Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door maychel Bekijk Berichten
    Heeft iemand van jullie al wat meer info over de cd500 navi? Of weet er al iemand hoe dit
    systeem werkt laat het dan even weten. Als er al een handleiding beschikbaar is houd ik mij ten zeerste aanbevolen.
    als ik het goed begrepen heb werkt hij hetzelfde als de DVD800, alleen CD ipv DVD en iets minder intern geheugen om kaart informatie op te slaan. En i.t.t. de DVD800 krijg je niet alle kaarten van europa maar mag je die op losse CD bijkopen.

URL's naar de handleiding van de DVD800 staan hier op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel;

URL's naar de handleiding van de DVD800 staan hier op het forum.
      Alleen de duitse versie is nog maar online te vinden zeker ?
      Alsook de handleiding van de auto zelf

Comment

• Volgens mij heb ik deze informatie ook gelezen op http://www.motor-talk.de/forum/opel-insignia-b716.html

Comment

• Vorige week ook ene besteld: (na proefrit reed fantastisch en gekocht)
          5 dr Cosmo 20DTH 160 PK Aut 6 Black Sapphire
          - Lederen bekleding Siena (Sportzetels)
          - Quick Heat
          - Telefoonvoorbereiding met Bluetooth (Met DVD800)
          - Infinity sound systeem
          - Launch Pack Cosmo
          - Zijairbags achter
          - AFL
          - Alarmsysteem
          - Bandenspanningscontrolesysteem
          - Flexride
          - Elektrisch bediend schijfdak
          - 20 duim Lichtmetalen velgen
          - Afneembare trekhaak
          - Kit ingebruikname

Levering 2 April 2009

En nu maar wachten
          Last edited by ; 31/01/2009, 15:57.

Comment

• Flexride

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              Flexride
              Dat is geniaal! Gisteren eens goed getest. Eens een baantje op tour dan terug hetzelfde op normaal en dan op sport.
              Het verschil is weldegelijk voelbaar zowel de hardheid van de dempers, het stuurgevoel als de reactie op het gaspedaal.
              Het is zelfs zo dat al ik in normaal rijdt ik hou het gaspedaal in een zelfde mate ingedrukt en dan ga ik over naar sport => de wagen gaat vlugger rijden.
              Ik ben er ten zeerste over te spreken.

De AFL is ook een prachtige uitvinding. De grootlichtassist werkt ook naar behoren maar zou soms een iets vroeger mogen ingeschakeld zijn en een fractie vroeger uitgaan.

@ Racingboy:
              Omtrent de sleutel: je krijgt 2 inklapbare sleutels.
              Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
              Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Burgermeister Bekijk Berichten

Schitterend!

Comment

• Ik kijk niet naar die 11 à 13 seconden dat hij naar 100 spurt maar wel dat hij goed voorruit gaat als ik op mijn Zafira 150pk automaat de sportknop induw dan wordt ik goed in mijn zetel gedrukt als ik op zen staart duw hemels zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                    Dat is geniaal! Gisteren eens goed getest. Eens een baantje op tour dan terug hetzelfde op normaal en dan op sport.
                    Het verschil is weldegelijk voelbaar zowel de hardheid van de dempers, het stuurgevoel als de reactie op het gaspedaal.
                    Het is zelfs zo dat al ik in normaal rijdt ik hou het gaspedaal in een zelfde mate ingedrukt en dan ga ik over naar sport => de wagen gaat vlugger rijden.
                    Ik ben er ten zeerste over te spreken.

De AFL is ook een prachtige uitvinding. De grootlichtassist werkt ook naar behoren maar zou soms een iets vroeger mogen ingeschakeld zijn en een fractie vroeger uitgaan.

@ Racingboy:
                    Omtrent de sleutel: je krijgt 2 inklapbare sleutels.
                    Ben eens curieus of de effectieve verbruikte brandstof overeen gaat stemmen met die van de boordcomputer. In mijn huidige opel zat hij er altijd 1,5l/100km naast.
                    Wil je dit eens in het oog houden GTSke ?

Tijdens mijn testrit met de Insignia vond ik dat de automatische lichten veels te snel aangingen. Reed onder een korte brug door en lichten aan en daarna direct terug uit. De zon stond vooraan de wagen, bam lichten aan en 20s later weer uit, heel raar...
                    Werkt dit bij u goed ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                      Ik denk dat het van deze site komt : http://www.insignia-blog.de/
                      Inderdaad.
                      Hier kun je nog veel meer info vinden, uiteraard alles in het Duits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                        Flexride
                        Oeps , foutje . Is verbeterd

Comment

Ik denk dat het van deze site komt : http://www.insignia-blog.de/
                          Mooie blog. Kan je goed de evolutie & de testfasen van de wagen zien.

Comment

Ben eens curieus of de effectieve verbruikte brandstof overeen gaat stemmen met die van de boordcomputer. In mijn huidige opel zat hij er altijd 1,5l/100km naast.
                            Wil je dit eens in het oog houden GTSke ?

Tijdens mijn testrit met de Insignia vond ik dat de automatische lichten veels te snel aangingen. Reed onder een korte brug door en lichten aan en daarna direct terug uit. De zon stond vooraan de wagen, bam lichten aan en 20s later weer uit, heel raar...
                            Werkt dit bij u goed ?
                            Omtrent het verbruik: daar zal ik je niet mee kunnen helpen. Ik zie niet hoeveel liters ik tank (eigen tank).

Omtrent de lichten: ik heb er geen problemen mee, gaan niet continu aan en af. Ik merk wel dat hij de lichten aansteekt als hij in de garage staat met daglichten.

Comment

• Hoi,

ik ben ook nieuw.
                              ik heb op 26 januari 2009 er ook ene besteld.
                              Ik rijd momenteel met een Zafira B 19 cdti 100pk zwart sinds 2006, maar sinds de eerste publiciteit rond de insiginia, was ik ervan overtuigd dat dit de volgende ging worden.
                              En het is sneller gebeurd dan verwacht.

ik heb een 4dr Edtion 2.0 cdti 130 pk metro besteld.
                              opties : 18" velgen 5 x dubbele spaken (zoals standaard op de sport versie), beige leder interieur, mistlampen voor en park pilot.
                              bij bestelling werd wk 11 vooropgesteld als leverdatum.
                              Vandaag bij dealer (Willy Wetteren) gepasseerd, staat nu in status 33 wk 10 (eerste week maart).

Comment

• Wie vult de lijst aan?

ironmangeorges & Chriske moeten toegevoegd worden.
                                We zijn al met 29 gelukkigen op het forum.
                                De ene al gelukkiger als de andere want de gelukkigen rijden er momenteel al mee

Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                                Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1 - Gtske Geleverd
                                2 - desmet! Geleverd
                                3 - Geff (ikzelf) Geleverd
                                4 - arie26 Geleverd
                                5 - louisrr
                                6 - dirk59
                                7 - lusto Geleverd
                                8 - adnkoks
                                9 - casbas (lev. 1/2 feb.)
                                10 - PepeBel4
                                11 - McClane
                                12 - Racingboy
                                13 - Egeltje
                                14 - FCB
                                15 - 2.0T
                                16 - Twente70
                                17 - JohnnyGazet
                                18 - Jackie74
                                19 - Opelken
                                20 - Thomas20VT
                                21 - Sig
                                22 - Voodoo077
                                23 - mike
                                24 - bereboot
                                25 - eurowines
                                26 - split-second
                                27 - The Albone

Wie volgt??????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                                  Hoi,

ik ben ook nieuw.
                                  ik heb op 26 januari 2009 er ook ene besteld.
                                  Ik rijd momenteel met een Zafira B 19 cdti 100pk zwart sinds 2006, maar sinds de eerste publiciteit rond de insiginia, was ik ervan overtuigd dat dit de volgende ging worden.
                                  En het is sneller gebeurd dan verwacht.

ik heb een 4dr Edtion 2.0 cdti 130 pk metro besteld.
                                  opties : 18" velgen 5 x dubbele spaken (zoals standaard op de sport versie), beige leder interieur, mistlampen voor en park pilot.
                                  bij bestelling werd wk 11 vooropgesteld als leverdatum.
                                  Vandaag bij dealer (Willy Wetteren) gepasseerd, staat nu in status 33 wk 10 (eerste week maart).
                                  Proficiat. Weer een Insignia-rijder erbij
                                  Had je het launchpakket genomen met de DVD 800 Navi (omdat ik zie dat je ook de 18" velgen & parkpilot hebt)?
                                  Ik denk dat je wel één van de eerste bent die het beige interieur besteld hebt.

Of zijn er nog anderen die het beige interieur hebben besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                    Proficiat. Weer een Insignia-rijder erbij
                                    Had je het launchpakket genomen met de DVD 800 Navi (omdat ik zie dat je ook de 18" velgen & parkpilot hebt)?
                                    Ik denk dat je wel één van de eerste bent die het beige interieur besteld hebt.

Of zijn er nog anderen die het beige interieur hebben besteld?
                                    Nee, zonder launchpakket.
                                    Toen ik naar de garage ging kijken, stond er zo een in metro met beige leder.
                                    Ik en mijn vrouw waren direkt volledig verkocht. De volgende dag was de bestelbon al opgemaakt.
                                    En nu maar aftellen.

Comment

• Eindelijk een manier gevonden om tracks op een USB-stick in een niet-alfabetische volgorde af te spelen.

Ik had mappen gemaakt volgens genre en 1 voor onze dochter.
                                      Maar alle tracks staan gesorteerd volgens naam waardoor je alle liedjes van dezelfde uitvoerder kreeg. Ik gebruik nl artiest - titel.mp3 als bestandsnaam...

Random afspelen per map lukt de DVD800 niet. Als je random speelt dan kiest hij uit alle mappen.

Wat er wel mogelijk is, en dat heb ik nu gedaan, is om de map per genre een .pls-playlist aan te maken. Zo kan ik zelf de volgorde bepalen... is niet random maar toch alles van hetzelfde genre en ook niet meer alfabetisch.

Er zijn 2 soorten playlisten die werken; .pls en .m3u
                                      Je moet de playlisten wel aanmaken in de map waar de mp3's staan en vanop de USB-stick aanmaken!

Comment

• Vanmorgen de mijne gaan halen. Ben vanuit de garage vertrokken en direct een ± 200 km op de teller gezet (na eerst getankt te hebben....) . De eerste ervaringen zijn uitermate positief, er is geen vergelijk mogelijk met de GTS. Kwa vermogen (130 pk) valt het ook best mee, ik denk dat hij niet moet onderdoen voor een vectra 120 pk. Ik vraag mij alleen af hoe je de display tussen de tellers in het nederlands kunt zetten ?
                                        Van de navigatie ben ik uiterst tevreden.
                                        Hier zit een tevreden Insignia rijder. Bovendien heb ik van mijn dealer er nog een fles champagne er bovenop gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                          Wie vult de lijst aan?

ironmangeorges & Chriske moeten toegevoegd worden.
                                          We zijn al met 29 gelukkigen op het forum.
                                          De ene al gelukkiger als de andere want de gelukkigen rijden er momenteel al mee
                                          Ikke (ENO) moet er ook nog bijgezet worden... Donderdag is de offerte voor een Sportstourer edition 110pk dus getekend. Maar die kan deze week eventueel nog aangepast worden naar een 130pk.

Comment

Working...
                                          X