Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook nieuw op het forum..

Jullie mogen mij ook toevoegen als toekomstige insignia rijder. Ik heb in december een zwarte Insignia Executive besteld en hij wordt verwacht medio maart..

Heb ook ff gestemd net.. en mijn stem zorgde ervoor dat Opel nu 1 puntje boven BMW staat ;-)

Comment

• Insignia Executive? Keskeseksa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
        Hoezo vreemd ik moet een boot (Bayliner) meenemen op vakantie , maar de trekhaak is afneembaar dus je ziet hier helemaal niks van ...gelukkig

zit ook op de vectra GTS wat ik nu heb....ls de trekhaak er af, ziet het er net zo uit als elke andere insignia zonder het trailerpakket
        (trekhaak) dit heeft opel echt super voor elkaar

Heb je het nooit gezien of zo Jackie................bij een opel, super systeem.
        Ik dacht wel dat je een caravan of iets dergelijks moest trekken.
        Ik heb zelf ook gekozen voor mijn ST gekozen voor het trailerpack en heb deze besteld vooralleer ik het systeem had gezien. Na een beetje surfen het systeem ontdekt en lijkt me best makkelijk en handig.
        Ik dacht misschien dat je problemen zou hebben met je spoilerlip achter omdat die toch iets lager komt. Maar zo te zien hebben ze daar allemaal rekening mee gehouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Oproep aan alle Insignia rijders!!!! (Insignia bestellers mogen ook meedoen )

Gelieve hier even te stemmen op Opel, daar jullie allemaal met een Opel rijden

Opel MOET de eerste plaats wegkapen
          Hé mannen, en eventueel vrouwen op dit forum , wie nog niet niet gestemd heeft efkes doen zenne. Opel moet hier zeker de eerste plaats wegkapen. Staan met 3 stemmen voor maar er kunnen er nog steeds meer bij.
          Stemmen voor Opel is dus de opdracht zodat we de anderen een poepje kunnen laten ruiken.

Comment

• Ik vrees dat ge diene poll best kunt vergeten. Er zijn IMHO véél meer mensen op dit forum met nen Beemer. Als zij zo eens een oproepke doen, zult ge rap het onderspit moeten delven, vrees ik...

Comment

• Ook gestemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk Berichten
                Insignia Executive? Keskeseksa?
                Iedereen die hier refereerd naar Business/Executive is een Ollandse Leaserijder

Business = Edition + extra's - korting
                Executive = Cosmo + extra's - korting

zo ook ik: besteld via leasemij/dealer:

1.6T Hatchback
                Executive
                Technical Grey
                Executive Intropakket II (DVD800 + Leder (met geheugen/vol. electr.))
                AFL Xenon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  ik had net hetzelfde gevoel telkens als ik in mijn eigen wagen kroop na de vele testritten die ik de laatste maanden deed
                  nuchter bekeken hebben veel onder ons geen echte andere reden om van wagen te veranderen, dan de zin om met iets nieuws in handen te rijden
                  de nieuwe auto moet dan toch wel meer plezier bieden dan de huidige, en als je reeds met een zeer goede wagen rijdt is dat niet gegarandeerd
                  uiteraard is dat anders met leasingkontrakten of mensen die enorm veel rijden
                  Effectief mag je stellen dat in rijgedrag de laatste 10/15 jaren geen noemenswaardige vorderingen meer gemaakt zijn (even actieve onderstellen en 4x4, buiten beschouwing gelaten) in voorwielaandrijvers. Het concept is namelijk ook niet veranderd: mcPherson voor en multilink achter, gemiddeld is de wielbasis en spoorbreedte ook vrij constant, je kan wat verschillen merken in demping e.d. maar of dat allemaal zoden aan de dijk zet....

Of je werkelijk van Vectra naar Insignia een heel verschil gaat merken? nee verwacht dat zelf niet. Het enige dat ik tussen mijn oude en nieuwe kon merken is de zitpositie die in de Insignia lekker diep kan. Maar anders rijden? neuh. ben je mal.

Comment

• Ook gestemd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cloink Bekijk Berichten
                      Ik vrees dat ge diene poll best kunt vergeten. Er zijn IMHO véél meer mensen op dit forum met nen Beemer. Als zij zo eens een oproepke doen, zult ge rap het onderspit moeten delven, vrees ik...
                      We mogen er als Opel-rijders toch zo lang mogelijk van genieten hé.

Een beetje competitie-drang graag hé.

Ik denk niet dat veel BMW-rijders op dit forum komen. Dus dit lezen zullen ze niet echt doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                        Iedereen die hier refereerd naar Business/Executive is een Ollandse Leaserijder

Business = Edition + extra's - korting
                        Executive = Cosmo + extra's - korting

zo ook ik: besteld via leasemij/dealer:

1.6T Hatchback
                        Executive
                        Technical Grey
                        Executive Intropakket II (DVD800 + Leder (met geheugen/vol. electr.))
                        AFL Xenon
                        Helemaal juist..

Ik heb het volgende besteld:

Opel Insignia Executive 1.8
                        Black Sapphire
                        Intropakket II - DVD 800 + Leder

Met als opties:
                        Quick Heating
                        Zonneschermen achterramen

Comment

• Ook net gestemd. Rij met een 2008 Zafira.
                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Veel Insigna rijders hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Veel Insigna rijders hier
                              Jij ook? Of het idee er één te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Blonde Bekijk Berichten
                                Helemaal juist..

Ik heb het volgende besteld:

Opel Insignia Executive 1.8
                                Black Sapphire
                                Intropakket II - DVD 800 + Leder

Met als opties:
                                Quick Heating
                                Zonneschermen achterramen
                                Proficiat.
                                Zonneschermen achterramen. Ik denk dat je één van de eerste bent die dat hier heeft bijbesteld. Heb je kinderen? Ik denk dat het bij kinderen best handig is. Moet je niet kloten met van die zuignapschermpjes
                                Heb zelf geen kinderen dus ook erbij besteld.

Comment

• ook gestemd! Rijd nu met een astra coupé turbo. Nog 1 jaartje mee rondcruisen en volgend jaar met het autosalon komt er een insignia in de plaats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                    Check!

Deze mensen hebben al gestemd:
                                    Astraatje, Bart_6, egeltje, Gtske, ir_fuel, J3nkins, Jackie74, krizie, Lotuzzz, lusto, McClane, ScoobySteve, TCT, Tigra, wiely

Er zijn er hier op dit forum die nog kunnen stemmen. Doen!!!
                                    ikke nu ook gestemd lol opel staat eerste alsk juist heb gekeke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                                      ook gestemd! Rijd nu met een astra coupé turbo. Nog 1 jaartje mee rondcruisen en volgend jaar met het autosalon komt er een insignia in de plaats
                                      Alright. Dan heb je al mooie vooruitzichten naar volgend jaar toe.
                                      Ik heb mij Insignia ST 2 weken geleden besteld en heb al moeite om te wachten tot midden mei .
                                      Petje af als jij dan nog een jaar kan wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                        Alright. Dan heb je al mooie vooruitzichten naar volgend jaar toe.
                                        Ik heb mij Insignia ST 2 weken geleden besteld en heb al moeite om te wachten tot midden mei .
                                        Petje af als jij dan nog een jaar kan wachten.
                                        Kan ik volledig inkomen.
                                        Normaal stellen enkele weken, of zelfs maanden niks voor.
                                        Maar als je moet wachten, zoals nu, op een nieuwe wagen duurt het nog eens zo lang.

Comment

• In het vervolg gewoon de post met de recentste lijst quoten, untaggen en jezelf bijvoegen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                          Wie vult de lijst aan?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten

ironmangeorges & Chriske moeten toegevoegd worden.
                                          We zijn al met 29 gelukkigen op het forum.
                                          De ene al gelukkiger als de andere want de gelukkigen rijden er momenteel al mee
                                          Wie heeft er eigenlijk al ene besteld?

1 - Gtske Geleverd
                                          2 - desmet! Geleverd
                                          3 - Geff (ikzelf) Geleverd
                                          4 - arie26 Geleverd
                                          5 - louisrr
                                          6 - dirk59
                                          7 - lusto Geleverd
                                          8 - adnkoks
                                          9 - casbas (lev. 1/2 feb.)
                                          10 - PepeBel4
                                          11 - McClane
                                          12 - Racingboy
                                          13 - Egeltje Geleverd
                                          14 - FCB
                                          15 - 2.0T
                                          16 - Twente70
                                          17 - JohnnyGazet
                                          18 - Jackie74
                                          19 - Opelken
                                          20 - Thomas20VT
                                          21 - Sig
                                          22 - Voodoo077
                                          23 - mike
                                          24 - bereboot
                                          25 - eurowines
                                          26 - split-second
                                          27 - The Albone
                                          28 - ironmangeorges
                                          29 - Chriske
                                          30 - ENO
                                          31 - Mr. Blonde

Wie volgt??????

Last edited by McClane; 01/02/2009, 19:04.
                                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                                          X