Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
    weer wat nieuwe foto's op quattroruote.it. dit exemplaar werd gespot bij het uitrijden van de fabriek van Mirafiori (Turijn)



    Wat een lelijke auto!

    Comment


    • Inderdaad, ik voel mij zelfs een beetje verlegen dat ik eraan dacht om zoiets te overwegen bij een volgende aankoop.

      Comment


      • de één vind em spuuglelijk,
        de andere rete-geil.


        zo moet het

        Comment


        • Qua lijn vind ik hem leuk
          Ik vind hem enkel een beetje te hoog. De wielkasten mochten groter.

          Comment


          • Bij de introductie van de Alfa Romeo Mi.To komen vier motoren beschikbaar en de details van drie ervan zijn nu bekend geworden.

            Als de Mi.To in september officieel de Nederlandse showroom binnenrolt zijn er vier motoren beschikbaar: twee diesels en twee benzine drinkers.

            De zwakste is de 1.4 14v zonder turbo die er een lousy 78 pk en 125 nm uitschopt, dik minder dan Alfa Romeo jaren geleden met de 103 pk sterke 1.4 T.Spark in de 145 en 146 ter beschikking stelde.

            De 1080 kg zware Mi.To 1.4 haalt dan ook maar een topsnelheid van 178 km/u en “strompelt” naar de 100 in 12,3 seconden.

            Zuinig is de 1.4 wel met een gemiddeld verbruik van 5,8 liter per 100 km en een uitstoot van 139 gram CO2 per km.
            Van de 90 pk sterke 1.3 JTD zijn verder nog geen details beschikbaar, maar ook dat zal geen strepentrekker worden.

            De 1.6 JTDm met 120 pk en 320 nm lijkt dan ook een betere keus, met deze motor sprint de Mi.To naar de 100 in 9,8 seconden en haalt een top van 198 km/u. Het verbruik is slechts 4,75 liter per 100 km en de CO2 uitstoot 126 gram per kilometer.

            Echt leuk wordt het met de 1.4 16v turbo, deze levert 155 pk en 230 nm.

            De Mi.To 1.4 turbo weegt 1145 kg en sprint naar de 100 in 8,1 seconden. De topsnelheid van de sportiefste Mi.To ligt op 217 km/u. Als richtprijs hanteert Alfa Romeo een bedrag van 16.000 euro, inclusief Nederlandse belastingen komt de prijs dan op ongeveer 20.000 euro.



            Wat een trage bakken zeg ... Zelfs mijn 1900 120pk JTD snelt sneller naar 100 dan zo een lichte mito

            Comment


            • dit is wel een heel mooie foto:

              Comment


              • Ik vindt het een lelijke auto.

                Comment


                • Achterkant en interieur vind ik zeer mooi maar die voorkant.

                  Heeft ook wel een grote velg min. 18" nodig om tot zijn recht te komen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                    dit is wel een heel mooie foto:
                    Hij heeft mijns insziens vooral een veel te opgeblazen design, waardoor de wielkasten te groot zijn en de velgen veel te klein lijken. De lampen vooraan zijn ook vreemd gepositioneerd tov de 8C, met een rare invulling...

                    Mja, ik vind dat deze wagen gewoon té veel te koop loopt met zijn "spierballen", maw iets te johnny. Geef mij dan maar het meer ingetogen design van een 159 of Brera.

                    Comment


                    • de officiële catalogus:

                      Comment


                      • Ga naar Youtube

                        Zoek op “Mito Contest” of QOOB TV
                        Lachen!!
                        Vooral de "Mito makes you mosh"

                        Comment





                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • De Mito is int land



                            nu afwachten wanneer ie in de showroom gaat staan

                            en ie kan maar beter prachtig zijn

                            Comment


                            • Meer details Alfa Romeo Mito
                              12 juni 2008 · Tekst Alexander Inia
                              Stukje bij beetje geeft Alfa Romeo meer informatie vrij over de kleine Mito. Deze keer komen we meer te weten over de veiligheidsvoorzieningen.
                              Het Alfa Romeo DNA-systeem staat centraal bij de Mito. Dit is een geavanceerd dynamisch controlesysteem waarmee via drie instelmogelijkheden het rij- en weggedrag kunnen worden beïnvloed. Het systeem kent drie standen: ‘Normal’, ‘Dynamic’ (voor een sportieve rijstijl) en ‘All Weather’ (voor sneeuw/regen). Alfa DNA werkt op de besturing, het motormanagement, het Vehicle Dynamics Control systeem en de remmen. Via de instellingen van het systeem worden de respons, gevoeligheid en prestaties van deze componenten beïnvloed.
                              Verdere voorzieningen van de Alfa Mito zijn het Q2-differentieel, Dynamic Steering Torque voor ondersteuning van de elektronische stuurbekrachtiging met behulp van het VDC, ASR antislipregeling, ABS en EBD (Electronic Brake Distribution), hydraulische remassistentie voor noodstops (HBA), Cornering Break Control voor optimalisatie van de remprestaties in bochten en MSR. Dat systeem regelt de motorremwerking wanneer de bestuurder te bruusk terugschakelt en de wielen zouden kunnen blokkeren.
                              Verder heeft de Alfa Mito verklikkerlichten op alle gordels, gordelspanners, zeven airbags inclusief een knieairbag en LED achterlichtunits. Eind deze maand kunt u in AutoWeek lezen hoe de Mito rijdt, rond die tijd maakt Alfa Romeo ook de prijzen bekend.





                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment




                              • Onderstaande velgen staan de Mito héél goed imo.
                                Bijgevoegde Bestanden

                                Comment


                                • Die staan er wel knap onder ja, maar ik blijf het een beetje spijtig vinden dat een 18duimer maar net groot genoeg lijkt onder een zo een klein autootje
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                  Comment


                                  • *twijfelt tussen mi.to-topic en Alfa Suv-topic*



                                    Zelfde verhaal als de 147 dus, standaard staat hij veel te hoog.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                                    Comment


                                    • Zéér matig.

                                      Comment


                                      • Hij begint me steeds meer en meer minder te bevallen ...

                                        Op de gewone foto's lijkt hij veel te smal / hoog en veel te hoog op zijn poten ...

                                        Ik hoop dat het mits verlaging irl toch meevalt!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X