Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan zal ik geen last hebben van deze geluiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
      Dan zal ik geen last hebben van deze geluiden
      Neen, maar wij misschien wel van uw Infinity Sound System

Comment

• Qua windgeruis vind ik mijn V50 toch een heel stuk stiller.
        Maar bij een proefrit heb ik nooit de radio aan en dat scheelt zeker ook een stukje.
        Ik hoop dat Opel er nog eens grondig naar wil kijken voordat de ST in de markt komt.

Comment

• Ik rij momenteel met een Zafira ('06) 1.9Cdti 100pk en moet zeggen dat de Insignia een pak stiller is op alle vlakken.
          Motor, windgeruis (is normaal denk ik omdat de Zafira meer wind vangt ivm zijn hoogte), gekraak binnenin van het dashboard als je over een hobbelweg rijd, etc.
          Rijd ook altijd zonder radio om echt alles te horen.
          Heb een paar uur met de Insignia 2.0CDTi 130pk onderweg geweest en alle wegen gedaan (van zandwegen tot autosnelweg) en ben er zeer tevreden over.
          Eerst dacht ik mmmm... niet veel verschil met de Zafira tot in terug naar huis reed met de mijne, wtf wat een rommelbak is de mijne dacht ik, terwijl ik ervoor eigenlijk nooit heb bij stil gestaan.

Comment

• Weet er iemand dat als je zo'n 230V stopcontact als optie neemt, dat je dit ook als volwaardig stopcontact kan gebruiken? Je zal waarschijnlijk wel uw laptop of GSM ofzo ermee kunnen opladen, maar kan het ook gebruikt worden om bijv een kleine frigo of waterkoker tijdens ne picknick ofzo (ik verzin maar wat) op aan te sluiten?
            Want op de Opel site vind ik geen specs van dat stopcontact (max W, ampere etc.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk Berichten
              Weet er iemand dat als je zo'n 230V stopcontact als optie neemt, dat je dit ook als volwaardig stopcontact kan gebruiken? Je zal waarschijnlijk wel uw laptop of GSM ofzo ermee kunnen opladen, maar kan het ook gebruikt worden om bijv een kleine frigo of waterkoker tijdens ne picknick ofzo (ik verzin maar wat) op aan te sluiten?
              Want op de Opel site vind ik geen specs van dat stopcontact (max W, ampere etc.)
              Heeft geen zin om er 230V over te zetten en dan maar 10mA laten door te lopen e. Da is bedoeld om ne stofzuiger enz kunnen aan te sluiten. Bij mijne maat zijn B-Klasse draait er vaak nen firgo/diepvries box op da stopcontact maar ziet wel da uwe motor loopt want ik zie da wel nogal snel uw batterij leegzuigen.

Comment

Weet er iemand dat als je zo'n 230V stopcontact als optie neemt, dat je dit ook als volwaardig stopcontact kan gebruiken? Je zal waarschijnlijk wel uw laptop of GSM ofzo ermee kunnen opladen, maar kan het ook gebruikt worden om bijv een kleine frigo of waterkoker tijdens ne picknick ofzo (ik verzin maar wat) op aan te sluiten?
                Duitse handleiding (PDF) pagina 71: 150W maximaal op de 230V. Geen spanning indien auto van contact af en schakelt automatisch uit als de accu dreigt leeg te lopen.

Comment

Ik had navraag gedaan bij de dealer omdat ik deze ook wou hebben voor mijn frigo als ik naar Kroatie rijdt . Max 150W dus ongeveer 0,5 A wat ik te weinig vondt . Ik zal zelf mijn eigen omvormer van 600W wel plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                    Ik rij momenteel met een Zafira ('06) 1.9Cdti 100pk en moet zeggen dat de Insignia een pak stiller is op alle vlakken.
                    Motor, windgeruis (is normaal denk ik omdat de Zafira meer wind vangt ivm zijn hoogte), gekraak binnenin van het dashboard als je over een hobbelweg rijd, etc.
                    Rijd ook altijd zonder radio om echt alles te horen.
                    Heb een paar uur met de Insignia 2.0CDTi 130pk onderweg geweest en alle wegen gedaan (van zandwegen tot autosnelweg) en ben er zeer tevreden over.
                    Eerst dacht ik mmmm... niet veel verschil met de Zafira tot in terug naar huis reed met de mijne, wtf wat een rommelbak is de mijne dacht ik, terwijl ik ervoor eigenlijk nooit heb bij stil gestaan.
                    Ik kan dit ook bevestigen. rijdt met dezelfde wagen, en als de radio afstaat hoor je veel geluid.
                    Toen ik de Insignia getest heb (2.0 cdti 160pk) was het inderdaad veel stiller.
                    Vandaar dat ik er direkt een besteld heb.

Comment

• Bij mij hetzelfde verhaal. Bij een snelheid van 160 km/h zonder radio ( test), in de Insignia veel minder storend dan bij de Zafira(125 pk). Dit is ook iets wat je gewoon wordt .In een nieuwe auto benader je alles anders dan tegen dat je er reeds 3 maanden mee rondrijd.Ik denk als je op dat vlak perfectie nastreeft dat je naar de echte premium-merken moet gaan( en dito prijskaartje uiteraard) en dan nog ...

Comment

• Bij het navigatiesysteem DVD800 welke kaarten zitten erbij . Ik zou van de zomer naar Kroatie gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
                          Bij het navigatiesysteem DVD800 welke kaarten zitten erbij . Ik zou van de zomer naar Kroatie gaan
                          Zoek eens in topic
                          Ik dacht gelezen te hebben heel Europa ALS je de DVD erin laat maar je kan ook deel copiëren naar flash geheugen.
                          Denk wel dat Kroatie erbij zit maar?

Comment

• vanaf wanneer is de break bestelbaar, en hoe lang zijn de levertijden?

Comment

• Reeds bestelbaar en levertijd nu is juni.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                vanaf wanneer is de break bestelbaar, en hoe lang zijn de levertijden?
                                Volgens mij is die al bestelbaar.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Reeds bestelbaar en levertijd nu is juni.
                                  ow, dat is lang(er dan verwacht)....

en staat die al in de showroom? (ben er nog niet geweest....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                    ow, dat is lang(er dan verwacht)....

en staat die al in de showroom? (ben er nog niet geweest....)
                                    Komt door het autosalon. Ik heb nog net op tijd besteld (30/12). Normaal werd hij dan geleverd eind april begin mei maar de termijn is opgeschoven naar half maart.

Neen nog niet te zien in de showroom.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Maar aangaande de levertijd kan je altijd eens gaan horen bij de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Maar aangaande de levertijd kan je altijd eens gaan horen bij de dealer.
                                        Hoe zit het eigenlijk met de levertijden voor de sedan en de hatchback?
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Hoe zit het eigenlijk met de levertijden voor de sedan en de hatchback?
                                          Die zijn toch iets sneller. Zaterdag heeft een collega nog een 4dr besteld en deze wordt verwacht half april.
                                          Last edited by McClane; 02/02/2009, 19:24.

Comment

Working...
                                          X