Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Backspace om de achteruit in te schakelen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVooral de vooroverhang valt op, lijkt enorm groot
En de 17duims velgen op de rode lijken wel klein, op de tweede gaat het al wel (18duim?)
Wat me ook opvalt is dat de wielen echt op de uithoeken staan, benieuwd voor de wegligging al is het onderstel van de bravo me heel zwaar tegengevallen tijdens een testrit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenzijn die zo groot? lijkt me 16" en 17"...
Wat me ook opvalt is dat de wielen echt op de uithoeken staan, benieuwd voor de wegligging al is het onderstel van de bravo me heel zwaar tegengevallen tijdens een testrit...
Comment
-
Nog leuk met die zwarte 'make-up'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
iemand een idee van de afmetingen?
Zie Fiat Grande Punto he, daar is ie op gebaseerd. Een viertal meter lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZie Fiat Grande Punto he, daar is ie op gebaseerd. Een viertal meter lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
Wat dachten ze bij Alfa: omdat de auto vanachter geen overhang heeft, geven we hem een extra dikke en lange overhang langs voor... ? Ziet dat af !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtendacht dat het op dat van de bravo was? echt niet?
Dat zal voor de 149 zijn.
Comment
Comment