Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenjullie zijn allemaal verwende watjes
who gives a fuck hoe dat dashboard aanvoelt? zolang het niet te veel kraakt
tis hoe hij rijdt dat van belang is
Nu rij ik al jaren met iets wat ik toen verafschuwde: een diesel, bovendien een Duitse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenjullie zijn allemaal verwende watjes
who gives a fuck hoe dat dashboard aanvoelt? zolang het niet te veel kraakt
tis hoe hij rijdt dat van belang is
Ik betaal niet graag 7000 euro meer dan voor een Punto als ik er een punto voor terug krijg min of meer. En ja ik vind de punto goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenmij gaat t daar niet om
Ik betaal niet graag 7000 euro meer dan voor een Punto als ik er een punto voor terug krijg min of meer. En ja ik vind de punto goed
De laatste jaren waren Lancia's grotendeels kopieën van Fiats geworden (spijtig genoeg), als Alfa nu óók nog een kopie wordt van Fiat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenmij gaat t daar niet om
+ hij zal toch wel een pak beter rijden
daar heb ik dan gerust 7000€ meer voor over
maar qua interieur ZIET dit er toch al stukken beter uit dan de punto, alst ook beter voelt zou ik niet inzien wat het probleem is
Nu rij ik al jaren met iets wat ik toen verafschuwde: een diesel, bovendien een Duitse!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichtenergens heb je wel gelijk. mijn 1ste auto was een Alfa 33, en al die onvolmaaktheden smolten weg met het heerlijke geluid van de boxermoter, en de 'punch' die daar uiteraard bijhoorde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenVind ik eigenlijk ook.
En dan nog. Mijn MINI is een FL, 3 jaar oud en piept en kraakt gelijk zot qua interieur.
Maar als 't bangelijk rijdt, who cares... Muziek gaat hard genoeg.
We moeten is een brulmeeting houden in antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBrullen in't stad
We moeten is een brulmeeting houden in antwerpen
Wie belt Steve en Rami ?
Konijnepijp met de Impreza, Gallardo en MINI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenWie belt Steve en Rami ?
I'm in!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat is al een stuk beter als het zilveren radio-front
als je dan ziet welk knap (en heel goed afgewerkt) interieur de Fiat 500 krijgt, dan verwacht je van een Alfa toch minstens even veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenVind ik eigenlijk ook.
En dan nog. Mijn MINI is een FL, 3 jaar oud en piept en kraakt gelijk zot qua interieur.
Maar als 't bangelijk rijdt, who cares... Muziek gaat hard genoeg.
hier ook hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenWie belt Steve en Rami ?
sommige tegenliggers zaten met open mond te staren
Comment
Comment