Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    DIT maakt heeeeel veel goed!, prachtig gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Echt niet

Dat zal voor de 149 zijn.
      aj, waarom bouwen ze bij alfa niet verder op het onderstel van de 147 (betrouwbaarheid) daar valt toch niets op aan te merken qua baanligging, of het onderstel van de TI...

Comment

• Dit geeft toch al een veel beter beeld van de auto, ipv al die kikker perspectief foto's.. en dan vind ik die overhang vooraan toch heel goe meevallen.. wel grappig trouwens.. de ene zegt dat de overhangen groot zijn, de ander dan weer dat de wielen zo ver op de hoeken staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          DIT maakt heeeeel veel goed!, prachtig gewoon!
          Jammer dat het verticale strepenpatroon niet terugkomt in de achterbank. Gemiste kans!
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Nog leuk met die zwarte 'make-up'
            is gene make up... je kan de kleur van die ringen rond de lichten (zowel voor als achter) naar wens configureren.. ik dacht zwart,chroom en koetswerkkleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
              Dit geeft toch al een veel beter beeld van de auto, ipv al die kikker perspectief foto's.. en dan vind ik die overhang vooraan toch heel goe meevallen.. wel grappig trouwens.. de ene zegt dat de overhangen groot zijn, de ander dan weer dat de wielen zo ver op de hoeken staan
              het is zoals je zegt moeilijk te zien op sommige foto's, zorgt voor verwarring... benieuwd om hem irl te bewonderen, wanneer in de showroom?

Comment

• juni heb ik van mijn dealer gehoord.. maar of het nu begin juni of eind juni is...

Comment

is gene make up... je kan de kleur van die ringen rond de lichten (zowel voor als achter) naar wens configureren.. ik dacht zwart,chroom en koetswerkkleur
                  Weet ik wel... vandaar de aanhalingstekens
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik ga hem alleszinds testrijden als hij er staat. Ben erg benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Ik ga hem alleszinds testrijden als hij er staat. Ben erg benieuwd.
                      Idem.

Wil weten hoe dat rijdt.

Comment

• te grote wielkasten vind ik, om iets of wat fatsoenlijk voor de dag te komen moeten ze er 20duims minimum onder steken.

Comment

Dit geeft toch al een veel beter beeld van de auto, ipv al die kikker perspectief foto's.. en dan vind ik die overhang vooraan toch heel goe meevallen.. wel grappig trouwens.. de ene zegt dat de overhangen groot zijn, de ander dan weer dat de wielen zo ver op de hoeken staan
                          Op de hoeken???

Dat noem ik op de hoeken:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carterbeschermer Bekijk Berichten
                            te grote wielkasten vind ik, om iets of wat fatsoenlijk voor de dag te komen moeten ze er 20duims minimum onder steken.
                            Eigenlijk absurd hè, op een auto van 4 meter...

Comment

• Opnames van de commerical?
                              http://lanciadeltahep.spaces.live.com/photos/cns!B57824F5BF95206B!2846/

Comment

• is een 18'er nu tegenwoordig ook al te klein?

die crèmekleurige is goed voor mij

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• de 500 en MINI hebben ze in basic-uitvoering getoont en de rest ver full option .

Soit, MMMMINI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                      de 500 en MINI hebben ze in basic-uitvoering getoont en de rest ver full option .
                                      Basic-uitvoering?

Mini is een Cooper met 16", leder, navigatiesysteem, automatische airco, sportstuur,...

Comment

• Hier komt een Mi.To, kost wat kost! Een rode!
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Basic-uitvoering?

Mini is een Cooper met 16", leder, navigatiesysteem, automatische airco, sportstuur,...
                                          De exterieur foto's zijn basic hoor , interieur is idd full option.

Gele richtingaanwijzers tonen toch al genoeg

Comment

Working...
                                          X