Jammer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
-
*kuch* eerst even het stof wegblazen *kuch*
Interieurfoto's!
met dank aan de Duitse vrienden van AMS. zij hebben een 2-pagina groot artikel gewijd aan de MiTo
Comment
-
Alfa Mito: familiekiekjes én interieur
9 mei 2008 · Tekst Nic de Boer
De Alfa Romeo Mito leent veel van zijn vormen van gespierde broer 8C. Van het interieur hebben we nog geen foto’s gezien. Nu hebben we wat familiekiekjes én de eerste interieurfoto te pakken.
De productie van de Alfa Romeo Mito start in juni. De verkopen starten in september. De compacte Alfa komt er dus al vlug aan, maar nu pas weten we voor het eerst hoe hij er van de binnenkant uitziet. Alfa Romeo houdt het serieus. Het speelse, maar ook weinig ergonomische van het Mini-dashboard gaat aan de Italiaan voorbij. Want een Mini is toch de auto waarmee de 4,06 meter Mito zich het eerst laat vergelijken.
Als de Mito komt is hij leverbaar met benzine- en dieselmotoren met vermogens van 90 tot 155 pk. De uitsmijter wordt een GTA-variant met 230 pk. Grote attractie van de Mito wordt het van Ferrari’s Manettino-systeem waarmee onder meer de afstemming van het onderstel kan worden geregeld. Het zit standaard op de Mito waarvan de vanafprijs op zo’n 20.000 euro komt te liggen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenZiet er keiharde plastiek uit in het interieur .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteninterieur is mega teleurstelling
ziet er vanuit sommige hoeken echt koreaans/japans uit, cheap-ass plastiek
jammer
Hopelijk is het hier ook het geval
Comment
-
Ik overdrijf trouwen niet, maar laat me met mijn ogen dicht in een Mito stappen, en ik kom, niet aan het dashboard, ik waan me in een Punto gegarandeerd.
Zoveel overeenkomsten zeg
Zelfde zetels, zelfde achterzetels, idem voor de kopsteunen, idem voor de armsteun, zelfs het scharnierpunt is hetzelfde, idem voor de asbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk overdrijf trouwen niet, maar laat me met mijn ogen dicht in een Mito stappen, en ik kom, niet aan het dashboard, ik waan me in een Punto gegarandeerd.
Zoveel overeenkomsten zeg
Zelfde zetels, zelfde achterzetels, idem voor de kopsteunen, idem voor de armsteun, zelfs het scharnierpunt is hetzelfde, idem voor de asbak.
ik ga me zeker niet ergeren aan details zoals de losse asbak, dat zie je tegenwoordig in veel auto's. wat met daarentegen wél stoort is het algemeen uitzicht van het dashboard, het komt zo uit een Fiat Bravo/Brava jaren '90. ook die lelijke radio die teveel de aandacht trekt is misplaatst.
hopelijk oogt het in't echt beter dan op foto maar ik vrees er wat voor.
ik zal maar wachten tot de opvolger van de 147 om (misschien) terug met een Alfa te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenGeef toe, dat van een Mini ziet er op foto toch ook niet zo fantastisch uit? Irl vond ik het goed meevallen.
Hopelijk is het hier ook het geval
goed punt dat je aanhaalt, hopelijk ziet het interieur er in 't echt knapper uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenja klopt!
goed punt dat je aanhaalt, hopelijk ziet het interieur er in 't echt knapper uit
Comment
Comment