Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
    Kwam ergens nog een paar Heeeeeeele mooie foto's tegen..............tip: een paar dagen geleden stond 'ie nog ongepoetst in de garage.
    Wat ben ik toch weer blij met m'n keuze als ik dit weer zie......moet je wel ff een uitlaat erbij denken.
    Weet je al iets meer over de levering van de insignia louisrr..........
    Last edited by ; 28/01/2009, 01:02.

Comment

Kwam ergens nog een paar Heeeeeeele mooie foto's tegen..............tip: een paar dagen geleden stond 'ie nog ongepoetst in de garage.
      Wat ben ik toch weer blij met m'n keuze als ik dit weer zie......moet je wel ff een uitlaat erbij denken.
      Yep, Gtske heeft een pracht van een wagen gekocht.
      Na deze gezien te hebben denk ik dat de rest die er ene heeft besteld, ikzelf inclusief, met ongeduld staan te wachten om hem in ontvangst te nemen.
      Zelf moet ik nog 4 maanden wachten voor mij ST. Kut dat gaat lang duren

Wat had je alweer besteld? De 16 turbo sport uitvoering dacht ik hé. Of niet?

Comment

• Vraagje,

Die Daytime running lights (LED's) zitten die standaard op de Cosmo uitvoering of heb je die alleen als je Xeon lichten neemt ?
        Volgens de brochure zijn ze standaard op de edition,sport en cosmo maar als ik hier op het forum lees blijkbaar niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
          Vraagje,

Die Daytime running lights (LED's) zitten die standaard op de Cosmo uitvoering of heb je die alleen als je Xeon lichten neemt ?
          Volgens de brochure zijn ze standaard op de edition,sport en cosmo maar als ik hier op het forum lees blijkbaar niet

Wanneer je geen xenon hebt dan zijn deze daytime running lights in gewone halogeen uitvoering.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
            Vraagje,

Het effect van de daytime running lights in de standaard uitvoering zijn in halogeenuitvoering en missen het speciale effect dat ze wel hebben bij de Xenon (LED).
            Daarom heb ik zelf voor mijn eigen Insignia zelf gekozen om de optie van Xenon erbij te nemen. Zeker nadat ik 2 wagens langs elkaar heb zien staan bij een dealer, de één met en de ander zonder Xenon, was mijn keuze snel gemaakt.

Comment

Ja prachtig - heb zelfde uitvoering besteld met die "geile" 20" op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                Weet je al iets meer over de levering van de insignia louisrr..........
                Gisteren nagevraagd, dealer gaat vandaag bij Opel NL infomeren. Begreep wel dat begin maart de eerste 1.6 turbo's uitgeleverd worden.

Comment

• En nu nog een domme vraag: heeft iemand een idee wat het Infinity Sound System precies bevat?

Ik heb een relatief hoge dunk van Infinity en hoop dan ook op upgraded speakers en een sub?

Comment

• Deze morgen bij dealer geweest en komaf gemaakt met opel-eyewachttijd.Hij heeft gebeld met de leveringsverantwoordelijken waar ik bij zat en ze zeggen nog steeds "bij benadering mei" en zonder garantie van levering.Dus heb ik Opel-eye uit de configuratie gegooid en kan de auto eindelijk in produktie gaan. +/- 5 weken wachten heb ik toch nog aan mijne rekker,maar ja.... Voldoening achteraf zeker?!

By the way , het systeem is uitschakelbaar.Als het ingeschakeld is krijg je constante meldingen als je te hard rijd, volgens de verkoper wordt dat ervaren als uiterst irritant.Bij deze weet ik dan ook niet of ik het ga missen.

Comment

• Dan ga je het 2 weken gebruiken en erna uitschakelen om nooit meer in te schakelen. Nutteloze 500 euro's dan...
                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk Berichten
                        En nu nog een domme vraag: heeft iemand een idee wat het Infinity Sound System precies bevat?

Ik heb een relatief hoge dunk van Infinity en hoop dan ook op upgraded speakers en een sub?
                        Zelf mijn verkoper wist het niet.
                        Na lezen positieve feedback op Duitse site en testen van standaard geluid en het praten met een "freak" was het die 600€ investering wel waard en heb ik het genomen.
                        Zou met sub zijn en 8 andere speakers volgens sommigen (waar dan de sub ipv reservewiel komt maar op site en catalogus zie ik geen sub maar wel 9 speakers.
                        ik zal het wel zien en vooral horen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                          Zelf mijn verkoper wist het niet.
                          Eigenlijk wel te gek hé. Ook ik heb eenzelfde ervaring. Ook met de Opel Eye: nergens te bekijken of testen. Tja? Soms begrijp ik garages niet... Het is toch logisch dat als je bv. 30k+ euro's gaat uitgeven dat je even eerst alles wil checken of je het al dan niet ok vind? Met auto's lijkt dat minder en minder gangbaar te wezen...

Soit, even offtopic.

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                          Na lezen positieve feedback op Duitse site en testen van standaard geluid en het praten met een "freak" was het die 600€ investering wel waard en heb ik het genomen.
                          Linkje(s)?

Waneer komt de jouwe aan? Toevallig niet binnen de 2 weken?

EDIT: ja lap... net nu ik hier de vraag kom stellen, vind ik de juiste termen om in Google in te geven en zo kom ik op de Ierse Opel-site hetvolgende tegen:

For absolute premium sound the Opel Insignia also offers the option of a special Infinity sound system. This uses 7 x 45W direct channels with DSP (Digital Signal Processors) to drive 9 speakers. These comprise twin rear mounted 6 x 9" sub-woofers or – with the Opel Insignia hatchback – a large sized load floor mounted subwoofer, 4 door-mounted 6.5" wide-band speakers, 1 front mounted 3.5" medium range speaker and twin A pillar mounted 1” tweeters. Internally the amplifier uses DAC (Digital to Analogue) technology for accurate sound response from 4 analogue inputs. The result is an fascinating acoustic experience under all driving conditions.
                          Duidelijk!
                          Last edited by ; 28/01/2009, 16:29.

Comment

• Oef ,wat een geluk dat we hier iemand kennen met zeer uitgebreide internationale connecties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk Berichten

Ik heb een relatief hoge dunk van Infinity

Mij zei het eerlijk gezicht niet zoveel......heb het uiteraard als muziekliefhebber wel genomen.
                              Waar komt dat "infinity" vandaan? Moet ik 't vergelijken met de door andere merken veel gebruikte "Bose" upgrade?

Comment

• Nu de vierdeurs, vijfdeurs en Sports Tourer voorgesteld zijn, maakt Opel zich op voor de onthulling van de OPC-sportversie. Intern werd de auto al voorgesteld en dankzij een lek kunnen we al een eerste glimp opvangen.

OPC staat nog steeds voor Opel Performance Center en kenners weten dan dat het om de snelste versie binnen het gamma gaat. Voor de Insignia hebben de OPC-mannen een verlaagde ophanging, specifieke velgen en een sportievere voorbumper bedacht. Die lijkt met zijn verticale luchtinlaten sterk op de Opel GTC Concept uit 2007. Achteraan krijgt de Insignia OPC onder meer hoekige uitlaten.

Onder de motorkap ligt de 2.8 V6 die nu al in de Insignia en de Saab 9-3 te vinden is. Door daar een extra turbo op te schroeven stijgt het vermogen van 260 pk naar ongeveer 300 pk. Dat is wat veel om alleen op de voorwielen los te laten, zeker als je weet dat de collega-ingenieurs van Saab al bij 280 pk resoluut opteren voor vierwielaandrijving. Naar verluidt neemt Opel de vierwielaandrijving van de Saab 9-3 Turbo X over.

Tegen het einde van dit jaar komt de Insignia OPC op de markt. We gokken op een presentatie op de autoshow van Frankfurt in september.
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die OPC gril lijkt me wel wat voor m'n black-beauty.

Comment

Nu de vierdeurs, vijfdeurs en Sports Tourer voorgesteld zijn, maakt Opel zich op voor de onthulling van de OPC-sportversie. Intern werd de auto al voorgesteld en dankzij een lek kunnen we al een eerste glimp opvangen.

OPC staat nog steeds voor Opel Performance Center en kenners weten dan dat het om de snelste versie binnen het gamma gaat. Voor de Insignia hebben de OPC-mannen een verlaagde ophanging, specifieke velgen en een sportievere voorbumper bedacht. Die lijkt met zijn verticale luchtinlaten sterk op de Opel GTC Concept uit 2007. Achteraan krijgt de Insignia OPC onder meer hoekige uitlaten.

Onder de motorkap ligt de 2.8 V6 die nu al in de Insignia en de Saab 9-3 te vinden is. Door daar een extra turbo op te schroeven stijgt het vermogen van 260 pk naar ongeveer 300 pk. Dat is wat veel om alleen op de voorwielen los te laten, zeker als je weet dat de collega-ingenieurs van Saab al bij 280 pk resoluut opteren voor vierwielaandrijving. Naar verluidt neemt Opel de vierwielaandrijving van de Saab 9-3 Turbo X over.

Tegen het einde van dit jaar komt de Insignia OPC op de markt. We gokken op een presentatie op de autoshow van Frankfurt in september.
                                    Check het 'Opel Insignia OPC' topic nekeer

Comment

• Gegarandeerd trouwens dat die Insignia (ST) OPC m'n volgende wagen wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Check het 'Opel Insignia OPC' topic nekeer
                                        Heb je een link?

Comment

Working...
                                        X