Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenHier hetzelfde "probleem" , rond dezelfde tijd besteld maar nog niks bekend over de productiedatum.
Ik had de auto op 8 december besteld en heb in januari nog het opc line pakket toegevoegd en nu word het weer opnieuw aangemeld volgens opel nederland,
dus de hele procedure begint weer van voor af aan.
Word het weer een lange tijd wachten en al die tijd voor niks lopen aftellen...........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denise Bekijk BerichtenKunt ge het evengoed vriendelijk aan mij vragen
grtzz
Comment
-
Enkele foto's van de Sport Tourer vanop tottosalon...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baantje Bekijk BerichtenEnkele foto's van de Sport Tourer vanop tottosalon...
Heb ervoor gestaan op t'salon en het is een pracht van een maschien maar ik vind dat die lip vanachter toch wat ver uitsteekt het zal opletten geblazen zijn bij het in of uitladen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denise Bekijk BerichtenKunt ge het evengoed vriendelijk aan mij vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk BerichtenDie NAV lijkt me inderdaad goed te werken. Is niet zo goed als bij de A5 maar die auto kost me dan ook weer 15K meer.
Ik had gehoopt om met wat verkopers te kunnen babbelen want moet dit jaar nieuwe firmawagen kiezen.
Maar bij Audi geen A4 Avant, bij Volvo geen V70, en dan heb ik ook geen goesting om daarover te praten, die verkopers moeten mij dat kunnen tonen vind ik. Bij Ford geen verkopers vrij.
Maar bij Opel direct iemand bij mij gekomen (ene Ludo van Kontich, lesgever infotainment ofzo)
Vriendelijke kerel, vertelde mij oa dat ze heel tevreden zijn over hun DVD800 Navi (komt van Bosch als ik het goed begrepen heb).
Offerte gekregen voor ST Cosmo, Fleet Pack + 1 optie genomen: Quick heat, prijs=22k
Koffer valt wel tegen in de ST in vergelijking met Vectra, design heeft duidelijk geprimeerd boven praktisch nut, maar da's eigenlijk geen slecht nieuws voor een Opel.
Misschien daarom geen ST maar 4d of 5d (ruitenwisser valt ook goed mee, in 't echt kijk je er zo over).
We zien wel, eerst de nieuwe car policy van onze werkgever afwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenWanneer is de jouwe besteld dan?
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenNog een vraagje: ik zie dat de cosmo een zicht en licht pakket heeft. Wat houdt dit in en zijn bi-xenonlampen dan nog nodig?
Oorspronkelijk geplaatst door Denise Bekijk BerichtenKunt ge het evengoed vriendelijk aan mij vragen1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenAls ze die prijs er voor geven, hebben ze een insignia bestelling bij. Mijn wagen is echt in perfecte staat, ook de motor rijdt nog geweldig. Daarenboven heb ik ook de troeven van airo, alarm, LPG en houtafwerking. Het was de GLS-uitvoering van toen!
Nog 2 vraagjes dan: wat voegt het OPC-pakket juist toe? Is dat de moeite? En is een 1.6turbo cosmo dubbel gepijpt? En wat voor gevolgen heeft dit op de verzekering?
OPC-pakket houdt in dat je een voorspoilerlip, achterspoilerlip, zijskirt links & rechts en een achterspoiler krijgt. Maakt de wagen sportief wel maar hangt van persoon tot persoon af of die die 1200 euro waard is. Voor sommigen wel voor anderen niet. Voor mijn sports tourer heb ik dit niet gedaan maar heb ik voor Bi-Xenonlampen met AFL gekozen voor 900 euro.
16 turbo is dubbel gepijpt. Dat is wel het leuke eraan.
Verzekering gaat een heel stuk omhoog. Is 180pk hé. Hangt ervan af met wat je nu rijdt.
Als voorbeeld 130pk Insignia ongeveer 1250 incl. omnium
180pk Insignia ongeveer 1550 incl. omnium
Ook moet je de BIVV niet onderschatten. onder de 136pk valt dat nog mee. Erboven gaat toch serieus doortellen op het algemeen budget.
U bent gewaarschuwd maar als het in je budget zit zou ik zeggen "DOEN" 1.6 turbo lijkt me lekker sportief en ideaal als je minder dan 15000km per jaar maakt
Comment
-
Pfff ik zit aan ongeveer 2700 euro voor volledig omnium voor de 160 pk, en nooit niets voor gehad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenPfff ik zit aan ongeveer 2700 euro voor volledig omnium voor de 160 pk, en nooit niets voor gehad...
Zou het geen goede zaak zijn een andere verzekeraar te zoeken?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Bij opel zelf zat ik aan 1600 euro maar dan had ik een franchise van 600 euro en dat vond ik ook wat te veel. Ik moet eens gaan rond horen. Maar voor mijn astrabetaal ik ook al 2299 euro. Dat loopt nog tot november, ik denk vanaf dan maar eens een andere verzekeraar zoeken, want nu kan dat verrekend worden tot dan.
Comment
-
amai racingboy,uwe verzekeraar schrijft zeker met ne dubbele stylo..
heb ook nen astra GTC 1700 sport van 100 pk gehad..franchise 250 euro..ik betaalde ongeveer 1150€ voor ne volledige omnium..bonus-malus 0 welteverstaan..
ik heb nu ne Astra twintop van 150pk en betaal nauwelijks meer..
nen tip,kijk eens op de website van ING-bank of loop er eens langs..die zitten nog beter..ik overweeg ook een overstap..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenBij opel zelf zat ik aan 1600 euro maar dan had ik een franchise van 600 euro en dat vond ik ook wat te veel. Ik moet eens gaan rond horen. Maar voor mijn astrabetaal ik ook al 2299 euro. Dat loopt nog tot november, ik denk vanaf dan maar eens een andere verzekeraar zoeken, want nu kan dat verrekend worden tot dan.
Bij mijn Vectra betaalde ik destijds ook 1750€ omnium met een franchise van 500€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenPfff ik zit aan ongeveer 2700 euro voor volledig omnium voor de 160 pk, en nooit niets voor gehad...Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenBij mijn Vectra betaalde ik destijds ook 1750€ omnium met een franchise van 500€
Bij wat voor dieven zijn jullie verzekerd.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
Bij wat voor dieven zijn jullie verzekerd.
KBC en ook deels op vaders naam, anders kostte die vectra mij destijds bijna 2700 euro
Comment
-
Ik betaalde voor mijne Vectra 989,48€ per jaar met franchise van 587.50€. Deze bedragen zijn later zelfs nog naar beneden gegaan.
Ik regel wel mijn zaken bij een onafhankelijke makelaar.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk betaalde voor mijne Vectra 989,48€ per jaar met franchise van 587.50€. Deze bedragen zijn later zelfs nog naar beneden gegaan.
Ik regel wel mijn zaken bij een onafhankelijke makelaar.
Bij ons is het probleem dat we -26 jaar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenBij opel zelf zat ik aan 1600 euro maar dan had ik een franchise van 600 euro en dat vond ik ook wat te veel. Ik moet eens gaan rond horen. Maar voor mijn astrabetaal ik ook al 2299 euro. Dat loopt nog tot november, ik denk vanaf dan maar eens een andere verzekeraar zoeken, want nu kan dat verrekend worden tot dan.
Grtz.
Nick
Comment
Comment