Mensen mensen rustig, ik zeg toch niet dat ze BMW nadoen ofzo, maar gewoon dat ze mij eraan deden denken!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtennog zo lang sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSorry, maar je BRM'etje is er eentje die je niet mag weg doen. Die kar zal over enige jaren een zeer gewaardeerde, zeldzame oldie worden. Dat wil ik een 21st century FWD Alfa Romeo wel nog 'es zien doen...
wat dat zeer gewaardeerd betreft heb ik toch mijn twijfels. Een Roverproduct heeft nooit echt een groot liefhebberspubliek gehad. beetje zoals alfa. Stralen emotie uit, houden vast aan hun traditie, hebben hun eigenheid... Maar van de 100 die voor hun scherm zitten te kwijlen op deze mito zullen er geen 5 zijn die hem kopen. Onbetrouwbare italiaan weet je wel. En het imago verbeterd stilletjes, maar toch... Tis geen duitse eenheidsworst.
Is een SD1 V8 een gewaardeerde kar? 80% kent hem geeneens. Het Rover V8 blok is zelfs niet gewaardeerd terwijl het een pareltje was dat op ongekende hoogte stond en zijn weg vond in veel modellen. Ik zie na drie jaar nog iedere dag mensen die zich afvragen "WTF is dat oranje ding daar vooraan?"
dat ie zeldzaam is daar twijfel ik niet aan, nog een goeie twintig in belgie. misschien 700 wereldwijd.
Comment
-
Hmmm, ik volg je wel, maar niet wat de BRM betreft, die wordt volgens mij weldegelijk een gewaardeerde oldie.
Ik sleet menig kinderbroeken op de middenarmsteun achteraan van meerdere SD1. Ik herinner me een fletsgele 3500 (met zwart interieur), een bordeaux Vanden Plas (beige stof) en een bordeaux Vitesse (beige leder). Ik weet ze te schatten. Alleen vind je ze zo goed als niet meer in aanvaardbare staat.
Comment
-
Je moet eens gaan kijken op Alfaromeo.it, daar kan je 'em langs alle kanten bekijken...
't Valt heel hard tegen als je 't mij vraagt, vooral de voorkant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHmmm, ik volg je wel, maar niet wat de BRM betreft, die wordt volgens mij weldegelijk een gewaardeerde oldie.
Ik sleet menig kinderbroeken op de middenarmsteun achteraan van meerdere SD1. Ik herinner me een fletsgele 3500 (met zwart interieur), een bordeaux Vanden Plas (beige stof) en een bordeaux Vitesse (beige leder). Ik weet ze te schatten. Alleen vind je ze zo goed als niet meer in aanvaardbare staat.
nuja, je kan evengoed zeggen dat een clio williams, saxo VTS, 206 GT ook klassiekers gaan worden, net als de R5 gt turbo en 205 GTI dat zijn. Anderzijds, zo schiet me net te binnen, dat zijn geen wagens van een merk dat reeds dood is.
onze roestbruine sd1 met roestbruin fluwelen interieur was de max! wel nogal roestbruin
hoe zou zo'n roestbruine mito eruitzien? met roestbruine alfatek zetels, en veel chroom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDat lijkt vooral op een behoorlijk foute render vind ik.
- de overhang is te groot, of de wielen staan niet ver genoeg naar voren.
- auto is smal, snuit is vrij hoog, koplampen veel te zachtaardig en optisch te dicht bij elkaar.
- op deze render staat 'ie dan nog op 18".
Bij de MiTo van de persfoto's kan je maar amper je vingers tussen het rubber en de wielkasten steken. Het doet alarmbellen rinkelen dat je 'em echt niet veel knapper gaat kunnen maken dan dat.
Ik vestig mijn hoop op de 149, dat gaat meer mijn ding zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenVolgens mij staat ie op 17" als jede foto´s uitvergroot kan je zelfs de flank v/d band aflezen.
Comment
-
Ze hebben een ander reclamebureau nodig voor hun site denk ik, jammer dat de eer niet voor de Belgen was weggelegd...
De 159 op die site heeft verkeerde uitlaten en heeft precies maar 20mm rubber op z'n 19" velgen. Eén verschil met de MiTo, de 159 is er wel bangelijk knap.
(het zijn dus idd slechte renders)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenKoop jij maar een 149, B. En geef mij je A5 dan.
Comment
-
Alfa en Romeo.
Mijn Spider.
Telkens ik eentje te koop zie staan, wil ik stoppen en informeren. Wat een baggerbak was het eigenlijk, maar zo'n zalige wegligging en motorgeluid.
Ik wil terug een kar met hart en ziel. De MINI heeft dat ook, maar is nu van de vriendin. Mijn TT had dat niet. Was wel een retesnelle patserkar, maar geen ziel.
Zo'n MiTo kan wel een ziel hebben denk ik. En hart. Cuore Sportivo.
Comment
Comment