alfa: het lijkt me eerder een evolutie van de Nuvola, GTV en 147/156 velg dan een kopie van BMW.
De spaken van de BMW zijn idd ontdubbeld (zoals veel velgen tegenwoordig: amg, audi, etc... ) maar de uitgesproken boogvorm erin is wel typisch Alfa: het lijkt me eerder een evolutie van de Nuvola, GTV en 147/156 velg dan een kopie van BMW.
Comment