Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
    Vanmorgen de mijne gaan halen. Ben vanuit de garage vertrokken en direct een ± 200 km op de teller gezet (na eerst getankt te hebben....) . De eerste ervaringen zijn uitermate positief, er is geen vergelijk mogelijk met de GTS. Kwa vermogen (130 pk) valt het ook best mee, ik denk dat hij niet moet onderdoen voor een vectra 120 pk. Ik vraag mij alleen af hoe je de display tussen de tellers in het nederlands kunt zetten ?
    Van de navigatie ben ik uiterst tevreden.
    Hier zit een tevreden Insignia rijder. Bovendien heb ik van mijn dealer er nog een fles champagne er bovenop gekregen.
    Veel veilige km toegewenst!
    Het is toch een fantastische wegen hé!

Ivm de taal in het display: je moet de taal selecteren via de infotainment. Normaal zou alles niet in het nederlands staan nu bij jou.
    Toest de knop 'config' op de middenconsole => auto-instellingen => talen => nederlands
    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
      Veel veilige km toegewenst!
      Het is toch een fantastische wegen hé!

Ivm de taal in het display: je moet de taal selecteren via de infotainment. Normaal zou alles niet in het nederlands staan nu bij jou.
      Toest de knop 'config' op de middenconsole => auto-instellingen => talen => nederlands
      Bedankt !!! Dat het een fantastische wagen is zegt iedereen wel , maar het zelf ondervinden iets toch nog leuker . Ik heb de instellingen in het Nederlands gezet, op het grote scherm staat het goed, maar op het kleine schermpje blijft hij alles in Engels weergeven ( tis niet dat ik het niet versta) maar zou het toch liever in het Nederlands zien.

Comment

• Oproep aan alle Insignia rijders!!!! (Insignia bestellers mogen ook meedoen )

Gelieve hier even te stemmen op Opel, daar jullie allemaal met een Opel rijden

Opel MOET de eerste plaats wegkapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
          Bedankt !!! Dat het een fantastische wagen is zegt iedereen wel , maar het zelf ondervinden iets toch nog leuker . Ik heb de instellingen in het Nederlands gezet, op het grote scherm staat het goed, maar op het kleine schermpje blijft hij alles in Engels weergeven ( tis niet dat ik het niet versta) maar zou het toch liever in het Nederlands zien.
          Bij mij verandert de taal in het display als ik deze van het infotainment wijzig.
          Kijk ook eens onder de menu-toets in je linker hendel aan het steur.
          Als je 2 maal op die toets duwt, kom je in het voertuigmenu: mischien dat je daar nog een taalinstelling hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Oproep aan alle Insignia rijders!!!! (Insignia bestellers mogen ook meedoen )

gestemd
            Wie volgt. We staan nog minstens 19 stemmen achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
              gestemd
              Wie volgt. We staan nog minstens 19 stemmen achter.
              Check!

Deze mensen hebben al gestemd:
              Astraatje, Bart_6, egeltje, Gtske, ir_fuel, J3nkins, Jackie74, krizie, Lotuzzz, lusto, McClane, ScoobySteve, TCT, Tigra, wiely

Er zijn er hier op dit forum die nog kunnen stemmen. Doen!!!

Comment

Bij mij verandert de taal in het display als ik deze van het infotainment wijzig.
                Kijk ook eens onder de menu-toets in je linker hendel aan het steur.
                Als je 2 maal op die toets duwt, kom je in het voertuigmenu: mischien dat je daar nog een taalinstelling hebt?
                Dank voor de tip, nu is het wel gelukt , ik heb de taal eerst eens naar het Frans gezet met draaiende motor en dan naar het Nederlands. Beiden staan nu goed, nochthans daarstraks geprobeerd met enkel contact op en dan blijkt het niet te lukken. Maar alé ik ben blij dat het in orde is

Comment

• Juist stem uitgebracht.
                  Nog 13 stemmen achter BMW

Comment

Eindelijk een manier gevonden om tracks op een USB-stick in een niet-alfabetische volgorde af te spelen.

Ik had mappen gemaakt volgens genre en 1 voor onze dochter.
                    Maar alle tracks staan gesorteerd volgens naam waardoor je alle liedjes van dezelfde uitvoerder kreeg. Ik gebruik nl artiest - titel.mp3 als bestandsnaam...

Random afspelen per map lukt de DVD800 niet. Als je random speelt dan kiest hij uit alle mappen.

Wat er wel mogelijk is, en dat heb ik nu gedaan, is om de map per genre een .pls-playlist aan te maken. Zo kan ik zelf de volgorde bepalen... is niet random maar toch alles van hetzelfde genre en ook niet meer alfabetisch.

Er zijn 2 soorten playlisten die werken; .pls en .m3u
                    Je moet de playlisten wel aanmaken in de map waar de mp3's staan en vanop de USB-stick aanmaken!
                    Zelf gevonden of ergens op het net ?
                    In de handleiding vind je er praktisch niets over terug zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Oproep aan alle Insignia rijders!!!! (Insignia bestellers mogen ook meedoen )

Twente70 heeft ook gestemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                        Zelf gevonden of ergens op het net ?
                        In de handleiding vind je er praktisch niets over terug zeker ?
                        Nee, je vindt er bijna niets over terug; enkel een vermelding dat playlisten werken. Dan wat doorgedacht, proberen en proberen (bv playlist vanuit mijn harde schijf gemaakt, niet onder dezelfde map gezet enz)... en plots had ik het gevonden.

Het is ook zo dat als je in het usb-menu gaat dat die playlisten daar terug gevonden kunnen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                          Twente70 heeft ook gestemd
                          Ikke nu ook

Comment

Nee, je vindt er bijna niets over terug; enkel een vermelding dat playlisten werken. Dan wat doorgedacht, proberen en proberen (bv playlist vanuit mijn harde schijf gemaakt, niet onder dezelfde map gezet enz)... en plots had ik het gevonden.

Het is ook zo dat als je in het usb-menu gaat dat die playlisten daar terug gevonden kunnen worden.
                            Tegen dat wij onze droomauto hebben zijn we van alles op de hoogte dankzij jullie, de eerste Insignia drivers....

Comment

• GTSke, jij hebt toch ook sportzetels in uw insignia hé? (maar dan in leder)
                              Ben je tevreden over de stoelen? Is dat verlengbaar beenstuk niet vervelend? En hoe is het zitcomfort voor lange afstanden?
                              Ben nl. aan het twijfelen tussen gewone of sportzetels (maar dan in stof).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
                                GTSke, jij hebt toch ook sportzetels in uw insignia hé? (maar dan in leder)
                                Ben je tevreden over de stoelen? Is dat verlengbaar beenstuk niet vervelend? En hoe is het zitcomfort voor lange afstanden?
                                Ben nl. aan het twijfelen tussen gewone of sportzetels (maar dan in stof).
                                Idd, ik heb de lederen sportzetels. Ik heb met beiden al eens gereden.
                                Ik vind de sportzetels beter zitten, en mooier van design. Mijn keuze was vlug gemaakt.
                                De verlengbaar beenstuk, hoef je niet uit te trekken hé. Ik gebruik dit ook nie.
                                Ik vind ze iets harder dan de gewone zetels; ze geven meer steun en zullen volgens mij beter zijn bij lange ritten.

Comment

• Ook voor Opel gestemd

Man ik kan niet wachten op mijn Insignia...
                                  2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                  2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                  2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Stem is genoteerd, momenteel staan we goed in de rangschikking hoewel er nog véél moet gestemd worden...

Ik moét wel wachten op nen Insignia, den deze is volgend jaar pas afgeschreven.
                                    En dan is het nog zeer de vraag (hoewel het nu al kriebelt voor een nieuwe kar) of ik hem wegdoe want als ik er dan eens een grotere afstand mee rij denk ik toch elke keer weer van wat rijd deze eigenlijk toch goed en alles wat ik moet heben staat er bijnaop...waarom zou ik hem wegdoen.

En hoewel ik de nieuwe ST reteknap vindt blijf ik het toch zéér jammer vinden dat de koffer in z'n maximumconfiguratie zomaar eventjes +-350ltr kleiner werd.
                                    2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Man ik kan niet wachten op mijn Insignia...[/quote]

Ik anders ook niet, het duurt ook allemaal zo lang, besteld 7 december
                                      maar heb op 7 januari het opc pakket toegevoegd...en vanaf deze datum begint het aftellen op nieuw.

Hier een foto van precies dezelfde auto die ik heb besteld, 2.0 turbo sport 4 drs. silver lighting en dan met het opc pakket er nog bij.
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Last edited by ; 31/01/2009, 23:40.

Comment

• Ook gestemd , al moet ik hem nog krijgen . Wel al mee gereden
                                        Nog 5 stemmen achter Brol Met Wielen

Comment

• Bij deze ook gestemd.

Comment

Working...
                                          X