Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Ik zie de foto's niet.

Op mijn Mac wel. Net de windows laptop opgestart en inderdaad, daar zie ze ook niet.
    ?????????????????????????? Moderator, help!..........nu zijn ze ook op m'n Mac verdwenen, tovenarij?
    Last edited by ; 09/02/2009, 22:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
      Op mijn Mac wel. Net de windows laptop opgestart en inderdaad, daar zie ze ook niet.
      ?????????????????????????? Moderator, help!..........nu zijn ze ook op m'n Mac verdwenen, tovenarij?

Ik zie ze ook niet, mss speciale uitvoering van Insignia......

There 's one thing I know and that's that the Truth is out there.

grtz opelken

Comment

• Insignia 3 cm verlaagd, niet slecht.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• vandaag voor het eerst de OPC-kit op de Insignia 'in het echt' gezien..
          bij Opel Hens in Nijlen stond op de parking een Insignia sport in de kleur Pannacotta met OPC-kit..
          vooreerst..ik heb zelf een wagen in de kleur pannacotta,dus vind de kleur wel mooi..maar op de insignia vind ik ze toch wat tegenvallen.Nu, zonder de kit vond ik het maar niks,met de opc-kit komt de kleur toch wat beter tot zijn recht...
          dan de kit op zich..mooi,elegant,zeker niet opzichtig..misschien iets te braaf zelfs..maar ze geeft de wagen zeker dat tikkeltje extra..
          het mooiste bewijs daarvan is dat ik niet van plan was te stoppen aan de garage maar ik zag in een glimp die insignia staan en in een reflex ging mijn voet op de rem ..ik dacht meteen -opc-kit...STOPPEN...
          wat vooral opvalt is dat de kit nergens 'naar buiten' steekt..het is discreet aangebouwd..de frontlip is braaf te noemen maar wel mooi en je ziet direct het verschil met een gewone..de zijskirts zijn heel onopvallend..van opzij zullen heel veel mensen de kit nauwelijks opmerken..maar je ziet ze wel..door een subtiel spoilertje op de koffer achteraan..een kleintje,maar het mist z'n effect niet,bijzonder geslaagd vind ik die..tot slot is er nog de achterbumper..die heeft over driekwart van de breedte een soort van uitsparing..en daar komt zwart bloot..het geeft een ietwat sportievere look...
          conclusie:zeer geslaagd..de kit geeft de wagen iets extra..toch zal niemand meteen een link gaan leggen naar 'tuning' of 'opzetstukken'.zo hoort het eigelijk te zijn..
          persoonlijk zou ik op een lichte kleur zeker de kit bestellen,op een donkere twijfel ik..en als je moet kiezen tussen de 20'' of de kit denk ik dat de 20'' meer effect zullen hebben op de look dan de OPC-kit..

@ louis RR..zalig die 20 duimers met verlaging..daar nog het OPC-kitje bij en het water loopt gewoon uit je mond..
          Last edited by ; 09/02/2009, 23:31.

Comment

Insignia 3 cm verlaagd, niet slecht.
            staat zeker goed, enig idee waar dit gedaan kan worden en wat dit kost...

Comment

Insignia 3 cm verlaagd, niet slecht.
              mooi, mooi. Komt zalig uit met de 20" velgen.

Comment

• Ik vind die verlaging ook bijzonder mooi.
                Het is ook precies goed qua verlagen.
                Het springt niet zo in het oog maar maakt de wielkasten wel voller.
                Zeker naast een andere insignia zal het opvallen.

Ik hoor graag hoe dit is gedaan.

Comment

• Gisteren een 5-deurs technical grey met de 17 inch stalen velgen zien staan (waarschijnlijk ook de gewone edition uitvoering). Amai, dat viel lelijk tegen. Echt een auto die helemaal verbleekt. Wat een verschil met een zwarte 4 deurs cosmo/sport met 20 inch.

Ik hoop dat niet te veel volk deze standaarduitvoering heeft, want dat trekt de 'premium'graad (?) van deze insignia toch weer danig naar beneden.

Zijn er toevallig foto's van die insignia met OPC in Nijlen??

Comment

• @codex: had maar een foto gemaakt.

Mijn auto krijgt ook de standaard stalen velgen.
                    Van 17" naar 18" is mij te duur in de lease.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Codex Bekijk Berichten
                      Gisteren een 5-deurs technical grey met de 17 inch stalen velgen zien staan (waarschijnlijk ook de gewone edition uitvoering). Amai, dat viel lelijk tegen. Echt een auto die helemaal verbleekt. Wat een verschil met een zwarte 4 deurs cosmo/sport met 20 inch.

Ik hoop dat niet te veel volk deze standaarduitvoering heeft, want dat trekt de 'premium'graad (?) van deze insignia toch weer danig naar beneden.

Zijn er toevallig foto's van die insignia met OPC in Nijlen??
                      codex,je weet wel een domper te zetten op onze feestvreuge,sinds 2 weken zijn we de trotse eigenaar van een 5-deurs technical grey met de 17 inch stalen velgen ...
                      ik weet wel dat een zwarte met grotere velgen veel mooier is,maar omdat ik in antwerpen stad woon,ben ik heel blij met onze keuze.de zwarte lak van opel is veel te gevoelig,onze astra zat in een mum van tijd vol met zichtbare krassen,technical grey is een stuk safer.omdat bij ons parkeerruimtte zeer schaars is,is het vaak vechten voor een plaatsje,en dan komen die 17 inchers zeker van pas,je kan ze moeilijker beschadigen op de stoepranden dan bv 20 inchers.plus het verbruik gaat een stuk naar beneden vanwege de banden met zeer lage rolweerstand.bovendien moeten we regelmatig spullen vervoeren en dan is de 5 deurs echt wel handig.
                      na 2 weken bollen met de Insignia,conclusie:Fantastische wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                        @codex: had maar een foto gemaakt.

Mijn auto krijgt ook de standaard stalen velgen.
                        Van 17" naar 18" is mij te duur in de lease.
                        Als ik hem nog eens zie staan (want stond op een plaats waar ik elke dag passeer), zal ik een foto nemen met mijn GSM (ik heb niet altijd een fototoestel bij, hé).

Misschien staan de 17 inch licht metalen velgen hem al veel beter?? Dat heb ik nog niet gezien. Ik heb geen benul of dat veel scheelt in de lease.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Komt dan maar eens ne keer langs mij
                          Heb jij een Signum met verlengd chassis??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichten
                            codex,je weet wel een domper te zetten op onze feestvreuge,sinds 2 weken zijn we de trotse eigenaar van een 5-deurs technical grey met de 17 inch stalen velgen ...
                            ik weet wel dat een zwarte met grotere velgen veel mooier is,maar omdat ik in antwerpen stad woon,ben ik heel blij met onze keuze.de zwarte lak van opel is veel te gevoelig,onze astra zat in een mum van tijd vol met zichtbare krassen,technical grey is een stuk safer.omdat bij ons parkeerruimtte zeer schaars is,is het vaak vechten voor een plaatsje,en dan komen die 17 inchers zeker van pas,je kan ze moeilijker beschadigen op de stoepranden dan bv 20 inchers.plus het verbruik gaat een stuk naar beneden vanwege de banden met zeer lage rolweerstand.bovendien moeten we regelmatig spullen vervoeren en dan is de 5 deurs echt wel handig.
                            Hoi Tomira,
                            ik zie je nergens in de lijst staan van de bestelde Insignia's op dit forum.
                            Gelieve deze bij te vullen. Dan ben je al de 39ste.
                            Anders laat je maar wat je hebt (versie, motor, uitvoering, besteld & levering) en dan vul ik wel weer bij.
                            En als je een insignia hebt dan verwachten we ook foto's zodat anderen ook kunnen meegenieten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomira Bekijk Berichten
                              Dat was ook wel niet de bedoeling . Het viel mij alleen op na al die prachtige insignia's gezien te hebben (met grotere wielen en andere kleuren), dat de standaarduitvoering toch wel een beetje tegenviel.

Maar het is niet omdat die uitvoering mij niet kon bekoren, dat iedereen er zo over denkt .

Ikzelf rij momenteel in een donkergroene opel vectra break B. Ook niet het toonbeeld van de meest opvallende wagen . Maar zoveel jaar geleden was dat voor mij de best oplossing (ook al qua prijs ). Iedereen beslist naar zijn goeddunken.

Toevallig zag ik dit weekend ook een Vovo XC 60 bij mij in de straat. Miljaar dat is ook een knappe wagen. Gezien mijn vrouw haar bedenkingen heeft bij de instap- en hoofdruimte achterin van de 4deurs Insignia en de Sportstourer mij voorlopig nog niet kan bekoren (enkel nog maar op foto gezien), kan het zijn dat het toch geen insignia wordt .

Natuurlijk is die Volvo een pak duurder (alhoewel dat men voor € 40.000 een degelijke heeft) , maar het budget kan ondertussen iets ruimer dan zoweel jaar geleden. Daarenboven zou de Insignia die ik wil er € 34.000 kosten. Een nieuwe wagen kopen geeft nogal kopzorgen, maar ik heb nog tijd tot het autosalon volgend jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                                Anderzijds, als de Insignia meer een (volk)swagen is, wat dus ook betekent dat er meer besteld worden, hoe komt het dan dat de levertijden veel korter zijn dan bij Audi. Mijn collega heeft een A3 besteld in september 2008, en is nog steeds niet de trotse eigenaar.
                                Ik zou zeggen, Opel doe zo voort, want jullie zijn aardig op weg om bij de grotere te gaan horen.
                                Omdat de productiecapaciteit bij Audi kleiner is dan bij Opel mss Te klein zelf om aan de huidige vraag van alle modellen te voldoen, maar een fabriek zet je nu ook niet op 2 weken. En met de huidige economische omstandigheden is het ook beter om geen fabrieken bij te zetten en een langere levertijd te bieden, dan om fabrieken bij te zetten die binnen paar maanden niet meer gebruikt worden. En om nu het voorbeeld van de A3 te nemen, dat is nu wel een ontzettend populaire wagen. Daar worden er een pak van verkocht. Ik heb de mijne in februari 2008 besteld en eind Augustus had ik hem pas. Voor de rest is er ook wat gesukkel geweest met toeleveranciers. Wagens met panoramische daken, parkeersensoren, .. hebben een tijd moeten wachten omdat er problemen waren bij de toeleveranciers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
                                  Nieuwe update. En zo zijn we al met 38 gelukkige winnaars .
                                  Racingboy nog niet aangegeven als geleverd want hij krijgt hem pas zaterdag

1 - Gtske : Geleverd
                                  2 - desmet! : Geleverd
                                  3 - Geff : 4drs Sport 2.0CDTI 160pk : Geleverd
                                  4 - arie26 : Geleverd
                                  5 - louisrr : 4drs 1.6 turbo sport 180pk - besteld : begin december - levering ????
                                  6 - dirk59 : 4drs 2.0T Sport 220pk - besteld : 12/12/2008 - levering : week 10
                                  7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk : Geleverd
                                  8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 26/01/2009 - levering : week 11
                                  9 - casbas : 5drs business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - levering 17/2
                                  10 - PepeBel4 : besteld : 24/12/2008 - levering : rond 05/02/2009 verwacht in garage
                                  11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 30/12/2008 - levering : week 12
                                  12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 30/12/2008 - levering : week 7
                                  13 - Egeltje : Geleverd
                                  14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                                  15 - 2.0T : ST business 2.0 turbo - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                  16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - besteld : 04/12/2008 - levering : onbekend
                                  17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - levering week 10
                                  18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 20/01/2009 - levering : week 22
                                  19 - Opelken : besteld 12/01/2009 - verwacht begin maart
                                  20 - Thomas20VT :
                                  21 - Sig : 5drs 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - levering : medio april
                                  22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0CDTI 160pk - besteld : 24/01/2009 - levering : week 12 (?)
                                  23 - mike : besteld : 09/01/2009 - levering : week 11
                                  24 - bereboot :4drs cosmo aut 130pk - besteld : 29/01/2009 - levering : maart
                                  25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130 pk - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                  26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld 26/01/2009 - levering : in mei
                                  27 - The Abolone : 4drs edition 2.0CDTI 110pk - besteld 25/01/2009 - levering : in maart
                                  28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0CDTI 160pk - besteld : 26/01/09 - levering : week14
                                  29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 26/01/2009 - levering : week 10
                                  30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 04/02/2009 - levering : mei/juni 2009
                                  31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - besteld : 18/12/2008 - levering : medio maart
                                  32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                                  33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk
                                  34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 turbo - besteld : 04/02/2009 - levering : 09/06/2009:
                                  35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 turbo - besteld : 05/02/2009 - levering : indicatie: einde april
                                  36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - levering : 13/03/2009
                                  37 - Marang73 : ST Business 1.6 turbo - besteld : volgende week - levering :
                                  38 - Spoenk : 4drs Sport CDTI 130pk - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14
                                  39-Tomira : 5drs Edition CDTI 130pk - besteld :15/11/2008-levering :week 5 Geleverd

Comment

• Is er al iemand die een sport geleverd heeft gekregen?
                                    Wou eens weten als de zetels goed meevallen. Ik heb ze wel getest in de toonzaal maar dat zegt natuurlijk niet veel. Mij lijken ze in ieder geval comfortabel voor lange ritten.
                                    Of als er iemand via via feedback over heeft, laat het gerust even weten.

Comment

• @tomira en Codex: velgen kunnen inderdaad veel doen voor een auto maar het blijft een keuze of je het geld hieraan kunt uitgeven ja of nee. Zelf ben ik helemaal wel van de 19" velgen. Vind ik ingetogen chique maar voor de bijtelling en de leaseprijs zijn deze een ramp. Ik hoop dat ik niet te veel spijt ga krijgen. Maar van het verschil in prijs kan ik 1 keer per jaar extra op vakantie en dat is toch ook leuk.

En qua parkeren is Antwerpen een ramp. Mijn zwager (zowaar een belg) heeft jaren in het centrum van Antwerpen gewoond. Het is toch even slikken als iemand een deuk heeft geslagen in het portier van nieuwe auto.

Ik heb de 17" stalen velgen een tijdje geleden gezien op een astra maar ben erg benieuwd hoe ze in het echt tonen op een insignia. Hier in NL staan alleen auto's met 18" en groter in de showroom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        De enige wagen waarbij ik gezien heb dat hij nog meer ruimte biedt voor de achterste passagiers in hetzelfde segment is zelfs geen break!
                                        De Skoda Superb!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Komt dan maar eens ne keer langs mij
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        De Vectra C break en de Signum hebben een verlengde wielbasis t.o.v. de Sedan of GTS. Deze wielbasis is zelfs 10 cm langer dan die in de Insignia.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          neen, maar ik kan je wel verleiden met beenruimte van 30 à 40cm vanachter

Ohja je kunt de leuning vand de (voorgevormde) achterzetels ook nog verstellen
                                          Last edited by ; 10/02/2009, 15:19.

Comment

Working...
                                          X