vind dit gewoon een prachtige wagen, een testrit zal er zeker komen en zijn nu al een order aan het overwegen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo MiTo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJammer dat het verticale strepenpatroon niet terugkomt in de achterbank. Gemiste kans!
Comment
-
Op http://www.fiatautopress.com/ staan hoge resolutie fotos, oa. van het interieur..zoek ze!
Op die foto's zie je in elk geval dat er weinig mis is met het gebruikte materiaal..
zetels hebben rode stiksels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenhoge resolutie
Ik kan al niet meer wachten tot hij bij de dealer staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenvind ze niet, knudde
Modelli attuali, Mito aanvinken en onderaan op "Visualliza gallerie selezionate" klikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk ben geen fan van die achterbumper.. doet zo BMW-achtig aan.. en de uitlaat hangt scheef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDe Mito staat idd in juni bij de dealers hier, maar is pas te rijden vanaf september
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenDIT maakt heeeeel veel goed!, prachtig gewoon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk ben geen fan van die achterbumper.. doet zo BMW-achtig aan.. en de uitlaat hangt scheef
Ik vind die Mito voor de rest enorm knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenstel je voor dat dit het was geworden, dan was ie gewoon perfectie:
Prestatie van 3 motoren, zie link :
www.progetto955.itLast edited by Jocar; 01/06/2008, 18:26.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment