Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenéén iets?? maak er eens een ritje mee en kom daarna eens terug.
tuurlijk is dat een heerlijke driver's car
kan ook niet anders, mustang V8 en RWD en handbak (toch?)
Comment
-
Dat interieur is meer dan mooi genoeg, ik zie echt neit waar jullie over klagen. Dat van een 147 was zeker niet beter, en dat vond ik al goed genoeg. Dat ding moet gewoon goed rijden, als eenige in zijn klasse, voor de rest mag alles matig tot voldoende zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik grapte maar wat he frekkel
tuurlijk is dat een heerlijke driver's car
kan ook niet anders, mustang V8 en RWD en handbak (toch?)
Dat interieur is meer dan mooi genoeg, ik zie echt neit waar jullie over klagen. Dat van een 147 was zeker niet beter, en dat vond ik al goed genoeg. Dat ding moet gewoon goed rijden, als eenige in zijn klasse, voor de rest mag alles matig tot voldoende zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenen daar sla je nu weer de plank mis, die handbak is eigenlijk het slechtste aan gans die auto. schakelen moet je echt gewoon zijn want het gaat erg stroef, maar dat past dan weer in het plaatje op zijn manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhet feit dat de boite niet 100% is geeft de wagen meer ziel en karakter, zoals je zelf ook al aangeeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZijn xenonlichten beschikbaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZijn xenonlichten beschikbaar ?
ik wil alleszinds éne zonder xenon
Comment
-
Link naar de nieuwe foto's:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenvolgende stap is dat ctrl-alt-del buttons op het stuur zetten
Gewoon effe CTRL-ALTD-DEL'en om de auto te resetten en je kan weer onderweg.
Er staat toch ook een ESC-toets op he !
Comment
Comment