Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo MiTo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb hem bij men alfa dealer(derocker wetteren) zien staan in het zwart en spaakwielen en moet zeggen

ziet er beter uit dan op foto irl.

oeps dus de zwarte van hierboven
    Last edited by ; 24/09/2008, 00:41.

Comment

• Zonet een testritje gedaan en bij terugkeer naar de garage heb ik hem mooi geparkeerd naast zijn broertje:

Comment

• Daarjuist zo een witte irl gezien. De neus is en blijft veel te smal imho...

Verlagen en andere velgen gaat dat probleem niet oplossen denk ik .

Comment

• mito of volvo c30

Ik was eens gaan kijken in de garage,zeer mooie wagen maar had em nu iets groter verwacht ,mijn volgende keuze is nu de volvo c30 ,deze ziet er robuster uit,heviger en sterker,en sportief zijn ze ook nog.
          Messchien dat het nog de mito word,ik weet het niet.
          Wat zijn de juist prijzen in belgie voor een diesel?

Comment

• Een C30... meen je dat nu? Smaken verschillen, maar je kan een C30 toch niet vergelijken met een MiTo? Met een mooi velgje er onder, wat verlagen en de mito is een kleine 8c.

Oorspronkelijk geplaatst door kriss Bekijk Berichten
            Ik was eens gaan kijken in de garage,zeer mooie wagen maar had em nu iets groter verwacht ,mijn volgende keuze is nu de volvo c30 ,deze ziet er robuster uit,heviger en sterker,en sportief zijn ze ook nog.
            Messchien dat het nog de mito word,ik weet het niet.
            Wat zijn de juist prijzen in belgie voor een diesel?

Comment

• 'k Heb 'm vandaag voor het eerst gezien (eindelijk), en irl is hij écht supermooi! Ik was nogal sceptisch over de voorkant, maar 't is echt wel geslaagd. En die achterkant, is echt superbe, echt prachtig, een plaatje, 'k kan er niets slechts over zeggen. Hopelijk zorgt het ervoor dat Alfa wat meer klanten krijgt, want ze verdienen het echt wel!
              freude am fahren

Comment

• 'k Heb 'm enkele weken ook zien rijden en het viel heel goed mee. Frisse verschijning!
                nls2000

Comment

• een witte gezien. moet hem nog wat gewoon worden.
                  't is zo'n kort opééngestampt dutske precies.

Comment

• Dit weekend een ongeloofelijke testrit gedaan met de MiTo,als passagier dan nog.

De 8C was ook lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Dit weekend een ongeloofelijke testrit gedaan met de MiTo,als passagier dan nog.

De 8C was ook lekker.

Allebei de combinaties zijn bijzonder geslaagd (foto bovenaan/twee foto's eronder).

'k Vind inderdaad als je de duurdere versie koopt - met alu-ringetjes - dat je dan een donkere kleur moet kiezen, dat zorgt voor een mooi contrast dan.

Als je dan toch een goedkopere versie koopt, dan liefst deze zoals hier op de foto's. Wit met die zwarte ringetjes is echt lekkerrrr, zo heb'k 'm vorige week voor het eerst gezien. 'k Was op slag verliefd . Vooral die 8C achterlichten...
                      freude am fahren

Comment

• Vandaag ook m'n eerste gezien, toch vreemd

Comment

• Vandaag heb ik een uurtje met een 1.6 mjt gereden.
                          De eerste goede verrassing was het comfortniveau, de ophanging is niet zo hard afgesteld als een Mini, en dat komt je ruggengraat (de mijne tenminste) ten goede. Op de kasseien na althans, want daar wordt je flink door elkaar geschud. De rijhouding en de kwaliteit van de stoelen maken veel goed. Verder heb ik wat met de manettino (DNA) gespeeld. De gedaanteverandering is opmerkelijk: bij 'normal' rijdt de auto voldoende vlot, klimt niet graag in de toeren (met een laag geluidsniveau) en is het stuur tamelijk licht, ideaal voor een rustige rijstijl dus. in de 'active' stand is de respons van het gaspedaal écht fenomenaal, acceleraties en hernemingen zijn razendsnel. Amusement gegarandeerd!
                          De wegligging heb ik niet uitvoerig ‘getest’, met dit weer had ik geen zin om zotte dingen te doen (wat ik met m'n eigen voertuig ook niet doe), je voelt wel dat de limieten erg ver liggen.
                          Tenslotte was het aangegeven verbruik op de boordcomputer niet echt geruststellend (7 l/100 km bij 120 km/h in 6de, de auto had geen 2000 km op de teller)

Comment

• ik krijg gelijk de indruk dat het geen verkoopssucces wordt

Comment

• Auto van het jaar 2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                een witte gezien. moet hem nog wat gewoon worden.
                                't is zo'n kort opééngestampt dutske precies.
                                ja idd , een 8c in de schredder , nog juist op tijd afgezet
                                of een 8c voor minder kapitaalkrachtige mensen
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Pimped

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• 19 of 20" velgen en een vette verlaging en da's een geile ketel...

Maarja, wie dat doe nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                                      Vandaag heb ik een uurtje met een 1.6 mjt gereden.
                                      De eerste goede verrassing was het comfortniveau, de ophanging is niet zo hard afgesteld als een Mini, en dat komt je ruggengraat (de mijne tenminste) ten goede. Op de kasseien na althans, want daar wordt je flink door elkaar geschud. De rijhouding en de kwaliteit van de stoelen maken veel goed. Verder heb ik wat met de manettino (DNA) gespeeld. De gedaanteverandering is opmerkelijk: bij 'normal' rijdt de auto voldoende vlot, klimt niet graag in de toeren (met een laag geluidsniveau) en is het stuur tamelijk licht, ideaal voor een rustige rijstijl dus. in de 'active' stand is de respons van het gaspedaal écht fenomenaal, acceleraties en hernemingen zijn razendsnel. Amusement gegarandeerd!
                                      De wegligging heb ik niet uitvoerig ‘getest’, met dit weer had ik geen zin om zotte dingen te doen (wat ik met m'n eigen voertuig ook niet doe), je voelt wel dat de limieten erg ver liggen.
                                      Tenslotte was het aangegeven verbruik op de boordcomputer niet echt geruststellend (7 l/100 km bij 120 km/h in 6de, de auto had geen 2000 km op de teller)

D : Dynamic
                                      N : Normal
                                      A : All Weather

Ik denk dat je je hebt mis schreven met die 'active'- stand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                        D : Dynamic
                                        N : Normal
                                        A : All Weather

Ik denk dat je je hebt mis schreven met die 'active'- stand
                                        je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk 'dynamic'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                          Pimped

Die kerel mag elke week naar de bandenboer om zijn velgen te rechten, trust me...

Comment

Working...
                                          X