Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja het windgeruis is mij ook opgevallen bij de testrit , hopelijk is dit in de productie opgelost.
Zal da in de week een testen want morgen krijg ik de mijne
@egeltje hou me op de hoogte.
Ik zal deze week zéér waarschijnlijk bestellen.
Mijn vriendin zei ook al deze auto echt geen windgeruis zou hebben als ze 'm uitbrengen. Ik hoop voor jou en mij dat het waar is. Ik ben dus erg benieuwd naar je bevindingen.
Nu een aantal mensen hier het plezier al hebben van er mee rond te scheuren... is de diesel motor echt zo luidruchtig als ze in sommige tests beweren?
Het geluid van de diesel valt heel goed mee, juist als de motor koud is maakt hij iets meer lawaai. Klopt wat Geff zegt, mijn GTS was ook luidruchtiger.
Nu een aantal mensen hier het plezier al hebben van er mee rond te scheuren... is de diesel motor echt zo luidruchtig als ze in sommige tests beweren?
Ik heb met een 130pk een testrit gemaakt, vooralleer ik mijn bestelling heb vastgelegd voor een ST, en ik moet zeggen dat hij is serieus wat stiller is als mijn huidige vectra 2.0 DTI uit 2000.
De akoestische eigenschappen van de wagen zijn binnen zijn niveau zeer goed.
Ik werk voor een toeleverancier van akoestische tapijten en isolatiedelen voor Ford Genk & Volvo Gent. Ik heb wel ergens een idee van waar de Insignia zich bevindt.
We moeten wel eerlijk zijn om toe te geven dat wagens zoals Audi, BMW, Mercedes en dan de echte luxe-merken betere akoestische eigenschappen heeft.
mbt tot het windgeruis : Het klopt dat dit toch één van de kleine probleempjes is van de Insignia maar je moet eens in een Ford Mondeo of Volvo C30/S40/V50 stappen. Die hun windgeruis is zelfs nog ietsjes meer.
Ik denk zelf dat veel wagens toch wel ergens een windgeruisprobleem hebben. Je moet echt niet denken dat de Insignia de enige is.
Daarom dat ze waarschijnlijk dat Infinity soundsystem in de optielijst hebben geplaatst.
Dan hoor je er niets meer van
Comment