Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
    Ja ik ben er ook bang voor omdat opel nederland dit ook heeft gezegd,
    we wachten maar weer ongeduldig af tot het volgende seintje van m`n dealer....wanneer de auto nu in productie gaat en afgeleverd gaat worden.
    Het aftellen is weer begonnen............

wie weet of een 2.0 T in edition uitvoering twee zichtbare uitlaten heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2.0T Bekijk Berichten
      Niet, alleen in sport of cosmo uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2.0T Bekijk Berichten
        De 2.0 Turbo edition heeft geen zichtbare uitlaten, dit begint bij de sport en cosmo uitvoering,
        of je moet het opc line pakket bij de edition er bij bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
          Niet, alleen in sport of cosmo uitvoering.
          Louisrr wat is jou voorlopige leveringsdatum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
            Ja, als er opties aan de wagen veranderen, wordt hij opnieuw geregistreerd en de andere wagen wordt geannuleerd. Dat is mij toch altijd verteld geweest. Enkel indien de wagen nog niet in het systeem staat, kan er nog zonder verlies van datum een wijziging op gedaan worden. Maar dat is ongeveer een week na de bestelling...

Ik vrees er helaas voor...
            Dit klopt want ik heb deze week nog iets aan de configuratie veranderd en enkel door het feit dat er nog geen productieplanning was had dit geen gevolgen. In normaal omstandigheden kan dit tot max 2 weken na bestelling ,(volgens dealer).
            Last edited by ; 23/01/2009, 08:35.

Comment

• Mijn wagen werd besteld rond 24/12/2008. Geen speciale dingen, maar heb niet geïnformeerd bij de dealer wanneer hij er zal zijn. Lekker spannend zo.
              Is het volgens jullie mogelijk de antenne in koetswerkkleur mee te spuiten? Ik ken wel een aantal mensen bij Opel, maar wil het niet vragen als het zowiezo nooit mogelijk is natuurlijk...

Comment

• Heb dit nagevraagd bij mijn dealer en zij willen het wel voor mij doen, maar dit kost € 100,00 extra. Ik denk wel dat ik de antenne voor dat geld laat spuiten, staat wel af vind ik.
                Last edited by ; 23/01/2009, 11:17.

Comment

• De 1.8 ecotec (140 pk) is die dubbel gepijpt? Want als ik die neem tov de 1.6 turbo kan ik wel extra opties nemen ala flexride en schuifdak.
                  En stel dat ik het OPC pakket neem op die 1.8 ecotec => is die dan dubbel gepijpt?
                  Niet dat het echt noodzakelijk is, maar ook wel heel mooi vind ik die dubbel uitlaatpijp.

En schilt dat ook veel naar inschrijving en verzekering? Waarschijnlijk niet, gezien deze ook nog boven de 136 PK zit waarvan hier sprake was.

Comment

• * wanneer? 15/01/2009
                    * uitvoering + motor? 4deurs Edition 2.0CDTI 96Kw
                    * AFL of 20-duims? geen van beide
                    * Voorziene levering? begin maart
                    * Effectieve levering? week 10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                      * wanneer? 15/01/2009
                      * uitvoering + motor? 4deurs Edition 2.0CDTI 96Kw
                      * AFL of 20-duims? geen van beide
                      * Voorziene levering? begin maart
                      * Effectieve levering? week 10
                      Dus mocht ik morgen bestellen mag ik hopen op week 12/13.
                      Man, man das pas april dus en ik zou WEL opteren voor 20" en AFL en Infinity etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk Berichten
                        De 1.8 ecotec (140 pk) is die dubbel gepijpt? Want als ik die neem tov de 1.6 turbo kan ik wel extra opties nemen ala flexride en schuifdak.
                        En stel dat ik het OPC pakket neem op die 1.8 ecotec => is die dan dubbel gepijpt?
                        Niet dat het echt noodzakelijk is, maar ook wel heel mooi vind ik die dubbel uitlaatpijp.

En schilt dat ook veel naar inschrijving en verzekering? Waarschijnlijk niet, gezien deze ook nog boven de 136 PK zit waarvan hier sprake was.
                        De 1.8 is niet dubbel gepijpt ook niet met het opc pakket.

Comment

• Zet er nadien zelf die dubbele onder.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            Zet er nadien zelf die dubbele onder.
                            Hoeveel zou dat kosten?
                            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Net contact gehad met de opel dealer

Meldt me dat volgende zaken pas in productie gaan in april en dus wagen dan pas 8! weken later beschikbaar is

Opel Eye
                              De geadvanceerde parkeerhulp tot 30km/u
                              WEGLATEN ruitenwisser ?????
                              Donkerblauwe kleur
                              1.6 benzine

De 20” zouden voor +- 3 extra weken zorgen als ik vandaag bestel zoniet is het maar 8 weken – klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                                Net contact gehad met de opel dealer

Meldt me dat volgende zaken pas in productie gaan in april en dus wagen dan pas 8! weken later beschikbaar is

Opel Eye
                                De geadvanceerde parkeerhulp tot 30km/u
                                WEGLATEN ruitenwisser ?????
                                Donkerblauwe kleur
                                1.6 benzine

De 20” zouden voor +- 3 extra weken zorgen als ik vandaag bestel zoniet is het maar 8 weken – klopt dit?
                                Allemaal nieuwe snufjes. Al een geluk dan dat ik mijn ruitenwisser behouden heb!

Comment

Misschien toch eens een offerte laten maken bij mijn garagist en dan daar in Bree.

Het zal iets worden in deze trant:
                                  1.6turbo Cosmo
                                  Launchpakket
                                  Panacotta
                                  Zwart leder
                                  Bi-xenon (want blijkt een must)
                                  OPC-velgen
                                  ==> volgens configurator 31.904

Gezien er hier al een hoop een offerte laten maken hebben => wat kan er af door de saloncondities??

Andere opties die nog kunnen naargelang de prijs: diefstalalarm, flexride, schuifdak, opc-pack
                                  Juist bij mijn garagist geweest, maar die wilde precies niet echt verkopen?! Gaf slechts € 1250 voor mijn huidige wagen en gaf gewoon de prijs van de configurator -1500 salonkorting.
                                  Morgen of een van de dagen maar eens in Bree binnenspringen.

Staat er in Bree ook een ST, want mijn vrouw vond de instapruimte achterin tocg verdomd klein. Als de we de 2 dan eens naast elkaar zien, kan ik ze misschien wel overtuigen van de 4-deurs .

Comment

Juist bij mijn garagist geweest, maar die wilde precies niet echt verkopen?! Gaf slechts € 1250 voor mijn huidige wagen en gaf gewoon de prijs van de configurator -1500 salonkorting.
                                    Morgen of een van de dagen maar eens in Bree binnenspringen.

Staat er in Bree ook een ST, want mijn vrouw vond de instapruimte achterin tocg verdomd klein. Als de we de 2 dan eens naast elkaar zien, kan ik ze misschien wel overtuigen van de 4-deurs .
                                    Welke garage ben je dan geweest? De ST is nog niet te zien bij elke Opel dealer, daarvoor had je op het salon goed moeten vergelijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Welke garage ben je dan geweest? De ST is nog niet te zien bij elke Opel dealer, daarvoor had je op het salon goed moeten vergelijken.
                                      Haessen in Mol. En het is zelfs de exacte prijs van de configurator, want daar zit de € 1500 korting ook in zie ik juist.

Comment

• Onze Insignia is geleverd bij dealer zoals gepland.
                                        Papieren komen dinsdag of woensdag.
                                        Tegen einde volgende week hoop ik er mee rond te cruisen
                                        Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                        Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                        Opel Zafira 1.8 85kw
                                        VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                        Mazda 323F 1.6 66kw
                                        Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                        Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                                          Onze Insignia is geleverd bij dealer zoals gepland.
                                          Papieren komen dinsdag of woensdag.
                                          Tegen einde volgende week hoop ik er mee rond te cruisen
                                          mooi zo. Niet vergeten foto's te maken en ons te laten kwijlen

Comment

Working...
                                          X