Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    ook gebeurd

lekker groot en rood .
    Dat moet in het Arden Blue hé, slimmen

Comment

• we gaan nog tegen die bmw kikkers hier kunnen opboksen, we zijn al met een man of 10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Dat moet in het Arden Blue hé, slimmen
        ist nu goe

Comment

• ben toch eens benieuwd irl
          www.opelklassiek.be

Comment

• Is er al iets geweten wanneer de break gelanceerd wordt en vanaf wanneer deze dan effectief zou beginnen geleverd te worden?

Comment

• Ik heb nu de Vectra GTS en ben er bijna zeker van, de Isignia is de volgende! Prachtige wagen.

En voor de "soulmates" zie handtekening!

Comment

• Ik heb er vandaag op de parking van de Carestel in Wetteren langs de E40 vier zien staan.. met nog gedeeltelijk camouflagedress aan chauffeurs waren waarschijnlijk een hapje gaan eten.
                ik ben er even rondgewandeld, en ik moet zeggen, ziet er helemaal nie slecht uit.. achterkant heeft een beetje BMW 6 trekjes... foto's doen zoals zo vaak de auto geen recht aan.
                en interieur ook nie mottig.. kwaliteit is zo te zien precies wel goed. voor zover je dat door een raampje kan beoordelen
                't was mijn dag vandaag, want er vertrokken ook net 5 Volvo XC60's met Zweedse nummerplaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                  Ik heb er vandaag op de parking van de Carestel in Wetteren langs de E40 vier zien staan.. met nog gedeeltelijk camouflagedress aan chauffeurs waren waarschijnlijk een hapje gaan eten.
                  ik ben er even rondgewandeld, en ik moet zeggen, ziet er helemaal nie slecht uit.. achterkant heeft een beetje BMW 6 trekjes... foto's doen zoals zo vaak de auto geen recht aan.
                  en interieur ook nie mottig.. kwaliteit is zo te zien precies wel goed. voor zover je dat door een raampje kan beoordelen
                  't was mijn dag vandaag, want er vertrokken ook net 5 Volvo XC60's met Zweedse nummerplaten
                  welke testtrack i het dichts daar in de buurt? mss staan ze er nog

Comment

Ik heb er vandaag op de parking van de Carestel in Wetteren langs de E40 vier zien staan.. met nog gedeeltelijk camouflagedress aan chauffeurs waren waarschijnlijk een hapje gaan eten.
                    En geen foto's getrokken?
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Nee, geen foto-trek materiaal bij
                      en daarbij, foto's staan hier toch al genoeg?

Comment

Nee, geen foto-trek materiaal bij
                        en daarbij, foto's staan hier toch al genoeg?
                        Inderdaad foto's genoeg maar een foto van het beestje in het wild is toch nooit te versmaden. Grtz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          welke testtrack i het dichts daar in de buurt? mss staan ze er nog
                          Het enige wat daar in de buurt ligt is volgens mij de Volvo fabriek, maar verder...

Comment

• Comment

• Wat een knappe auto is het toch
                              Mooie velgen ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Wat een knappe auto is het toch
                                Mooie velgen ook.

Ik kan ook niet wachten om deze eens te testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                    als je hem echt zo kunt bestellen en er dan evengoed uitziet... verkoop ik men signum

Comment

• Wat een verschil met de spy pics

Comment

• [ATTACH]51759[/ATTACH]

[ATTACH]51760[/ATTACH]

[ATTACH]51761[/ATTACH]

Comment

Working...
                                        X