Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
    Is er al iemand die een sport geleverd heeft gekregen?
    Wou eens weten als de zetels goed meevallen. Ik heb ze wel getest in de toonzaal maar dat zegt natuurlijk niet veel. Mij lijken ze in ieder geval comfortabel voor lange ritten.
    Of als er iemand via via feedback over heeft, laat het gerust even weten.
    Zie hier http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35809&page=3
    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
    Opel Zafira 1.8 85kw
    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
    Mazda 323F 1.6 66kw
    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
      Stalen velgen 17" zijn ook in België de standaard voor de edition. De sport & cosmo hebben de 18" lichtmetalen velgen in het standaard pakket zitten.
      Lichtmetalen 17" velgen voor de edition kosten in België 300 euro extra.
      Maar het launchpakket, dat in België nu zeer veel wordt genomen, heb je voor 1395 euro de DVD800 NAVI, parkpilot & 18" lichtmetalen velgen voor 1395 euro (bij edition)
      Precies hetzelfde als in Nederland alleen de 18 inch velgen vindt de leasemaatschappij niet zo leuk ... met andere woorden kost veel extra per maand in de lease.

Comment

• [quote=Bercki;3241911]Prachtig Insignia - forum hier !
        H&R heeft reeds sportveren uit die 25 à 30 mm verlagen ook voor de modellen met flexride.[/Lever je niet teveel in aan rijcomfort]
        Want dan wil ik het wel gaan overwegen om mijn 2.0 T Sport en een opc pakket te gaan verlagen, met 25 mm extra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
          De leds branden altijd (ook s'nachts) als je de "Auto" stand laat aanstaan. Als je naar de "kleine lichten" draait, branden uw achterlichten ook samen met de leds. Als je "Auto" uitschakelt branden ze niet
          Zou dit ook gelden als je geen Xeon lichten hebt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marang73 Bekijk Berichten
            Ik heb in plaats van de standaard 17 inch stalen velgen de 17 inch lichtmetalen velgen genomen ... kost in Nederland maar 350 euro extra. Of bedoelen jullie deze ook?
            Ik ben ook nog aan het twijfelen tussen staal en lichtmetaal. Met name omdat de wieldoppen naar ik aanneem naar van loop van tijd hun glans zullen verliezen en het daardoor gaat opvallen dat het wieldoppen zijn. Anderzijds heb je aftermarket voor € 400,- ook al lichtmetaal en dan ook mooi een extra setje voor de winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
              De leds branden altijd (ook s'nachts) als je de "Auto" stand laat aanstaan. Als je naar de "kleine lichten" draait, branden uw achterlichten ook samen met de leds. Als je "Auto" uitschakelt branden ze niet
              Een idee of je die kan uitbreiden?
              Wat ik dus bedoel is er meer inzetten dat het een langere lijn wordt en de auto agressiever toont...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geldrop e.o. Bekijk Berichten
                Ik ben ook nog aan het twijfelen tussen staal en lichtmetaal. Met name omdat de wieldoppen naar ik aanneem naar van loop van tijd hun glans zullen verliezen en het daardoor gaat opvallen dat het wieldoppen zijn. Anderzijds heb je aftermarket voor € 400,- ook al lichtmetaal en dan ook mooi een extra setje voor de winterbanden.
                hoi geldrop

de standaard 17 '' stalen velg heeft geen wieldop meer,ze heeft de look van een lichtmetalen velg,alleen de kleur is wat matter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                  Zou dit ook gelden als je geen Xeon lichten hebt ?
                  Volgens een reclamefolder zouden de daytime running lights met leds standaard op de edition zitten, klopt dit? Heeft er al iemand een edition gezien zonder AFL?

Comment

• @tomira: ik heb er nooit zo naar gevraagd maar dit wist ik dus niet. Bedankt voor de info. Dan wordt het dus de stalen velg voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
                      Volgens een reclamefolder zouden de daytime running lights met leds standaard op de edition zitten, klopt dit? Heeft er al iemand een edition gezien zonder AFL?
                      Hangt niet van de uitvoering af (edition,sport,cosmo) halogeen of Xenon/AFL: beide hebben daytime running lights. Bij Xenon/AFL met LED's en bij halogeen een normaal peertje (in een reflector met "wing" vorm)

Comment

• Hier mijn foto's met de originele velgen van de Sport, de 20" staan hem uiteraard zeer goed , maar als alternatief vind ik dat deze toch ook heel goed meevallen
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 11/02/2009, 18:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lusto Bekijk Berichten
                          Hier mijn foto's met de originele velgen van de Sport, de 20" staan hem uiteraard zeer goed , maar als alternatief vind ik dat deze toch ook heel goed meevallen
                          Heel knappe wagen. Ik vind hem in die kleur ook heel geslaagd. De velgen zijn schitterend (heb deze ook besteld).
                          Nog veel rijgenot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                            Heel knappe wagen. Ik vind hem in die kleur ook heel geslaagd. De velgen zijn schitterend (heb deze ook besteld).
                            Nog veel rijgenot.
                            Wij hebben identiek kleur+velgen gekozen alleen moeten wij nog lang wachten

mooie foto's , veel rijplezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door friemel Bekijk Berichten
                              Hangt niet van de uitvoering af (edition,sport,cosmo) halogeen of Xenon/AFL: beide hebben daytime running lights. Bij Xenon/AFL met LED's en bij halogeen een normaal peertje (in een reflector met "wing" vorm)
                              bedankt voor de informatie, was niet zo duidelijk op de website van Opel

Comment

Wij hebben identiek kleur+velgen gekozen alleen moeten wij nog lang wachten

mooie foto's , veel rijplezier
                                Die velgen zijn blijkbaar echt in trek.
                                Wel jammer dat je zo lang moet wachten, maar het is blijkbaar een fel begeerd model.

Comment

Die velgen zijn blijkbaar echt in trek.
                                  Wel jammer dat je zo lang moet wachten, maar het is blijkbaar een fel begeerd model.
                                  Ik zie dat jij de jouwe al week 10 geleverd krijgt , is dit de juiste leverweek? Wij hebben een week eerder besteld en alleen een richtlevertijd van een 3-tal maand gekregen.

Comment

• 1 - Gtske : Geleverd
                                    2 - desmet! : Geleverd
                                    3 - Geff : 4drs Sport 2.0CDTI 160pk : Geleverd
                                    4 - arie26 : Geleverd
                                    5 - louisrr : 4drs 1.6 turbo sport 180pk - besteld : begin december - levering ????
                                    6 - dirk59 : 4drs 2.0T Sport 220pk - besteld : 12/12/2008 - levering : week 10
                                    7 - lusto : 4drs Sport 2.0 CDTI 130pk : Geleverd
                                    8 - adnkoks : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 26/01/2009 - levering : week 11
                                    9 - casbas : 5drs business 2.0 CDTI 130pk - besteld : 30/12/2008 - levering 17/2
                                    10 - PepeBel4 : besteld : 24/12/2008 - levering : rond 05/02/2009 verwacht in garage
                                    11 - McClane : ST Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 30/12/2008 - levering : week 12
                                    12 - Racingboy : 5drs Sport 2.0 CDTI 160pk - besteld : 30/12/2008 - levering : week 7
                                    13 - Egeltje : Geleverd
                                    14 - FCB : 4drs Cosmo 1.8 140pk - besteld : 19/01/2009 - levering : week 13
                                    15 - 2.0T : ST business 2.0 turbo - besteld : 07/01/2009 - levering : half april
                                    16 - Twente70 : 4drs Sport 2.0 Turbo - besteld : 04/12/2008 - levering : onbekend
                                    17 - JohnnyGazet : 5drs Cosmo 2.0 CDTI 160pk - besteld : 24/10/2008 (wegvallen opel-eye 28/01/2009) - levering week 10
                                    18 - Jackie74 : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld : 20/01/2009 - levering : week 22
                                    19 - Opelken : besteld 12/01/2009 - verwacht begin maart
                                    20 - Thomas20VT :
                                    21 - Sig : 5drs 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - levering : medio april
                                    22 - Voodoo077 : 5drs Sport 2.0CDTI 160pk - besteld : 24/01/2009 - levering : week 12 (?)
                                    23 - mike : besteld : 09/01/2009 - levering : week 11
                                    24 - bereboot :4drs cosmo aut 130pk - besteld : 29/01/2009 - levering : maart
                                    25 - eurowines : ST Cosmo 2.0 CDTI 130 pk - besteld : 24/01/2009 - levering : in mei
                                    26 - split-second : ST Cosmo 2.0 CDTI 130pk - besteld 26/01/2009 - levering : in mei
                                    27 - The Abolone : 4drs edition 2.0CDTI 110pk - besteld 25/01/2009 - levering : in maart
                                    28 - ironmangeorges : 5drs Cosmo 2.0CDTI 160pk - besteld : 26/01/09 - levering : week14
                                    29 - Chriske : 4drs Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 26/01/2009 - levering : week 10
                                    30 - ENO : ST Edition 2.0 CDTI 130pk - besteld : 04/02/2009 - levering : mei/juni 2009
                                    31 - Mr. Blonde : 4drs Executive 1.8 140pk - besteld : 18/12/2008 - levering : medio maart
                                    32 - Appelgoedje : 4drs Edition 2.0 CDTI 110pk - besteld : 21/01/2009 - levering : eind mei
                                    33 - dungen2003 : ST Executive 2.0 CDTI 130pk - besteld : 04/02/2009 - levering : eind april / begin mei
                                    34 - geldrop e.o. : ST Business 1.6 turbo - besteld : 04/02/2009 - levering : 09/06/2009:
                                    35 - Friemel : 5drs Executive 1.6 turbo - besteld : 05/02/2009 - levering : indicatie: einde april
                                    36 - Piet Neelen : 4drs Cosmo 1.6 turbo - besteld : 02/01/2009 - levering : 13/03/2009
                                    37 - Marang73 : ST Business 1.6 turbo - besteld : 12/02/2009 - levering : week 18
                                    38 - Spoenk : 4drs Sport CDTI 130pk - besteld : 09/02/2009 - levering : week 14
                                    39 - Tomira : 5drs Edition CDTI 130pk - besteld : 15/11/2008 - levering : week 5 - Geleverd

Comment

Ik zie dat jij de jouwe al week 10 geleverd krijgt , is dit de juiste leverweek? Wij hebben een week eerder besteld en alleen een richtlevertijd van een 3-tal maand gekregen.
                                      Ja, toch wel. Dit lijkt mij bizar. Ik heb de mijne dus op 26/01 besteld, en de verkoper maakte zich sterk te kunnen leveren in week 11.
                                      5 dagen later was hij al opgenomen in de planning en voorziene levering week 10.
                                      Gisteren nog eens langs geweest in de garage, en de productiedatum is ook gekend, nl. 17/02.
                                      Heeft het misschien met de verschillen te maken??? Ik heb een Edition 2.0 cdti 130 pk besteld in metrokleur. Maar ik heb niet geopteerd voor het launchpakket. Enkel nog beige leder, mistlampen, parkpilot en de 5 spaaks velgen 18".

Comment

Ja, toch wel. Dit lijkt mij bizar. Ik heb de mijne dus op 26/01 besteld, en de verkoper maakte zich sterk te kunnen leveren in week 11.
                                        5 dagen later was hij al opgenomen in de planning en voorziene levering week 10.
                                        Gisteren nog eens langs geweest in de garage, en de productiedatum is ook gekend, nl. 17/02.
                                        Heeft het misschien met de verschillen te maken??? Ik heb een Edition 2.0 cdti 130 pk besteld in metrokleur. Maar ik heb niet geopteerd voor het launchpakket. Enkel nog beige leder, mistlampen, parkpilot en de 5 spaaks velgen 18".
                                        Ik heb ook Edition , maar de 110pk + lauchpakket met de 5 spaaks 18" velgen+mistlampen+afneembare trekhaak+ruimtebesparend reservewiel besteld.
                                        Ik spring volgende week nog es binnen bij dealer, misschien weet hij ondertussen al meer

Comment

• De diesel motoren worden deze door opel zelf gemaakt ? Ik heb vernomen dat opel enkel benzinemotoren maken en de dieselmotoren ( fiat ) zou maken .

Comment

Working...
                                          X