Net van mijn dealer vernomen dat mijn levertijd met 3 weken verlengd is naar week 13, is nu de verwachting, DIT IS DIK BALEN. En waarom? NIEMAND DIE HET WEET NATUURLIJK
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2.0T Bekijk BerichtenVoor alle duidelijkheid; 2.0 T heeft besteld: Insignia ST 2.0 Turbo, business met dvd 800, 7 spaaks 18 inch, bagagenet, mistlampen en trailer pakket. Kleur technical Grey.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk BerichtenOp foto 3 lijkt het of de reflectoren boven de uitlaatpijpen lichten zijn. Is dat zo of komt het door de lichtinval? Want waarom anders nog lichten binnenin?
het zijn daadwerkelijk reflectoren. Door de flits van de camera, ik had hetzelfde aan de hand op het autosalon, weerkaatsen deze reflectoren het licht en lijkt het alsof lampen zijn. Ik had zelf veel liever gezien dat ipv deze reflectoren men 2 smalle ledlampjes, zoals bij een remlicht, hadden ingebouwd. Deze led-lampjes hadden ze zo kunnen maken dat de pinkers & dimlichten erin zeten.
Zal eens dit weekend wat photoshoppen en laten zien wat ik bedoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk BerichtenNet van mijn dealer vernomen dat mijn levertijd met 3 weken verlengd is naar week 13, is nu de verwachting, DIT IS DIK BALEN. En waarom? NIEMAND DIE HET WEET NATUURLIJK
Ik had gehoord dat fleetwagens voorrang zouden krijgen in de produktieplant omdat ze de oude en nieuwe fleetklanten niet willen teleurstellen.
Iemand anders hiervan iets gehoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenWaarom? Er worden gewoon teveel Insignia's besteld waardoor de produktie in Russelsheim niet kan volgen .
Ik had gehoord dat fleetwagens voorrang zouden krijgen in de produktieplant omdat ze de oude en nieuwe fleetklanten niet willen teleurstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenIk had gehoord dat fleetwagens voorrang zouden krijgen in de produktieplant omdat ze de oude en nieuwe fleetklanten niet willen teleurstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk BerichtenWaarom? Er worden gewoon teveel Insignia's besteld waardoor de produktie in Russelsheim niet kan volgen .
Comment
-
Toen ik met een testwagen onderweg was, zag ik 3 vierkantjes bovenaan op het display Blijkbaar om aan te tonen of de passagiers langs achter hun gordel aan hadden.
Ik vind dat niet terug op de mijne.... Iemand van jullie wel?
PS Ivm de levering: de mijne is ook op een gegeven moment 3 weken opgeschoven. Reden waren de AFL+ en de 20-duims velgen... Blijkbaar krijgen ze die stukken niet vlug genoeg toegestuurd. De vertraging loopt blijkbaar nog altijd.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten18" 5 dubbele spaken (sport) vallen ook reuze mee hoor, al veel positieve reacties op gehad
Zou je eens een foto willen posten van je auto? Ik heb ook de 18" velgen met 5 spaken gekozen maar heb ze nog niet in het echt gezien. Zo kan ik me een beeld vormen van het uiterlijk van de auto. Een foto is nog beter dan de foto van de carconfigurator.
Comment
-
Vermoed dat je dat enkel hebt als je die gordelverklikkers achteraan ook hebt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenVermoed dat je dat enkel hebt als je die gordelverklikkers achteraan ook hebt...Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIs dat dan een optie??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenVermoed dat je dat enkel hebt als je die gordelverklikkers achteraan ook hebt...
Ivm die 5spaaks velgen, probeer de carconfigurator op www.opel.de eens daar kan je die kiezen en ka je uiteindelijk uw auto bekijken in 360° groot formaat, beter als op de belgische site.
zie onder mijn exemplaar :
Comment
-
Als GTSke eens wilt proberen: navi starten met een route en dan door het menu (knopje op richtingaanwijzer) lopen of dan die Navi optie verschijnt.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenIs dat dan een optie??
Als die gordelverklikkers achter dan optie zijn, wat is dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenJa,met de airbags voor achter. Is 300 euro...Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk BerichtenVolgens de pdf met duitse handleiding van de wagen zelf is het een van de opties bij het menu van de boordcomputer (bc1,bc2,gemiddeld verbtuik,stopwatch, ... en dan staat daar ook Navi, dat je bij aktieve navi ook gegegens in het display tussen de twee klokken kunt oproepen. Welke gegevens dat zijn zwijgt men verder over....
Als GTSke eens wilt proberen: navi starten met een route en dan door het menu (knopje op richtingaanwijzer) lopen of dan die Navi optie verschijnt.....
Ik heb wel digitale snelheidsaanduiding maar de timer vind ik niet terug.
Ik heb zopas ook eens de navi gestart met een route, heb wel niet gereden; maar ik kon de optie alvast niet nemen.... Zal het morgen eens goed uitproberen.Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk BerichtenHallo,
Zou je eens een foto willen posten van je auto? Ik heb ook de 18" velgen met 5 spaken gekozen maar heb ze nog niet in het echt gezien. Zo kan ik me een beeld vormen van het uiterlijk van de auto. Een foto is nog beter dan de foto van de carconfigurator.
Ik heb ze zelf ook gevraagd op mijn wagen. Vind deze 5 spaaks mooier als de standaard cosmo velgen.
Comment
Comment