Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
    Mij zei het eerlijk gezicht niet zoveel......heb het uiteraard als muziekliefhebber wel genomen.
    Waar komt dat "infinity" vandaan? Moet ik 't vergelijken met de door andere merken veel gebruikte "Bose" upgrade?
    Infinity is redelijk gekend in de audio-business. Het is geen absoluut top-merk, maar hoort wel bij de betere, zeker qua prijs/kwaliteit. Horen bij de Harman/Kardon groep, net zoals JBL en Becker bv.

Heb vroeger een BassLink gehad van hen (actieve sub) en was daar alvast erg over te spreken!

Comment

• Mijn dealer stuurde net een mailtje.
      Wagen is geproduceerd en staat klaar voor transport!
      Bestelling was op 24 december.
      Levertijd zal dus +/- 6 weken zijn. Toch wel snel vind ik, knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
        Die OPC gril lijkt me wel wat voor m'n black-beauty.
        Ook voor de mijne is toch net even wat anders dan het opc pakket wat ik heb besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PepeBel4 Bekijk Berichten
          Mijn dealer stuurde net een mailtje.
          Wagen is geproduceerd en staat klaar voor transport!
          Bestelling was op 24 december.
          Levertijd zal dus +/- 6 weken zijn. Toch wel snel vind ik, knap!
          Kan kloppen met de levertijd van mijn wagen. Besteld op 30/12 en verwachte leverdatum is week 7. Dus zal hij volgende week gemaakt worden hoop ik.
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Is het eigenlijk mogelijk om het front van de Insignia OPC op een gewone Insignia te bestellen, want ik heb die 'super'motor die erin zit niet nodig, maar vind de front wel veel knapper dan bij een gewone Insignia.

Comment

• Volgens mij is dat wel mogelijk om die achteraf te bestellen. Misschien in eerste instantie niet via de officiële Opel dealer, maar wel via ebay ed...

Comment

• OPC stukken zijn perfect achteraf te bestellen.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  OPC stukken zijn perfect achteraf te bestellen.
                  Niet slecht.

Dan ga ik even afwachten hoe de koffer van de OPC tourer eruit ziet en als die er een pak beter uitziet en dus een hele verbetering is tov de gewone tourer kan het zijn dan ik toch de ST neem (ipv de 4-deurs) maar dan met OPC front en koffer .

Comment

• Zou het verschil tussen 17" en 18" velgen groot zijn in rijgedrag en geluidsdemping?
                    Op de Edition zitten standaard maar 17" velgen en vroeg me af of het de moeite is om voor 18" velgen de meerprijs te betalen (groter dan 18" is geen optie).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
                      Zou het verschil tussen 17" en 18" velgen groot zijn in rijgedrag en geluidsdemping?
                      Op de Edition zitten standaard maar 17" velgen en vroeg me af of het de moeite is om voor 18" velgen de meerprijs te betalen (groter dan 18" is geen optie).
                      Er zal niet veel verschil zijn. Maar als je het launch pack neemt, zit er zowieso 18" bij. Ben je van plan dit niet te nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                        Kan kloppen met de levertijd van mijn wagen. Besteld op 30/12 en verwachte leverdatum is week 7. Dus zal hij volgende week gemaakt worden hoop ik.
                        Welke status staat de insignia nu dan of is dit niet bekend....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                          Welke status staat de insignia nu dan of is dit niet bekend....
                          Heb het vandaag gevraagd aan de verkoper, maar blijkbaar kon hij het niet meer nazien in het systeem. het stond momenteel niet meer vermeld in zijn computer.

Comment

Er zal niet veel verschil zijn. Maar als je het launch pack neemt, zit er zowieso 18" bij. Ben je van plan dit niet te nemen?
                            Het is voor een bedrijfswagen. Bij de fleet pakketten zitten geen 18" velgen bij.
                            In de garage twee insignia's naast elkaar zien staan, eentje met 17" en eentje met 18". Het verschil in grootte (en dus lelijkheid ) viel nog goed mee.

Comment

Heb het vandaag gevraagd aan de verkoper, maar blijkbaar kon hij het niet meer nazien in het systeem. het stond momenteel niet meer vermeld in zijn computer.
                              Vreemd ze kunnen normaal precies zien wanneer de auto in productie gaat en weer van de band komt en klaar is voor transport naar de dealer.

Comment

• Vanmorgen bij de dealer de voorloopauto opgehaald die gehuurd wordt tot de Insignia geleverd wordt. Het is een vectra 2.2 benzine, 155Pk/220Nm. Helemaal niet verkeerd om mee te rijden qua motorisering. Natuurlijk geen racemonster, maar ook zeker geen slome slak.

De Insignia is een kleine 100Kg zwaarder maar de 1.6 Turbo heeft 25Pk meer en ook iets meer koppel en een koppelkromme die veel vlakker loopt dan die van de ongeblazen 2.2ltr.

Dat geeft vertrouwen over de 1.6 T die ik besteld heb/ga leasen, het blijft toch altijd een gokje als je geen proefrit kunt maken omdat er nog geen demo met deze motor beschikbaar is.

Nu begint het lange wachten, zal wel een week of 8 duren op zijn minst....

Comment

Het is voor een bedrijfswagen. Bij de fleet pakketten zitten geen 18" velgen bij.
                                  In de garage twee insignia's naast elkaar zien staan, eentje met 17" en eentje met 18". Het verschil in grootte (en dus lelijkheid ) viel nog goed mee.
                                  Klopt maar als je de cosmo-uitvoering neemt zijn 18" velgen wel standaard.
                                  Heb getwijfeld over wel versie te nemen maar dit was één van de 3 zaken die me overtuigd hebben om een cosmo te bestellen.
                                  Ik heb mijne ook met fleetkorting gekocht daar ik een zelfstandig bijberoep heb, en dus een BTW-nummer. Opel wil de Insignia goed lanceren door ook zelfstandige & vrije beroepen de kans de geven om te genieten van de fleetkorting.
                                  Op mijn wagen, sport Tourer Cosmo, zitten de leuke 18" velgen van de sport.
                                  Heb ook de houtafwerking laten veranderen door de piano lak. Is sportiever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk Berichten
                                    Is het eigenlijk mogelijk om het front van de Insignia OPC op een gewone Insignia te bestellen, want ik heb die 'super'motor die erin zit niet nodig, maar vind de front wel veel knapper dan bij een gewone Insignia.
                                    Volgens de dealer zou dat mogelijk zijn.
                                    Ook Irmscher heeft een leuke grill in de aanbieding voor de Insignia.
                                    Zie foto. Lijkt veel op de OPC grill.
                                    Ik vind de irmscher kit best wel vet. Zoals in de old days met de ascona, manta & monza.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Zou het verschil tussen 17" en 18" velgen groot zijn in rijgedrag en geluidsdemping?
                                      Volgens de experts op dit forum, de info uit de boekjes en de info die ikzelf heb gekregen van de dealer zit er geen merkbaar comfort-verschil tussen.
                                      Alleen plakt hij bij droog weer met de 18" velgen beter op de baan maar heeft hij iets minder last van rolgeluiden bij de 17".
                                      Het is maar hoe kritisch je bent .

Comment

• Oh boy. Gisteren in de garage: ik vraag nog even of ze geen Insignia hebben met soundsysteem, omdat ik toch eens curieus ben...

"Goh.. Nee... Je moet weten: deze wagens zijn al máánden geleden besteld en toen was dat er nog niet. Maar ik heb hem ondertussen in Duitsland al eens kunnen horen en ik kan u verzekeren: topkwaliteit! Maarja... Het is dan ook Bose hé en Bose is topkwaliteit, dat garandeer ik u!"

Ik heb maar gezwegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk Berichten
                                          Oh boy. Gisteren in de garage: ik vraag nog even of ze geen Insignia hebben met soundsysteem, omdat ik toch eens curieus ben...

"Goh.. Nee... Je moet weten: deze wagens zijn al máánden geleden besteld en toen was dat er nog niet. Maar ik heb hem ondertussen in Duitsland al eens kunnen horen en ik kan u verzekeren: topkwaliteit! Maarja... Het is dan ook Bose hé en Bose is topkwaliteit, dat garandeer ik u!"

Ik heb maar gezwegen...
                                          Ja, sommige dealers/verkopers kennen er weinig van. Zouden eens eerst op dit forum moeten komen om zo de juiste kennis te vergaren .

Comment

Working...
                                          X