Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHet zijn wel weinig flatterende foto's natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEffe wachten op de foto's met de materialen die op de productieversie komen want dit is idd niet echt flatterend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHet zijn wel weinig flatterende foto's natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDie panelen die totaal niet op elkaar aansluiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGadver, da ziet er NI goed uit.
Laat ons hopen dat 't enkel maar voor de preserie-modellen zo is. Zal wel zeker? 'k Kan me niet inbeelden dat gelijk welk merk, zelfs Lada niet, zo'n scheef interieur aflevert.
denk echt niet dat men ons zulke interieurs gaat afleveren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtende scoops van het pre serie interieur van de 7 serie al gezien
denk echt niet dat men ons zulke interieurs gaat afleveren...
En dan heb ik expres de deurpanelen nog niet gepost, dat was om te janken...
Comment
-
Eerlijk gezegd? Ik vrees ervoor .
Alsje goed kijkt zie je dat dat spul van het dashboard net hetzelfde is wat voorkomt in de Fiat Bravo en de Seat Leon.
Ik vrees t ergste.
Nu het hoeft wel gezegd zijnde dat die materialen in het echt wel minder lelijk zijn als op die foto.
Ik vermoed dat ze zwaar fout zullen gaan met het interieur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenEerlijk gezegd? Ik vrees ervoor .
Alsje goed kijkt zie je dat dat spul van het dashboard net hetzelfde is wat voorkomt in de Fiat Bravo en de Seat Leon.
Ik vrees t ergste.
Nu het hoeft wel gezegd zijnde dat die materialen in het echt wel minder lelijk zijn als op die foto.
Ik vermoed dat ze zwaar fout zullen gaan met het interieur...
wat me minder aanspreekt is het design van het interieur, want dat zal waarschijnlijk al vastliggen. ook de textuur van de plastics (Bravo nep-carbon) vind ik allesbehalve. dan zie ik nog liever het dashboard van de 147 /GT.
ik wacht met spanning af op de eerste officiële foto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAlfa Romeo MiTo GTA.
Hans.
zelfs met interieur uit karton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMaar zo zal hij dus niet komen
Cheapo photoshop
Comment
Comment