Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vind dit gewoon een prachtige wagen, een testrit zal er zeker komen en zijn nu al een order aan het overwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Jammer dat het verticale strepenpatroon niet terugkomt in de achterbank. Gemiste kans!
      Misschien wel, je ziet enkel de middenconsole van achteraan. Het kan zijn dat links en rechts de "zeteltjes" wel in verticale strepen zijn...

Comment

• Op http://www.fiatautopress.com/ staan hoge resolutie fotos, oa. van het interieur..zoek ze!
        Op die foto's zie je in elk geval dat er weinig mis is met het gebruikte materiaal..
        zetels hebben rode stiksels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
          hoge resolutie
          Dat is in ieder geval niet gelogen

Ik kan al niet meer wachten tot hij bij de dealer staat
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• vind ze niet, knudde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              vind ze niet, knudde
              Benvenuto nella newsroom di Stellantis. Sito ufficiale per comunicati stampa, foto, video e PR.

Modelli attuali, Mito aanvinken en onderaan op "Visualliza gallerie selezionate" klikken
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ik keeg eerst alsmaar fiats te zien, maar moest dus eerst op alfa klikken

anyway: ik ben nog steeds voor, maar ik vrees dat ik mijn mooie lederen (sparco) kuipje zal mogen vergeten.

Comment

• vandaag brochure in de bus gekregen

de mito zal vanaf september bij de Nederlandse dealers staan, weet niet of dit nieuw nieuws is? Zover ik weet was dit nog niet geheel officieel

mvg

Comment

• ja maar vanaf juni bij de belgische

Comment

• weer wat nieuwe foto's op quattroruote.it. dit exemplaar werd gespot bij het uitrijden van de fabriek van Mirafiori (Turijn)

Comment

• Ik ben geen fan van die achterbumper.. doet zo BMW-achtig aan.. en de uitlaat hangt scheef

Comment

• Dikke dikke C- stijl!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ik ben geen fan van die achterbumper.. doet zo BMW-achtig aan.. en de uitlaat hangt scheef
                            hopen op een diffusor op de gta, zo vind ik het ook maar een gedrocht

Comment

• De Mito staat idd in juni bij de dealers hier, maar is pas te rijden vanaf september

Comment

• Hmmm

Ik vind hem nu wel een dikke kop hebben en optisch veel te kleine velgen... Er gaan weer kosten moeten aan gebeuren eer 'ie tot zijn recht zal komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  De Mito staat idd in juni bij de dealers hier, maar is pas te rijden vanaf september
                                  voor u misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                    DIT maakt heeeeel veel goed!, prachtig gewoon!
                                    Als je hem zo wilt mag je al heel veel geld in je kleintje gaan steken... En het carbon mag je volgens mij zowieso vergeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Ik ben geen fan van die achterbumper.. doet zo BMW-achtig aan.. en de uitlaat hangt scheef
                                      Die diffusor is rap in het koetswerkkleur gespoten, heb ik bij de mijne trouwens ook gedaan want anders is het net alsof ze een stuk vergeten zijn.

Ik vind die Mito voor de rest enorm knap!

Comment

• stel je voor dat dit het was geworden, dan was ie gewoon perfectie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                          stel je voor dat dit het was geworden, dan was ie gewoon perfectie:
                                          Inderdaad, die is vet

Prestatie van 3 motoren, zie link :

www.progetto955.it
                                          Last edited by Jocar; 01/06/2008, 18:26.
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X