Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net van mijn dealer vernomen dat mijn levertijd met 3 weken verlengd is naar week 13, is nu de verwachting, DIT IS DIK BALEN. En waarom? NIEMAND DIE HET WEET NATUURLIJK

Comment

• Ik neem aan dat dit het officiële topic is voor alle kersverse Insignia eigenaars uit de lage landen. Er zijn op dit forum echt disproportioneel veel eigenaars van deze wagen t.o.v. andere.

Allemaal proficiat met jullie aankoopt btw, het is een zeer mooie wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2.0T Bekijk Berichten
        Voor alle duidelijkheid; 2.0 T heeft besteld: Insignia ST 2.0 Turbo, business met dvd 800, 7 spaaks 18 inch, bagagenet, mistlampen en trailer pakket. Kleur technical Grey.
        Wanneer heb je hem besteld en wanneer zou je hem krijgen? Vullen we de lijst weer aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk Berichten
          Op foto 3 lijkt het of de reflectoren boven de uitlaatpijpen lichten zijn. Is dat zo of komt het door de lichtinval? Want waarom anders nog lichten binnenin?
          Hoi codex,
          het zijn daadwerkelijk reflectoren. Door de flits van de camera, ik had hetzelfde aan de hand op het autosalon, weerkaatsen deze reflectoren het licht en lijkt het alsof lampen zijn. Ik had zelf veel liever gezien dat ipv deze reflectoren men 2 smalle ledlampjes, zoals bij een remlicht, hadden ingebouwd. Deze led-lampjes hadden ze zo kunnen maken dat de pinkers & dimlichten erin zeten.
          Zal eens dit weekend wat photoshoppen en laten zien wat ik bedoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
            Net van mijn dealer vernomen dat mijn levertijd met 3 weken verlengd is naar week 13, is nu de verwachting, DIT IS DIK BALEN. En waarom? NIEMAND DIE HET WEET NATUURLIJK
            Waarom? Er worden gewoon teveel Insignia's besteld waardoor de produktie in Russelsheim niet kan volgen .
            Ik had gehoord dat fleetwagens voorrang zouden krijgen in de produktieplant omdat ze de oude en nieuwe fleetklanten niet willen teleurstellen.
            Iemand anders hiervan iets gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
              Waarom? Er worden gewoon teveel Insignia's besteld waardoor de produktie in Russelsheim niet kan volgen .
              Ik had gehoord dat fleetwagens voorrang zouden krijgen in de produktieplant omdat ze de oude en nieuwe fleetklanten niet willen teleurstellen.
              Dat zou niet eerlijk zijn... Van mijne nog steeds niets gehoord, dus hoop ik dat deze niet hetzelfde lot tegemoet gaat als Dirk59 zijn Insignia.
              2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
              2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
              2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Fleetwagens voorrang????? Ik denk van niet.... Heb daarjuist de bevestigingsmail van KBC Lease binnen gekregen. Het gaat over de sportstourer 130pk diesel met goldpack, geen andere opties..... Bevestiging van bestelling van garage ontvangen op 06/02 - vermoedelijke leveringsdatum op 04/06. En het is niet de eerste en enige wagen die ons bedrijf bij KBC least hoor....

Comment

Ik heb dit ook gehoord, dat fleetwagens voorang krijgen.

Comment

• Net nog eens langs geweest bij m'n dealer om de levertijd eens te checken. De wagen staat nog steeds gepland voor levering bij de garage in week 11.

P.S Het is een leasewagen.

Comment

• Toen ik met een testwagen onderweg was, zag ik 3 vierkantjes bovenaan op het display Blijkbaar om aan te tonen of de passagiers langs achter hun gordel aan hadden.
                      Ik vind dat niet terug op de mijne.... Iemand van jullie wel?

PS Ivm de levering: de mijne is ook op een gegeven moment 3 weken opgeschoven. Reden waren de AFL+ en de 20-duims velgen... Blijkbaar krijgen ze die stukken niet vlug genoeg toegestuurd. De vertraging loopt blijkbaar nog altijd.
                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                        18" 5 dubbele spaken (sport) vallen ook reuze mee hoor, al veel positieve reacties op gehad
                        Hallo,

Zou je eens een foto willen posten van je auto? Ik heb ook de 18" velgen met 5 spaken gekozen maar heb ze nog niet in het echt gezien. Zo kan ik me een beeld vormen van het uiterlijk van de auto. Een foto is nog beter dan de foto van de carconfigurator.

Comment

• Vermoed dat je dat enkel hebt als je die gordelverklikkers achteraan ook hebt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                            Vermoed dat je dat enkel hebt als je die gordelverklikkers achteraan ook hebt...
                            Is dat dan een optie??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                              Is dat dan een optie??
                              Ja,met de airbags voor achter. Is 300 euro...

Comment

Vermoed dat je dat enkel hebt als je die gordelverklikkers achteraan ook hebt...
                                Idd zit samen als je de zijairbags achteraan neemt dacht ik.

Ivm die 5spaaks velgen, probeer de carconfigurator op www.opel.de eens daar kan je die kiezen en ka je uiteindelijk uw auto bekijken in 360° groot formaat, beter als op de belgische site.

zie onder mijn exemplaar :

Last edited by ; 06/02/2009, 21:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rastar
                                  Gtske, heb jij op die midden console ook navi gegevens? Heb ergens gelezen dat dit mogelijk is, maar heb dit ook nog niet gezien.
                                  Nope; heb ik nog niet tegengekomen.
                                  Volgens de pdf met duitse handleiding van de wagen zelf is het een van de opties bij het menu van de boordcomputer (bc1,bc2,gemiddeld verbtuik,stopwatch, ... en dan staat daar ook Navi, dat je bij aktieve navi ook gegegens in het display tussen de twee klokken kunt oproepen. Welke gegevens dat zijn zwijgt men verder over....

Als GTSke eens wilt proberen: navi starten met een route en dan door het menu (knopje op richtingaanwijzer) lopen of dan die Navi optie verschijnt.....
                                  Last edited by ; 06/02/2009, 21:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                    Is dat dan een optie??
                                    Gordelverklikkers een optie? Heb even op de CC gekeken, en bij de standaarduitrusting van de edition vind ik volgende terug : Seat belt reminder achter (UH5)

Als die gordelverklikkers achter dan optie zijn, wat is dan?

Comment

Ja,met de airbags voor achter. Is 300 euro...
                                      Ok bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                                        Volgens de pdf met duitse handleiding van de wagen zelf is het een van de opties bij het menu van de boordcomputer (bc1,bc2,gemiddeld verbtuik,stopwatch, ... en dan staat daar ook Navi, dat je bij aktieve navi ook gegegens in het display tussen de twee klokken kunt oproepen. Welke gegevens dat zijn zwijgt men verder over....

Als GTSke eens wilt proberen: navi starten met een route en dan door het menu (knopje op richtingaanwijzer) lopen of dan die Navi optie verschijnt.....
                                        Zal ik zeker eens proberen. Wat ik wel merk, is dat de handleiding bij de wagen ivm de display instellingen verschilt van de werkelijke mogelijkheden: zo staat er in het boekje dat je een timer kan zetten en die navigatie-info, er wordt geen melding gemaakt van digitale snelheidsaanduiding...
                                        Ik heb wel digitale snelheidsaanduiding maar de timer vind ik niet terug.
                                        Ik heb zopas ook eens de navi gestart met een route, heb wel niet gereden; maar ik kon de optie alvast niet nemen.... Zal het morgen eens goed uitproberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Abolone Bekijk Berichten
                                          Hallo,

Zou je eens een foto willen posten van je auto? Ik heb ook de 18" velgen met 5 spaken gekozen maar heb ze nog niet in het echt gezien. Zo kan ik me een beeld vormen van het uiterlijk van de auto. Een foto is nog beter dan de foto van de carconfigurator.
                                          Hier een foto van een witte met deze 18" velgen en op de tweede foto heeft de eerste wagen, zie je nog net de achterkant van, en de vijfde wagen deze velgen.
                                          Ik heb ze zelf ook gevraagd op mijn wagen. Vind deze 5 spaaks mooier als de standaard cosmo velgen.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X