Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    er is al zo veel op opel gekakt hier op dit forum dat het niet meer schoon is en ik mij even liet gaan .
    ik kan tamelijk makkelijk tegen kritiek .
    maar het is gewoon een feit dat als hier iets kritiserend over een ander merk verkondigd word ,dat merk direct word vergeleken met opel .

ik zeg in een topic (met een voorbeeldfilmpje bij) om te lachen dan nog,
    dat ze beter een tweede renault meenemen als ze het record van de astra opc willen breken op de nurburgring .
    en direct krijg ik een respons zoals jij deed :"onderstuur.slecht onderstel,enz..."

en veel van die mannen hebben "het horen zeggen" maar nooit met een opel gereden .
    daarom mijn (te) felle reactie.
    No prob, begrijpelijk dat zo een blinde commentaren frustraties opwekken.
    Jammer dat de bom vaak op de foute moment barst!

Comment

• hoog tijd dat we hier een Opel-front gaan oprichten!

Comment

• bestaat dat nog niet !!!!

Comment

bestaat dat nog niet !!!!
          zet in je handtekening
          _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Comment

• voila!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichten
              voila!
              et voila

Comment

• Huppa

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      zet in je handtekening
                      _-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_

Voila!

Ik kan vertellen dat ik nu op de teller van mijn Astra de 188 000 KM onlangs overschreden heb, zit nu zelfs rond de 188 500 KM. En dat zonder enig probleem

Comment

• met zen allen, met zen allen

Comment

• ook gebeurd

lekker groot en rood .

Comment

• Done...
                            2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                              Done...

Comment

• Het ziet er me een knappe wagen uit (Qua looks zou ik hem op Mondeo-hoogte durven zetten) met eveneens een zeer knap interieur waarin me echter 2 kleinigheden storen: de vorm van het hart van het stuur en het kleine (typisch Opel) schermpje op de middenconsole die in mijn ogen afbreuk doet aan het klassevolle inteieur. Daar een hoogwaardig, groter, navigatiescherm en je hebt een van de knapste interieurs in zijn klasse!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                  Het ziet er me een knappe wagen uit (Qua looks zou ik hem op Mondeo-hoogte durven zetten) met eveneens een zeer knap interieur waarin me echter 2 kleinigheden storen: de vorm van het hart van het stuur en het kleine (typisch Opel) schermpje op de middenconsole die in mijn ogen afbreuk doet aan het klassevolle inteieur. Daar een hoogwaardig, groter, navigatiescherm en je hebt een van de knapste interieurs in zijn klasse!
                                  ik heb een groot scherm in men opel navenant de uitrusting hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                    Het ziet er me een knappe wagen uit (Qua looks zou ik hem op Mondeo-hoogte durven zetten) met eveneens een zeer knap interieur waarin me echter 2 kleinigheden storen: de vorm van het hart van het stuur en het kleine (typisch Opel) schermpje op de middenconsole die in mijn ogen afbreuk doet aan het klassevolle inteieur. Daar een hoogwaardig, groter, navigatiescherm en je hebt een van de knapste interieurs in zijn klasse!
                                    dat is ook één van de dingen die mij stoorde ,dat stuur .
                                    het ziet er zo amerikaans uit vind ik .

Comment

dat is ook één van de dingen die mij stoorde ,dat stuur .
                                      het ziet er zo amerikaans uit vind ik .
                                      ik vin het wel wat hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        met zen allen, met zen allen
                                        Met de link erbij
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          Deze kleurencombo staat mij zwaar aan, very nice

Comment

Working...
                                          X