Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
    Ik heb te horen gekregen dat opel nederland het ook niet weet en ze het probleem naar Russelsheim door schuiven, gaat lekker zo en kom niks verder...............

De accessoires die ik genomen heb moeten normaal gesproken geen probleem geven zei de dealer, alleen als je het opel eye of de navigatie DVD 500 neemt, maar dit heb ik niet.
    Gewoon het introductie sport pakket met DVD 800 navigatie
    AFL xenon
    Trailerpakket
    20" velgen
    OPC Pakket
    Lekker vooruitzicht, want ik heb dezelfde configuratie maar dan geen trailerpakket, maar wel het sensorpakket. Volgens mij wil opel alleen nog maar diesels maken, laat ze dit dan ons ook even meedelen aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
      Ik heb cosmo 160 pk besteld met Flexride ( dashbord verkleurd eveneens naar rood op sport stand ) en heb ook verlaagd chassis (is enkel voor cosmo 130 en160pk met flexride als optie ).
      Ik heb eveneens de pianolak daar ik de sienna lederen sportzetels heb genomen.
      Het enige verschil wat ik op mijn cosmo niet heb zijn de aliminium pedalen , maar aangezien ik automaat genomen heb zijn dat er maar 2 . Ik heb nog wel de aluminium deurklinken wat ik persoonlijk op een zwarte wagen wel knapper vind. Volgens mij zijn deze deurklinken het enige wat je van buitenaf kan zien of cosmo of sport is .

Heb je zowiezo een verlaagd chassis als je Flexride besteld of is dit nog een aparte optie ?
      En hoeveel cm zak je dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
        Heb je zowiezo een verlaagd chassis als je Flexride besteld of is dit nog een aparte optie ?
        En hoeveel cm zak je dan ?
        Enkel 2.0 CDTI (130 en 160pk WEL 110pk NIET ) en 2.0 turbo 220pk die als optie Flexride hebben hebben verlaagd chassis. Hoeveel lager dit is weet ik niet .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
          Lekker vooruitzicht, want ik heb dezelfde configuratie maar dan geen trailerpakket, maar wel het sensorpakket. Volgens mij wil opel alleen nog maar diesels maken, laat ze dit dan ons ook even meedelen aub.
          Lekker vooruitzicht, niet dus.
          Zit zelf te denken dat het aan het motorische gedeelte ligt de 1.6 en de 2.0 Turbo`s, dat daar de vertraging zit....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
            In de Autogids van volgende week (18/2) zevenkamp tussen:

- Citroën C5 2.2 HDI
            - Ford Mondeo 2.2 TDCI
            - Opel Insignia 2.0 CDTI 160
            - Renault Laguna 2.0 dCi 175
            - Skoda Superb 2.0 TDI 170
            - Toyota Avensis 2.2 D4-D 180
            - VW Passat 2.0 TDI 170

Ben eens benieuwd hoe m'n beestje het gaat doen?
            Voor die Passat testen ze de variant (die staat toch op de foto). Niet echt objectief als je het mij vraagt.

En nog belangrijker

Wedstrijd : Win de auto van het jaar 2009
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
              Ik vermoed dat het met het OPC pack te maken heeft en de 20" velgen. Hier heb ik nogal mensen horen klagen van vertragingen met deze opties.

Het is frustrerend om niets te weten van je wagen, maar voor je het weet staat hij bij de dealer Zo was het bij mij toch. Stond er al van vrijdag en maandag wist ik het pas...
              Nee enkel OPC. Mijn dealer heeft navraag gedaan voor bestelling want anders had ik losse 20" besteld elders. Die gaven GEEN vertaging en staat ook zo op mijn order MAAR OPC gaf wel vertraging en dus dat heb ik laten vallen en was wellicht enkel zinvol met een lichte kleur (lees wit!)

Comment

• Ben gisteren gebeld door mijn dealer.
                Heb dus een sport met leder interieur besteld. Nu kwamen ze er achter dat het leder interieur enkel verkrijgbaar is in combinatie met het premium climate pack en zicht en lichtpakket.
                Het zicht en lichtpakket zat al bij het gold pack, maar het premium climat pack nog niet. Dit betekend dus een extra kost van 300 € brutto.
                Dus als er iemand van zin is deze combinatie te nemen, gelieve daar dan rekening mee te houden.
                De dealer wist dit ook niet vooraf, maar was er achter gekomen bij het doorgeven van de bestelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
                  Nee enkel OPC. Mijn dealer heeft navraag gedaan voor bestelling want anders had ik losse 20" besteld elders. Die gaven GEEN vertaging en staat ook zo op mijn order MAAR OPC gaf wel vertraging en dus dat heb ik laten vallen en was wellicht enkel zinvol met een lichte kleur (lees wit!)
                  Onze dealer wist niks van vertragingen door het opc pakket.
                  Heb zo juist een bericht gekregen van de dealer dat opel gezegd heeft dat de insignia medio maart geleverd gaat worden aan de dealer,,, heb m`n twijfels hier over.........
                  het kan alle kanten op en als het niet gehaald word ja dan is het overmacht bij opel.
                  We wachten af.

Comment

• Het zicht en lichtpakket zat al bij het gold pack, maar het premium climat pack nog niet. Dit betekend dus een extra kost van 300 € brutto.
                    Dus als er iemand van zin is deze combinatie te nemen, gelieve daar dan rekening mee te houden.
                    De dealer wist dit ook niet vooraf, maar was er achter gekomen bij het doorgeven van de bestelling.
                    Ik heb op m'n Edition ook leder interieur besteld zonder premium climate pack.
                    Bestelling is intussen 3 weken geplaatst en heb niets vernomen over de verplichte premium climate pack met leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door adnkoks Bekijk Berichten
                      Ik heb op m'n Edition ook leder interieur besteld zonder premium climate pack.
                      Bestelling is intussen 3 weken geplaatst en heb niets vernomen over de verplichte premium climate pack met leder.
                      Ik heb dit juist eens nagekeken in de prijslijst.
                      Die combinatie is enkel verplicht bij de lederen bekleding 'Siena' zwart, geperforeerd (TAVV).
                      Voor de gewone lederen bekleding is dit niet van toepassing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoenk Bekijk Berichten
                        Ben gisteren gebeld door mijn dealer.
                        Heb dus een sport met leder interieur besteld. Nu kwamen ze er achter dat het leder interieur enkel verkrijgbaar is in combinatie met het premium climate pack en zicht en lichtpakket.
                        Het zicht en lichtpakket zat al bij het gold pack, maar het premium climat pack nog niet. Dit betekend dus een extra kost van 300 € brutto.
                        Wel erg dat je dealer dat niet kon zeggen op voorhand. Ik wist dat direct . Zelf de baas die normaal geen bestellingen ingeeft maar uitzonderlijk me een offerte wou maken, maakte me er attent op. De eigenlijke verkoper heeft me dat erna nog eens duidelijk gemeld. Maar is dus enkel bij het geperforeerde en ja extra geld maar tenminste een "verwarmd achterste"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chriske Bekijk Berichten
                          Ik heb dit juist eens nagekeken in de prijslijst.
                          Die combinatie is enkel verplicht bij de lederen bekleding 'Siena' zwart, geperforeerd (TAVV).
                          Voor de gewone lederen bekleding is dit niet van toepassing.
                          Dat klopt, maar ik heb het over de sport en niet de edition. En bij de sport is het leder siena zwart geperforeerd, en daarbij is dat wel verplicht.

Comment

• Na 8 dagen onafgebroken in mijn auto te hebben gezeten ben ik we weer .

Hij bevalt prima en alles werkt heerlijk en rijdt lekker.
                            Ik heb er zelf de navi-800 op zitten en ik het boekje lees ik ergens dat het mogelijk is dat je op het display tussen de wijzerplaten de pijl zou kunnen zien van de naviagtie ?

Dit is mijn echter nog niet gelukt en misschien ligt het wel aan de versie die ik heb ? Kan iemand mijn daar mee oververtellen ??

Verder als er iemand nog vragen heeft dan hoor ik het wel over de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arie26 Bekijk Berichten
                              Na 8 dagen onafgebroken in mijn auto te hebben gezeten ben ik we weer .

Hij bevalt prima en alles werkt heerlijk en rijdt lekker.
                              Ik heb er zelf de navi-800 op zitten en ik het boekje lees ik ergens dat het mogelijk is dat je op het display tussen de wijzerplaten de pijl zou kunnen zien van de naviagtie ?

Dit is mijn echter nog niet gelukt en misschien ligt het wel aan de versie die ik heb ? Kan iemand mijn daar mee oververtellen ??

Verder als er iemand nog vragen heeft dan hoor ik het wel over de auto.
                              Blij te horen dat alles U zo goed bevalt. Ik ben nieuw hier en volop aan het aftellen. Een vraagje, misschien al eerder gesteld:

" Blijft het, bij gebruik van de navi 800 (met een aantal landen op de harde schijf), mogelijk om cd's af te spelen??"

Ik neem aan dat de dvd schijf van de navi, tijdens gebruik, niet heel de tijd in de lader dient te steken.

Groeten en alvast bedankt,

Comment

• Je zet de landen die jij wil van DVD op flash geheugenkaart (2gb) en dan heb je de DVD niet meer nodig en kan je dus gewoon CD's afspelen tijdens het navigeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                  Je zet de landen die jij wil van DVD op flash geheugenkaart (2gb) en dan heb je de DVD niet meer nodig en kan je dus gewoon CD's afspelen tijdens het navigeren.
                                  T H A N K S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twente70 Bekijk Berichten
                                    Onze dealer wist niks van vertragingen door het opc pakket.
                                    Heb zo juist een bericht gekregen van de dealer dat opel gezegd heeft dat de insignia medio maart geleverd gaat worden aan de dealer,,, heb m`n twijfels hier over.........
                                    het kan alle kanten op en als het niet gehaald word ja dan is het overmacht bij opel.
                                    We wachten af.
                                    Volgens mij is dit een standaard antwoord van opel, hetzelfde vertelde verhaal mijn dealer vorige week namelijk ook al, waarschijnlijk half maart. Voor wat het waard is!!!!!!!!

Comment

• Toen ik hem bestelde eind december, heb ik een scherm gezien waar de geschatte leveringstijdstippen op stonden. Bij elk model stond er een week bij en bij de Insignia enkel: Maart. Misschien daarom dat ze dat zeggen.
                                      2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                      2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                      2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk59 Bekijk Berichten
                                        Volgens mij is dit een standaard antwoord van opel, hetzelfde vertelde verhaal mijn dealer vorige week namelijk ook al, waarschijnlijk half maart. Voor wat het waard is!!!!!!!!
                                        (Post 100)

Je hebt de jouwe al besteld op 12/12 en nog steeds niets? Hadden ze jou dat gemeld dat het pas midden maart zou zijn?
                                        Ben blij dat ik er een clausule heb laten inzetten voor zover dat iets waard is
                                        Maar goed is binnen een maand ongeveer voor jou en valt nu wel goed mee hé - enkel die laatste dagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                          Toen ik hem bestelde eind december, heb ik een scherm gezien waar de geschatte leveringstijdstippen op stonden. Bij elk model stond er een week bij en bij de Insignia enkel: Maart. Misschien daarom dat ze dat zeggen.
                                          Ik heb dit scherm ook gezien bij mijn dealer (voor de ST), en daar stond gewoon 'levering mei' en ook geen week

Comment

Working...
                                          X