Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEcht niet
Dat zal voor de 149 zijn.
Comment
-
Dit geeft toch al een veel beter beeld van de auto, ipv al die kikker perspectief foto's.. en dan vind ik die overhang vooraan toch heel goe meevallen.. wel grappig trouwens.. de ene zegt dat de overhangen groot zijn, de ander dan weer dat de wielen zo ver op de hoeken staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenDIT maakt heeeeel veel goed!, prachtig gewoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNog leuk met die zwarte 'make-up'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenDit geeft toch al een veel beter beeld van de auto, ipv al die kikker perspectief foto's.. en dan vind ik die overhang vooraan toch heel goe meevallen.. wel grappig trouwens.. de ene zegt dat de overhangen groot zijn, de ander dan weer dat de wielen zo ver op de hoeken staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenis gene make up... je kan de kleur van die ringen rond de lichten (zowel voor als achter) naar wens configureren.. ik dacht zwart,chroom en koetswerkkleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk ga hem alleszinds testrijden als hij er staat. Ben erg benieuwd.
Wil weten hoe dat rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenDit geeft toch al een veel beter beeld van de auto, ipv al die kikker perspectief foto's.. en dan vind ik die overhang vooraan toch heel goe meevallen.. wel grappig trouwens.. de ene zegt dat de overhangen groot zijn, de ander dan weer dat de wielen zo ver op de hoeken staan
Dat noem ik op de hoeken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carterbeschermer Bekijk Berichtente grote wielkasten vind ik, om iets of wat fatsoenlijk voor de dag te komen moeten ze er 20duims minimum onder steken.
Comment
-
Opnames van de commerical?
http://lanciadeltahep.spaces.live.com/photos/cns!B57824F5BF95206B!2846/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtende 500 en MINI hebben ze in basic-uitvoering getoont en de rest ver full option .
Mini is een Cooper met 16", leder, navigatiesysteem, automatische airco, sportstuur,...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBasic-uitvoering?
Mini is een Cooper met 16", leder, navigatiesysteem, automatische airco, sportstuur,...
Gele richtingaanwijzers tonen toch al genoeg
Comment
Comment