Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bwah ....een turbo rijdt ook zalig hé ...

is natuurlijk niet hetzelfde als een nieuwe insignia maar het maakt het wachten wel draaglijk

Comment

• Schrijf mij ook al maar bij de gelukkigen want morgenavond ga ik de mijne halen bij de dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk Berichten
        Schrijf mij ook al maar bij de gelukkigen want morgenavond ga ik de mijne halen bij de dealer
        Gelukzak.
        Veel succes en rijgenot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door egeltje Bekijk Berichten
          Schrijf mij ook al maar bij de gelukkigen want morgenavond ga ik de mijne halen bij de dealer

Proficiat en veel rijplezier met de insignia, maar dat zal wel lukken denk ik

Comment

• No fucking shit 31 Insignia's op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
              Jij ook? Of het idee er één te kopen?
              nee ik rij Renault, daarvoor Citroën. Maar ik ben wel een Opel fan

Comment

• Heb ook gestemd, momenteel Opel 55 vs BMW 44

En als die 31 Insignia rijders allemaal een topic openen wordt dat hier een immens werk om alles te volgen.

Comment

• Nog 1 weekje en dan mag mijn naam op de bestellijst.

Maar ik lees dat ik moet stemmen.
                  Maareh.... waar mag ik stemmen. Zonder website erbij is het nogal lastig zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                    Nog 1 weekje en dan mag mijn naam op de bestellijst.

Maar ik lees dat ik moet stemmen.
                    Maareh.... waar mag ik stemmen. Zonder website erbij is het nogal lastig zoeken.
                    Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Oproep aan alle Insignia rijders!!!! (Insignia bestellers mogen ook meedoen )

Gelieve hier even te stemmen op Opel, daar jullie allemaal met een Opel rijden

Opel MOET de eerste plaats wegkapen
                    het is nog steeds op deze website/forum, gwn op het rode klikken

Comment

• Gestemd ! Opel Zafira Elegance 1.9 Cdti 125 pk en in volle verwachting van Insignia Cosmo 2.0 Cdti 160 pk

Comment

• We liggen 13 stemmen voor

Comment

• Dit stemmen is wel bijzonder on-topic! haha

Voor het overige volg ik dit forum al een tijdje en ik moet zeggen dat ik er aardig wat info vandaan heb kunnen halen.

Tijdens een proefrit viel mij het windgeruis rond de spiegels in negatieve zin op. Hebben meer mensen dit opgemerkt.

Comment

• Ja het windgeruis is mij ook opgevallen bij de testrit , hopelijk is dit in de productie opgelost.
                            Zal da in de week een testen want morgen krijg ik de mijne

Comment

• Ze hebben onraad geroken, zie post 56

Comment

• @egeltje hou me op de hoogte.
                                Ik zal deze week zéér waarschijnlijk bestellen.

Mijn vriendin zei ook al deze auto echt geen windgeruis zou hebben als ze 'm uitbrengen. Ik hoop voor jou en mij dat het waar is. Ik ben dus erg benieuwd naar je bevindingen.

Comment

• Nu een aantal mensen hier het plezier al hebben van er mee rond te scheuren... is de diesel motor echt zo luidruchtig als ze in sommige tests beweren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
                                    Nu een aantal mensen hier het plezier al hebben van er mee rond te scheuren... is de diesel motor echt zo luidruchtig als ze in sommige tests beweren?
                                    Ik vind persoonlijk van niet, je hoort hem wel maar niet storend! Is trouwens stiller dan m'n vorige GTS 1.9 cdti.

Heb natuurlijk ook gestemd
                                    Last edited by Geff; 01/02/2009, 23:15.
                                    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                    Opel Zafira 1.8 85kw
                                    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                    Mazda 323F 1.6 66kw
                                    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

Nu een aantal mensen hier het plezier al hebben van er mee rond te scheuren... is de diesel motor echt zo luidruchtig als ze in sommige tests beweren?
                                      Het geluid van de diesel valt heel goed mee, juist als de motor koud is maakt hij iets meer lawaai. Klopt wat Geff zegt, mijn GTS was ook luidruchtiger.

Comment

• Comment

Ik heb met een 130pk een testrit gemaakt, vooralleer ik mijn bestelling heb vastgelegd voor een ST, en ik moet zeggen dat hij is serieus wat stiller is als mijn huidige vectra 2.0 DTI uit 2000.
                                          De akoestische eigenschappen van de wagen zijn binnen zijn niveau zeer goed.
                                          Ik werk voor een toeleverancier van akoestische tapijten en isolatiedelen voor Ford Genk & Volvo Gent. Ik heb wel ergens een idee van waar de Insignia zich bevindt.
                                          We moeten wel eerlijk zijn om toe te geven dat wagens zoals Audi, BMW, Mercedes en dan de echte luxe-merken betere akoestische eigenschappen heeft.

mbt tot het windgeruis : Het klopt dat dit toch één van de kleine probleempjes is van de Insignia maar je moet eens in een Ford Mondeo of Volvo C30/S40/V50 stappen. Die hun windgeruis is zelfs nog ietsjes meer.
                                          Ik denk zelf dat veel wagens toch wel ergens een windgeruisprobleem hebben. Je moet echt niet denken dat de Insignia de enige is.
                                          Daarom dat ze waarschijnlijk dat Infinity soundsystem in de optielijst hebben geplaatst.
                                          Dan hoor je er niets meer van

Comment

Working...
                                          X