Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toch wel een wonderschone bak, hoor!
Puntje van kritiek, het lijkt op bepaalde dat de achterklap niet echt mooi aansluit. Al kan dit natuurlijk ook een pre-productie model zijn en dat dit straks wel strak aansluit.
Meer foto's, vooral detailfoto's staan op de autobild.de site.
Gr.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Burgermeister Bekijk BerichtenSorry, zal me er voortaan aan houden.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Allez, vraagje aan iedereen die al Insignia heeft gereden....
110pk of 130pk.... Is het verschil duidelijk? Is het die 900.00 euro meerprijs waard?
Ik heb het aan 2 verkopers gevraagd (binnen dezelfde garage...), zonder dat ze het antwoord van elkaar wisten.
verkoper a zei : "als ik je blind laat rijden met beide motorisaties zal je waarschijnlijk zelfs niet weten met wat je onderweg bent...Dus zo'n verschil is er niet tussen"
verkoper b zei : "de Insignia is een zware auto, ongeveer 1600kg, dus is die 110pk te licht..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk BerichtenAllez, vraagje aan iedereen die al Insignia heeft gereden....
110pk of 130pk.... Is het verschil duidelijk? Is het die 900.00 euro meerprijs waard?
Ik heb het aan 2 verkopers gevraagd (binnen dezelfde garage...), zonder dat ze het antwoord van elkaar wisten.
verkoper a zei : "als ik je blind laat rijden met beide motorisaties zal je waarschijnlijk zelfs niet weten met wat je onderweg bent...Dus zo'n verschil is er niet tussen"
verkoper b zei : "de Insignia is een zware auto, ongeveer 1600kg, dus is die 110pk te licht..."
Comment
-
Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?
1 - Gtske Geleverd
2 - desmet! Geleverd
3 - Geff (ikzelf) Geleverd
4 - arie26 Geleverd
5 - louisrr
6 - dirk59
7 - lusto Geleverd
8 - adnkoks
9 - casbas (lev. 1/2 feb.)
10 - PepeBel4
11 - McClane
12 - Racingboy
13 - Egeltje
14 - FCB
15 - 2.0T
16 - Twente70
17 - JohnnyGazet
18 - Jackie74
19 - Opelken
20 - Thomas20VT
21 - Sig
22 - Voodoo077
23 - mike
24 - bereboot
25 - eurowines
26 - split-second
27 - The Albone
Wie volgt??????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenIk heb sinds vandaag de 160pk en ik ondervind toch een groot verschil met m'n vorige GTS (100 kg lichter) met 120 pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichtenverkoper a zei : "als ik je blind laat rijden met beide motorisaties zal je waarschijnlijk zelfs niet weten met wat je onderweg bent...Dus zo'n verschil is er niet tussen"
Gisteren met de 130pk rondgereden, nadat ik eerder met een 160pk had gereden. De 130pk vind ik persoonlijk al lichtjes ondergemotoriseerd. Niet dat hij niet vooruit te branden is, maar snel is hij alles behalve... Staar u niet blind op de tijden opgegeven door de constructeur: AutoGids haalde deze - in tegenstelling tot de meeste andere auto's die getest worden - absoluut niet. Als uw keuze echter echt tussen deze 2 gaat (en je dus eigenlijk niet echt veel belang hecht aan snelheid en vnl. optrektijden), dan zou ik de 110pk nemen. Het verschil tussen die 2 is inderdaad te verwaarlozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk BerichtenEn gek genoeg: ze hebben beiden gelijk...
Gisteren met de 130pk rondgereden, nadat ik eerder met een 160pk had gereden. De 130pk vind ik persoonlijk al lichtjes ondergemotoriseerd. Niet dat hij niet vooruit te branden is, maar snel is hij alles behalve... Staar u niet blind op de tijden opgegeven door de constructeur: AutoGids haalde deze - in tegenstelling tot de meeste andere auto's die getest worden - absoluut niet. Als uw keuze echter echt tussen deze 2 gaat (en je dus eigenlijk niet echt veel belang hecht aan snelheid en vnl. optrektijden), dan zou ik de 110pk nemen. Het verschil tussen die 2 is inderdaad te verwaarlozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Burgermeister Bekijk BerichtenToch wel een wonderschone bak, hoor!
Puntje van kritiek, het lijkt op bepaalde dat de achterklap niet echt mooi aansluit. Al kan dit natuurlijk ook een pre-productie model zijn en dat dit straks wel strak aansluit.
Meer foto's, vooral detailfoto's staan op de autobild.de site.
Gr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenMorgen ga ik hem halen bij de dealer, eindelijk .... gedaan met wachten.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenEen vectra GTS 120 pk is ook niet snel, maar den dag van vandaag kan hij vlot met het verkeer mee hé, alé de mijne toch .....
't Is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar 11 a 13 seconden om naar de 100 te "spurten" vind ik net te traag voor een auto van het "allure" Insignia. Dan past de 160pk versie beter bij de looks. If you catch my drift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sig Bekijk BerichtenFoto's van de productie start van de ST, afgelopen week 550 stuks, deze week ca. 1.000 stuks. Eerste uitleveringen beginnen vanaf 14 Maart.
Bron: Duits Insignia forum
daar staat de mijne van voor
grapje is niet waar wast het maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sig Bekijk BerichtenFoto's van de productie start van de ST, afgelopen week 550 stuks, deze week ca. 1.000 stuks. Eerste uitleveringen beginnen vanaf 14 Maart.
Bron: Duits Insignia forum
Mercikes.
Comment
-
Comment