Oorspronkelijk geplaatst door Twente70
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk BerichtenBij deze ook gestemd.
Stemmen nondedju.
Dat we voor die Brol met wielen komen
Opel Rules
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenMan ik kan niet wachten op mijn Insignia...
Ik anders ook niet, het duurt ook allemaal zo lang
[/QUOTE]
Bekend probleem, ben 1.5 maand verder en weet nog steeds geen productiedatum. Lijkt erop dat het in België sneller geregeld wordt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenZoiets als toegevoegde foto dan. Ook de 20" velgen of heb je andere?
Insignia 2.0 turbo sport 4 drs. silver lighting
20 inch velgen
xenon AFL
intropakket DVD 800
trailerpakket
OPC pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenIk anders ook niet, het duurt ook allemaal zo lang
Hier in België kunnen het merendeel dealers, niet de kleine, online bekijken wat de status is van de wagen. Of hij geaccepteerd is door de productieplant, wanneer hij op de lijn komt te staan, wanneer hij op transport gaat, wanneer hij in transit staat, enz....
Hebben ze dat dan niet bij de Nederlandse dealers? Moet je eens navragen.
Is best handig om een idee te hebben van je leverdatum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenDit heb ik besteld:
Insignia 2.0 turbo sport 4 drs. silver lighting
20 inch velgen
xenon AFL
intropakket DVD 800
trailerpakket
OPC pakket
Ik vind het zelf wel een rare combinatie maar heb je dan de trekhaak nodig om de caravan te trekken of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten2.0 Turbo, 20" inch velgen & OPC pakket in combinatie met het trailerpack
Ik vind het zelf wel een rare combinatie maar heb je dan de trekhaak nodig om de caravan te trekken of zo?
Hoezo vreemd ik moet een boot (Bayliner) meenemen op vakantie , maar de trekhaak is afneembaar dus je ziet hier helemaal niks van ...gelukkig
zit ook op de vectra GTS wat ik nu heb....ls de trekhaak er af, ziet het er net zo uit als elke andere insignia zonder het trailerpakket
(trekhaak) dit heeft opel echt super voor elkaar
Heb je het nooit gezien of zo Jackie................bij een opel, super systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk BerichtenStem is genoteerd, momenteel staan we goed in de rangschikking hoewel er nog véél moet gestemd worden...
Ik moét wel wachten op nen Insignia, den deze is volgend jaar pas afgeschreven.
En dan is het nog zeer de vraag (hoewel het nu al kriebelt voor een nieuwe kar) of ik hem wegdoe want als ik er dan eens een grotere afstand mee rij denk ik toch elke keer weer van wat rijd deze eigenlijk toch goed en alles wat ik moet heben staat er bijnaop...waarom zou ik hem wegdoen.
En hoewel ik de nieuwe ST reteknap vindt blijf ik het toch zéér jammer vinden dat de koffer in z'n maximumconfiguratie zomaar eventjes +-350ltr kleiner werd.
Vectra Break= 530liter Insignia Sports Tourer= 540liter
Met neergeklapte achterbank tot bovenste punt achterkant bestuurderszetel
Vectra Break= 1070liter Insignia Sports Tourer= 1030liter
Met neergeklapte achterbank tot dak:
Vectra Break= 1850liter Insignia Sports Tourer= officiëel niet bekend
Je vindt op verscheidene sites wel iets terug van 1530liter maar volgens mij is dit niet correct. Op de officiële papieren van de specificaties vind je hier niets over terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk BerichtenEn dan is het nog zeer de vraag (hoewel het nu al kriebelt voor een nieuwe kar) of ik hem wegdoe want als ik er dan eens een grotere afstand mee rij denk ik toch elke keer weer van wat rijd deze eigenlijk toch goed en alles wat ik moet heben staat er bijnaop...waarom zou ik hem wegdoen.
nuchter bekeken hebben veel onder ons geen echte andere reden om van wagen te veranderen, dan de zin om met iets nieuws in handen te rijden
de nieuwe auto moet dan toch wel meer plezier bieden dan de huidige, en als je reeds met een zeer goede wagen rijdt is dat niet gegarandeerd
uiteraard is dat anders met leasingkontrakten of mensen die enorm veel rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenVan de navigatie ben ik uiterst tevreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk BerichtenTegen dat wij onze droomauto hebben zijn we van alles op de hoogte dankzij jullie, de eerste Insignia drivers....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk BerichtenKlopt het trouwens dat de DVD tijdens het navigeren altijd in het toestel moet blijven? Is er m.a.w. geen model met harddisk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk BerichtenTwente70 heeft ook gestemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk BerichtenNeen de DVD moet niet in het toestel blijven, er is namelijk een harddisk, maar de hele DVD gaat er niet op hé. De harddisk heeft een grote van 1,3 GB. Bij mij staat er voorlopig alleen de Benelux op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenEigenlijk stom dat er geen harde schijf van 40 of 50 gig in zit...
Ik vermoed - als het effectief iets meer dan 1GB is - dat het eerder "flash geheugen" is en geen echte HD? In beide gevallen blijft het zonde, want noch een HD, noch flash geheugen is nog duur te noemen. Mocht er 10 a 20GB inzitten zou dat in principe al voldoende zijn.
Comment
Comment