Of gewoon de brochure van de Insignia eens bekijken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Even een vraagje tussendoor ivm de Sports Tourer.
Heel wat paginas terug las ik hier op het forum dat de bumper er een heel eind uitsteekt zodra de koffer openstaat en dat dit het krasvrij houden ervan niet echt in de hand helpt.
Maar zit daar geen stalen beschermstrook op, zoals de 2 in uw koffer zelf ?
Als ik de brochure erop nalees kan ik dit toch uit de foto opmaken dat dit wel het geval is.
Kijk maar onderaan de foto :
Kan iemand dit bevestigen ?
Comment
-
Nee, in de ST die op het salon stond, zat dat er zeker niet in!
edit:
Op de foto zie je de bumper niet volledig. Onder de onderste rand steek het nog een 15 cm uit of zo en dat is niet beschermdLast edited by Racingboy; 30/01/2009, 15:53.
Comment
-
Op de wagens op het autosalon zat deze strip er NIET op. Heb mij toen dezelfde bedenking gemaakt, dat die bumper heel snel vol krassen en schroeven zal staan...
Maar ja : nu met den Astra heb ik ook geen strip, en al bij al valt dat nog wel mee na 4 jaar....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenVanmorgen bij de dealer de voorloopauto opgehaald die gehuurd wordt tot de Insignia geleverd wordt. Het is een vectra 2.2 benzine, 155Pk/220Nm. Helemaal niet verkeerd om mee te rijden qua motorisering. Natuurlijk geen racemonster, maar ook zeker geen slome slak.....
Da wordt dus (in mei) van heel klein naar heel groot :-)))))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenNu begint het lange wachten, zal wel een week of 8 duren op zijn minst....
Heb deze week een sportstourer besteld en hij zal geleverd worden 'voor einde mei'.... Da is dus 4 maand, of een week of 16!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenHet lange wachten.... een week of 8..... Dan hebt ge nog geluk.
Heb deze week een sportstourer besteld en hij zal geleverd worden 'voor einde mei'.... Da is dus 4 maand, of een week of 16!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenOp deze foto zit die strip ook op :
Zou belachelijk zijn moest die er niet opzitten, alé dat is mijn gedacht.
Desnoods zelf folie of dun alulook beschermstrip plakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenEven een vraagje tussendoor ivm de Sports Tourer.
Heel wat paginas terug las ik hier op het forum dat de bumper er een heel eind uitsteekt zodra de koffer openstaat en dat dit het krasvrij houden ervan niet echt in de hand helpt.
Maar zit daar geen stalen beschermstrook op, zoals de 2 in uw koffer zelf ?
Als ik de brochure erop nalees kan ik dit toch uit de foto opmaken dat dit wel het geval is.
Kijk maar onderaan de foto :
Kan iemand dit bevestigen ?
Comment
-
Foto's van de productie start van de ST, afgelopen week 550 stuks, deze week ca. 1.000 stuks. Eerste uitleveringen beginnen vanaf 14 Maart.
Bron: Duits Insignia forum
Comment
-
Deju zo eene rode ST is knap
En, zeggen dat ik in het begin niks van den ST moest hebbenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sig Bekijk BerichtenFoto's van de productie start van de ST, afgelopen week 550 stuks, deze week ca. 1.000 stuks. Eerste uitleveringen beginnen vanaf 14 Maart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenIdd die rode kleur is heel mooi.
Als ze daar in het fabriek maar goed hun best doen dan hebben we onze ST misschien een paar weken vroeger
Wel jammer (of voor sommigen juist fijn) van dat rood is dat de achterlicht units een beetje opgaan in de kleur van de lak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sig Bekijk BerichtenFoto's van de productie start van de ST, afgelopen week 550 stuks, deze week ca. 1.000 stuks. Eerste uitleveringen beginnen vanaf 14 Maart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenIk dacht dat de eerste ST's ook begin April uitgeleverd gaan worden. 16 weken is wel erg lang...ik heb met je te doen.Oorspronkelijk geplaatst door sig Bekijk BerichtenFoto's van de productie start van de ST, afgelopen week 550 stuks, deze week ca. 1.000 stuks. Eerste uitleveringen beginnen vanaf 14 Maart.
Bron: Duits Insignia forum1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenOp deze foto zit die strip ook op :
Zou belachelijk zijn moest die er niet opzitten, alé dat is mijn gedacht.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
Comment