Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Even een vraagje tussendoor ivm de Sports Tourer.
Heel wat paginas terug las ik hier op het forum dat de bumper er een heel eind uitsteekt zodra de koffer openstaat en dat dit het krasvrij houden ervan niet echt in de hand helpt.
Maar zit daar geen stalen beschermstrook op, zoals de 2 in uw koffer zelf ?
Als ik de brochure erop nalees kan ik dit toch uit de foto opmaken dat dit wel het geval is.
Op de wagens op het autosalon zat deze strip er NIET op. Heb mij toen dezelfde bedenking gemaakt, dat die bumper heel snel vol krassen en schroeven zal staan...
Maar ja : nu met den Astra heb ik ook geen strip, en al bij al valt dat nog wel mee na 4 jaar....
Vanmorgen bij de dealer de voorloopauto opgehaald die gehuurd wordt tot de Insignia geleverd wordt. Het is een vectra 2.2 benzine, 155Pk/220Nm. Helemaal niet verkeerd om mee te rijden qua motorisering. Natuurlijk geen racemonster, maar ook zeker geen slome slak.....
Ik mag morgen de inloopwagen gaan afhalen : Een Opel Agila!!!!
Da wordt dus (in mei) van heel klein naar heel groot :-)))))
Zou belachelijk zijn moest die er niet opzitten, alé dat is mijn gedacht.
Zat er bij beiden Sports Tourers op het salon niet op. Mijn dealer is zelf naar oplossingen aan het zoeken dus als hij aan het zoeken is dan zal er toch geen oplossing " af fabriek" aanwezig zijn. Ik zou het wel goed vinden want ik denk dat dit andere Mega-krasgevoelig gaat zijn.
Desnoods zelf folie of dun alulook beschermstrip plakken.
Even een vraagje tussendoor ivm de Sports Tourer.
Heel wat paginas terug las ik hier op het forum dat de bumper er een heel eind uitsteekt zodra de koffer openstaat en dat dit het krasvrij houden ervan niet echt in de hand helpt.
Maar zit daar geen stalen beschermstrook op, zoals de 2 in uw koffer zelf ?
Als ik de brochure erop nalees kan ik dit toch uit de foto opmaken dat dit wel het geval is.
Deju zo eene rode ST is knap
En, zeggen dat ik in het begin niks van den ST moest hebben
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Seg mannen, ga eens allemaal snel stemmen op die enquete hier op de site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OPEL stond daar net nog zonder stem, we gaan ons niet laten doen door andere merken hé
Comment